Hop til indhold

Påsketræf ved århus


luckyluna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det kan da aldrig blive din skyld... jeg havde bare glemt da jeg startede tråden at mine egne jo ligesom ikke kunne deltage:lol:

 

Sheila savner desuden Mio, er jeg sikke på... Nogen går hun i hvertfald og piver efter hele tiden:slem:

 

Mio han også skabt sig helt vildt idag.. Ved ikke om han overhørte noget om, at Sheila måske var i kvarteret :hmm: - han piver konstant indenfor, og når han så kommer ud, så sidder han ved hegnet og sniffer op i luften! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gentager lige mit spørgsmål og håber at få svar denne gang :blink:

 

Kommer der et kort, så jeg se hvor vi skal mødes? Og hvad tid er det?

 

LuckyLuna har lovet et kort, men hun har ikke internet derhjemme så vi må lige vente tålmodigt.. :mrgreen:

 

Her er et cirka kort indtil da :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det passe det var der vi var sidste gang vi var med til Århus træf? Der er sådan en strand og så en skov ikke?

 

Jeg har ikke været med før, men LuckyLuna har nævnt at der har været træf der før, så det er det sikkert! :5up:

 

Og jo der er både skov og strand ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer også.... måske ikke med alle hundene.... Kimmi er jævnt svær at gå med i snor, når der er vand i nærheden - har jeg hørt.... :pift: Havde der ikke været vand og havde det ikke været i skoven og havde der ikke været andre hunde - SÅ havde mine tøser alle sammen gået i snor som små englebørn :engel: Men når I nu har lavet træffet i en skov ned til vandet, så må I bære over med, at jeg bliver slæbt rundt som en våd vante :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik lige fat i LuckyLuna, så nu er der både adresse og tid! :klap:

 

Adresse findes i denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/debat/3687-hundetraef.html

 

Og tidspunkt er kl 11:30 (skulle passe med 102'eren)..

 

 

Tak til N1nna for at passe min tråd, når jeg ikke selv kan være her:5up:

 

Dejligt at se at der kommer så mange. Hvis der stadig er nogle der kommer med bussen, må i lige sige til, så jeg kan hente jer.

 

Udover de nævnte hunde her, så er jeg så heldig at få lov at være golden fører, for en Sofus. Hans lillebror Sigurt, som er en lagotto, tager så sin mor i snor og dermed bliver vi lidt flere hunde:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til N1nna for at passe min tråd, når jeg ikke selv kan være her:5up:

 

Dejligt at se at der kommer så mange. Hvis der stadig er nogle der kommer med bussen, må i lige sige til, så jeg kan hente jer.

 

Udover de nævnte hunde her, så er jeg så heldig at få lov at være golden fører, for en Sofus. Hans lillebror Sigurt, som er en lagotto, tager så sin mor i snor og dermed bliver vi lidt flere hunde:banan:

 

Sofus og Sigurt kender jeg :blink:

 

Vi kommer ikke, det bliver alt for mange timer vi skal bruge frem og tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Udover de nævnte hunde her, så er jeg så heldig at få lov at være golden fører, for en Sofus. Hans lillebror Sigurt, som er en lagotto, tager så sin mor i snor og dermed bliver vi lidt flere hunde:banan:

Øj, så bliver jeg næsten nødt til at få arrangeret det så jeg kan komme :klap:Sigurt var bare :hjerte: og jeg gad godt at se ham nu, som voksen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt der kommer så mange:) Og ja, det er den sigurt og sofus, men inden i kaster jer om halsen på charmetrolden sigurt, så har han det sådan nu, at han helst lige skal se fremmede hunde lidt an, da han stresser en del til at starte med.

 

Og en bøn til alle deltagere om at lade flexilinen blive hjemme og tage en almindelig fast en på hunden:) Mange tak:blink:

 

Vi glæder os meget og håber på fantastisk vejr:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...