Hop til indhold

Din hund og dens forældre


Freudika
 Share

Recommended Posts

Må jeg ikke se billeder jeres hunde og deres forældre?

 

TS starter naturligvis selv ;)

 

Bellas mor Dicke

Bellas fra Xander

og selveste Bellabims ;)

 

edit - far og mor billederne tilhører kennel Lions of Denmark

Redigeret af Freudika
Link til indlæg
Del på andre sites

Vilya med mor Ginger (rød tri), far Yatzy (Sort/hvid) og superelskelige farmor Nana (blå/hvid) på 11 år. På billedet er også Vilyas opdrætter. Billedet er taget af Marianne Jensen, www.vomba.dk

 

4808_1155535801027_1006667366_454784_4374974_n.jpg

 

Lidt mere nutidigt...

 

Vilya

 

DSC_0004-1.JPG

 

Far Yatzy - foto af Marianne Jensen

 

5.jpg

 

Mor Ginger - foto fra www.kewstock.dk

 

ginger_301208_04.jpg

 

3 ledet stamtavle med alle billeder pånær mor kan ses her

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/9973-stamtavler.html#post241693

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Første billede er af Caias mor - Raggie:lun:

 

Andet billede er af Caias far - Shadow:lun:

 

Begge billeder er taget fra vores opdrætterres hjemmeside: Raggie.dk

 

Og her kan i se reultatet af denne sammensætning - Nemlig Caia:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vinnies forældre kender jeg desværre ikke, men Leroys opdrætter har været så venlig at forsyne mig med billeder af hans far og mor (vist nok i et ømt øjeblik, tror jeg :oops:). Mors navn er Lil, og far hedder Hooch.

Derefter et billede af hvalpekuldet, og til sidst Leroy, der mest ligner farmand, synes jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Luffe er fra E-kuldet og hedder Lions of Denmark Eternal Lovechild - og han er kuldbror til Oskars far - Altså onkel Luffe :-)

 

Luffes mor hedder Delices Lions Extra Namelev

Luffes far er Universal soldiers My Sweet Xander

 

Jeg har ingen billeder af far - men han er i det første indlæg i denne tråd. Billedet af mor er lånt fra Lions of Denmarks hjemmeside.

 

Mor og Luffe:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luffe er fra E-kuldet og hedder Lions of Denmark Eternal Lovechild - og han er kuldbror til Oskars far - Altså onkel Luffe :-)

 

Luffes mor hedder Delices Lions Extra Namelev

Luffes far er Universal soldiers My Sweet Xander

 

Jeg har ingen billeder af far - men han er i det første indlæg i denne tråd. Billedet af mor er lånt fra Lions of Denmarks hjemmeside.

 

Mor og Luffe:

 

Årh.... ikke fair! Jeg er bare helt forelsket i Luffes mor :hjerte::hjerte: Har siddet jeg ved ikke hvor mange gange og savlet over hende på Jannes hjemmeside :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karlas far ved jeg faktisk ikke hvad hedder, men det er ham her. Her sammen med Karla på 6 uger...

 

[media]http://lh3.ggpht.com/_W0jJnRto32Y/SIoq5BNQtNI/AAAAAAAAASk/tuQXO_uYgjk/s912/210708Karla%20057.jpg[/media]

 

Karlas mor hedder Kischa og er hende her... hun skulle efter sigende være dansk svensk, men de der ører kommer da vist fra en anden pincher :blink:

 

[media]http://lh3.ggpht.com/_W0jJnRto32Y/SG-QfbkaMVI/AAAAAAAAAMw/Mk8Fe_KMwZQ/s640/050708Karla%20003.jpg[/media]

 

Og sidst men ikke mindst, Karla :mrgreen:

[media]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs434.ash1/23981_397582463376_38821563376_3768196_7520175_n.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh.... ikke fair! Jeg er bare helt forelsket i Luffes mor :hjerte::hjerte: Har siddet jeg ved ikke hvor mange gange og savlet over hende på Jannes hjemmeside :lun:

 

Arj hvor sjovt - jeg skulle lige til at skrive noget med at Delica er en af mine absolut yndlingsløver :hjerte:

 

men altså ... jeg har vist temmelig mange yndlingsløver efterhånden :mrgreen:

 

Delica, Angel, Bobo, Toffie ... og naturligvis Bellabimsen ... og Nomi ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...