Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Ej jeg er altså laaangt fra den eneste med blomster i håret på den dag :lol: fletninger, folkedragter, blomster og rød, hvide, blå farver er ligesom temaet :lol: faktisk lidt Sommer i Tyrol agtigt :lol:

 

Nå jamen hvis alle ser ud som tumper er det vel også okay :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

haha lige præcis :lol: det er derfor det er sjovt, sidste år følte jeg mig lidt udenfor fordi alle var så fjollede og sjove i deres bunader (folkedragten)

 

Men det er jo brillerne der ikke passer ind :lol: Man kan jo sagtens se fjollet og sjov ud på en cool måde, uden at ligne en der ikke aner en dyt om mode eller sammensætning af ting :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tonks, jeg synes du er fin:hjerte: Der er noget glad-frisk-60'er look over hårpynten, og det er da SÅ maj-festagtigt!!

 

Jeg synes også det er fint til 17. maj :5up:

Og brillerne kan jeg ikke se problemet med, selvom jeg ikke bryder mig om store briller, men er det ikke bare generelt, at folk herinde brokker sig over dine briller, Tonks?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det er fint til 17. maj :5up:

Og brillerne kan jeg ikke se problemet med, selvom jeg ikke bryder mig om store briller, men er det ikke bare generelt, at folk herinde brokker sig over dine briller, Tonks?

 

hehe jo :mrsgreen: men mine briller blir altså hvor de er :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det er fint til 17. maj :5up:

Og brillerne kan jeg ikke se problemet med, selvom jeg ikke bryder mig om store briller, men er det ikke bare generelt, at folk herinde brokker sig over dine briller, Tonks?

 

Jeg brokker mig altså ikke over Tonks briller!!!! Jeg synes hendes briller er fede, jeg ville bare selv have gået all-in på stilen, fremfor kun halvvejs, men jeg bruger også kun selv læsebriller, og derfor har jeg i hvert fald 5 forskellige par, bare så jeg har til enhver lejlighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg brokker mig altså ikke over Tonks briller!!!! Jeg synes hendes briller er fede, jeg ville bare selv have gået all-in på stilen, fremfor kun halvvejs, men jeg bruger også kun selv læsebriller, og derfor har jeg i hvert fald 5 forskellige par, bare så jeg har til enhver lejlighed.

 

jaa men hvis all-in betyder at jeg skal have sviende og trætte øjne hele dagen, fordi jeg har taget linser i og en konstant irritation over mit eget spejlbillede fordi jeg ikke ligner mig selv og mit hoved ser koloenormt stort ud, så har jeg ikke noget imod at bryde illusionen lidt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt morsomt. Jeg har også tænkt at have blomster i håret i morgen. Samme type som Tonks, bare helt hvide, og jeg har også briller. Men lidt mindre markerede dog. Har aldrig tænkt over det så underligt ud.

 

Jeg synes, at det ser fint ud og alle er jo pyntede på 17. maj. (Selvom jeg ikke synes de ser fjollede ud i bunad, men virkelig flotte).

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt morsomt. Jeg har også tænkt at have blomster i håret i morgen. Samme type som Tonks, bare helt hvide, og jeg har også briller. Men lidt mindre markerede dog. Har aldrig tænkt over det så underligt ud.

 

Jeg synes, at det ser fint ud og alle er jo pyntede på 17. maj. (Selvom jeg ikke synes de ser fjollede ud i bunad, men virkelig flotte).

 

Jeg synes også de er flotte i bunad, ville faktisk gerne have en selv :lun: ...men hvis man så nogen i sådan en i danmark, udenfor norge ville jeg grine meget og kalde dem fjollede, uanset hvor meget jeg elsker sommer i tyrol :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også de er flotte i bunad, ville faktisk gerne have en selv :lun: ...men hvis man så nogen i sådan en i danmark, udenfor norge ville jeg grine meget og kalde dem fjollede, uanset hvor meget jeg elsker sommer i tyrol :lol:

Jeg har familie i Norge - og til min konfirmation kom min fætters kæreste i sin bunad. Jeg syntes hun var smuk :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også de er flotte i bunad, ville faktisk gerne have en selv :lun: ...men hvis man så nogen i sådan en i danmark, udenfor norge ville jeg grine meget og kalde dem fjollede, uanset hvor meget jeg elsker sommer i tyrol :lol:

 

Ja, måske. Jeg synes, at de er fantastiske. Hvis jeg skal have en, skal den være i gave, når jeg skal giftes..... har jo ingen rigtig tilknytning til et sted i Norge og har ikke lyst bare at bruge 30.000 + på en uden en god historie bag... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, måske. Jeg synes, at de er fantastiske. Hvis jeg skal have en, skal den være i gave, når jeg skal giftes..... har jo ingen rigtig tilknytning til et sted i Norge og har ikke lyst bare at bruge 30.000 + på en uden en god historie bag... :-D

 

jeg elsker Oslo og jeg blir her til de SMIDER mig ud :lol: så jeg vil gerne have en oslo bunad i mørkeblå :lun:

 

Damebunad2_be2329ca-b375-484f-837b-735193bd8d6f.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...