Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg var til bryllupsmesse igår :lun: Der var også modeshow, og det var SÅ fedt at se! De dansede vildt rundt i brudekjolerne, og man så virkelig at man sagtens kan bevæge sig i dem :lol:

 

Ej hvor var det bare fedt, og hvor så vi bare mange fede ting, som jeg bare SKAL have til mit bryllup :lun::lol:

 

Jeg var dybt overrasket over hvor billigt nogle ting var, og hvor dyrt andre ting var....

 

Jeg fik allerede bestilt en til at ordne min make up, hvilket jeg ellers havde bedt min søster om, fordi jeg bare STINKET til det selv! Det koster 300 kr at få den lagt! Og hun kommer ud med alt sit make up og gør det hos mig! Det er da billigt! Derudover tilbyder de at ligge make up på mine kvindelige gæster for 110 kr per person. Så både min svigermor, min egen mor og søster har allerede sagt at det da ville være super fedt! De kommer ud, gratis, til en workshop før brylluppet for at lave en prøve sminkning, det synes jeg nu også er rigtig fedt!

Produkterne er fra Oriflame... Nu får vi se, jeg synes det lyder fedt, og man kan melde fra helt frem til brylluppet!

 

Og så kom jeg også hjem med tre aftaler om kjole prøvning :lun: Glæder mig SÅÅÅRH meget!

 

Derudover prøvesmagte vi forskellige bryllupskager :lol: Og jeg må indrømme at selvom de var SMUKKE, så smagte de altså bare ikke så godt at jeg ville gide at betale SÅ meget for en kage! Den billigste kage vi ville kunne få de forskellige steder ville være omkring 1200 kr.... Og det smagte altså ikke af så meget... Så kunne min mor altså bare en der smagte bedre :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg var til bryllupsmesse igår :lun: Der var også modeshow, og det var SÅ fedt at se! De dansede vildt rundt i brudekjolerne, og man så virkelig at man sagtens kan bevæge sig i dem :lol:

 

Ej hvor var det bare fedt, og hvor så vi bare mange fede ting, som jeg bare SKAL have til mit bryllup :lun::lol:

 

Jeg var dybt overrasket over hvor billigt nogle ting var, og hvor dyrt andre ting var....

 

Jeg fik allerede bestilt en til at ordne min make up, hvilket jeg ellers havde bedt min søster om, fordi jeg bare STINKET til det selv! Det koster 300 kr at få den lagt! Og hun kommer ud med alt sit make up og gør det hos mig! Det er da billigt! Derudover tilbyder de at ligge make up på mine kvindelige gæster for 110 kr per person. Så både min svigermor, min egen mor og søster har allerede sagt at det da ville være super fedt! De kommer ud, gratis, til en workshop før brylluppet for at lave en prøve sminkning, det synes jeg nu også er rigtig fedt!

Produkterne er fra Oriflame... Nu får vi se, jeg synes det lyder fedt, og man kan melde fra helt frem til brylluppet!

 

Og så kom jeg også hjem med tre aftaler om kjole prøvning :lun: Glæder mig SÅÅÅRH meget!

 

Derudover prøvesmagte vi forskellige bryllupskager :lol: Og jeg må indrømme at selvom de var SMUKKE, så smagte de altså bare ikke så godt at jeg ville gide at betale SÅ meget for en kage! Den billigste kage vi ville kunne få de forskellige steder ville være omkring 1200 kr.... Og det smagte altså ikke af så meget... Så kunne min mor altså bare en der smagte bedre :lun:

 

 

Feeedt! Prøve kjoler, uh det må være så fedt!

 

Hvis jeg er heldig at blive gift igen med manden min, skal min søster tegne og designe kjolen... :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg søger nogle sko i mintgrøn/lys turkis eller nude/pudder/sart rosa, meget gerne med en sløjfeting, men det er nærmest en umulig opgave medmindre man fx har 5000 kr. at smide efter et par Valentino sko :( De mintgrønne behøver dog ikke have en sløjfe og må gerne være sandaler med hæl.

 

Stylesnob har lavet nogle, som jeg har i sort, men de skal ikke være sort og da det er en ældre model er de også umulige at opstøve.

 

Hælen skal helst ikke være højere end 10 cm, budgettet er omkring 1500 kr. og det må ikke være sling-backs.

 

Vedhæfter lige nogle billeder af det jeg søger.

 

Valentino:

 

3e823ec16221a9ca2ac938281f3e8e6c.jpg

 

fdc3e8785aac402f8c6e8cfac0d88399.jpg

 

Stylesnob:

 

f70b226fbaba6497343829d62259b602.jpg

 

Har I mon nogle bud?? :vedikke:

 

Meget meget smukke sko, ingen bud desværre;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nogle problemer med mine øjne i øjeblikket, og bruger derfor briller. Et par kollegaer har nu nævnt, at de synes jeg er pænere med briller. Og jeg er nu selv blevet i tvivl. Jeg synes måske, jeg ser lidt "hærget"/træt ud med poser under øjnene uden briller.

Hvad synes I? (Jeg skal dog finde nogle andre briller ala dem her (eller dem jeg prøvede fra profil optik), da de her tager mig gevaldigt på næsen, trods mange justeringer

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg HAR concealer på:genert::mrgreen:

 

Jeg trænger vist gevaldigt til et make-up kursus:lol:

 

Og og tak begge to:-D

 

Sorry, men så er det jo godt at briller klæ'r dig så fint, du ser mere ung og trendy ud :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shii, Oriflame er ganske udemærket make-up, og så tester de ikke deres produkter på dyr :-)

 

Netop, så jeg synes jo også det virker som ganske billigt! Vil da gerne betale 300 kr for at en prof sørger for at jeg ser lækker ud :lun:

 

Jeg har nogle problemer med mine øjne i øjeblikket, og bruger derfor briller. Et par kollegaer har nu nævnt, at de synes jeg er pænere med briller. Og jeg er nu selv blevet i tvivl. Jeg synes måske, jeg ser lidt "hærget"/træt ud med poser under øjnene uden briller.

Hvad synes I? (Jeg skal dog finde nogle andre briller ala dem her (eller dem jeg prøvede fra profil optik), da de her tager mig gevaldigt på næsen, trods mange justeringer

 

Jeg synes at det ser virkelig godt ud både med og uden, men helt sikkert at brillerne ligesom kan bruges som tilbehør, og jeg synes det ser rigtig godt ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...