Hop til indhold

Hvor mange hunde har i?


Maria84
 Share

Recommended Posts

Hvor mange hunde har i og hvilke race/racer er det?

 

Jeg selv har Anton på 2 år, der er en blanding af dansk/svensk gårdhund, japansk spids og islandsk fårehund.

 

Jeg håber på og regner med at vi får en hund mere om ca. 2,5 år. Vi har snakket om en norsk buhund, da vi tror den passer godt til både os og Anton, men det er stadig ikke sikkert hvilken type hund det bliver.

 

Glæder mig til at høre om jeres hunde og evt. om jeres planer om at få flere :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har kun én vaps :fornaermet:

 

Vil rigtig gerne have nr. 2, men tiden er p.t. ikke til det :cry:

 

Men om et års tid vil jeg meget gerne have en storebror til Jacki, en flot fyr på omkring 5 år med masser af overblik og selvtillid :hjerte: vil passe super til tøsen - en hvalp vil IKKE være noget godt valg til hende :scared: plus tiden vil ikke være til det med mindre jeg vinder stooort i lotto :lol:

 

Nr. 2 skal ligeledes være en schæfer forstås :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline

Vi ( priceman og jeg )har 4 hunde:hjerte:

 

2 Rottweilere tæver Freja på 8 år og Mille på 4 år.

 

1 westi han Tex på 7år

 

1 Cairn terrier tæve Stella, på 3 år

 

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 2 beagler - Charlie på 5½ år og Oscar på 2 år og 9 måneder - og d. 29. maj får jeg endnu en beagle - hvalp på 8 uger - så vi er ved at gøre os "kamp" klare her i huset :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har 2 hunde - Mollie, en border collie på 7 år og Fenja, en 9 uger gammel berner sennen hvalp:lun::hjerte:

 

Udover det har vi en kat, 17 fugle, 6 akvarier, en kanin og 2 ørkenrotter, så vi har nok at se til, lige for tiden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor mange hunde har i og hvilke race/racer er det?

 

Jeg selv har Anton på 2 år, der er en blanding af dansk/svensk gårdhund, japansk spids og islandsk fårehund.

 

Jeg håber på og regner med at vi får en hund mere om ca. 2,5 år. Vi har snakket om en norsk buhund, da vi tror den passer godt til både os og Anton, men det er stadig ikke sikkert hvilken type hund det bliver.

 

Glæder mig til at høre om jeres hunde og evt. om jeres planer om at få flere :-)

 

Vi har Dumle en aktiv cocker på 3år og Nova en hyggetrold af en cairn terrier på 7mdr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

jeg har to hunde

 

en schæferhanhund på 11 år :mrgreen:

 

og en schæfertæve på 5 år :mrgreen:

 

har planer om og evt beholde en fra min tæves kommende kuld i efteråret eller til næste år selvfølgelig en schæfer

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lusen

Jeg har 4

 

1 Cavalier king charles blanding, tæve fra Grækenland på 6 år.

1 ægte collie pige på 5 år.

1 peking blanding på 4 år også en tæve.

1 chi-blanding på 1 år fra Spanien, ligeledes en tæve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi har Bamse på 4-5 år, som er en blanding af border collie, islandsk fårehund og noget ubestemmeligt 3 race....

 

Og så fik vi for 1½ måned siden Kaia på 6 måneder, som er en blanding af boxer, cavalier king charles og en af de mindre jagtracer gætter jeg på.

 

Vi har planer om en 3 hund - Dog langt ude i fremtiden, når jobsituationen er mere fast, Bamse skal på pension og vi er flyttet på landet. Dvs. om ca. 3-5 år.

 

Vi kikker lidt på de aktive racer, som hyrdehunde, schæfer, doberman, og så har manden set sig lun på at få en whippet - Så det er godt vi har mange år til at finde den rette race :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...