Hop til indhold

Juni-hunde 2010


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

de er små her :blink:

luk din internet browser og kom igen, så ser der nok normalt ud igen for dig.

 

Hun er vildt kær som hun svømmer rundt :lun:

 

Tak :mrgreen: ja folk griner også meget af hende når de ser hendes lille bitte krop svømme rundt :lol:

 

Izzie :lun: Tror det er første gang jeg har set en dsg der gider at svømme. :-D

 

Tak :kys: hmm...:hmm: mærkeligt...normalt vil hun også kun ud efter pinde, men tror det var lige lovligt varmt idag :engel: Nogen gange smider jeg sten i vandet så hun kommer ud og blir kølet ned :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 408
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak :mrgreen: ja folk griner også meget af hende når de ser hendes lille bitte krop svømme rundt :lol:

 

 

 

Tak :kys: hmm...:hmm: mærkeligt...normalt vil hun også kun ud efter pinde, men tror det var lige lovligt varmt idag :engel: Nogen gange smider jeg sten i vandet så hun kommer ud og blir kølet ned :mrgreen:

 

Tror det er fordi de ikke rigtig har underuld, så de syntes det er koooldt at komme ud at bade :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Nahaj, havde ikke penge med (havde jeg haft, så ja:mrgreen:).. Men jeg sidder med bagte kartofler lige nu.. Meget bedre end burger:-)

 

Er det mig eller dig selv du prøver at overbevise om en kartoffel er langt bedre end en burger :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det mig eller dig selv du prøver at overbevise om en kartoffel er langt bedre end en burger :slem:

 

Jeg er skam overbevist, jeg har en eller anden "ting" med bagekartofler i øjeblikket:mrgreen::lol::lol: Det er mere eller mindre hver dag, jeg får bagekartofler:oops:

 

I dag er den blevet lidt avanceret for jeg har stegt bacontern også:-D

 

Ååååh nej, jeg er blevet afhængig af bagekartofler:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla på sidste dag af 3-dages agilitykursus... har nu fundet en måde at køre hyperkræet træt på :5up: 3 dages ophold på farmen med 2-3 timers agility hver dag i 30 graders varme og derudover være i selskab med fremmede hunde og mennesker 8-10 timer ...

 

SÅ er man en træt lille hund!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...