Hop til indhold

Sidste køb...


Gæst
 Share

Recommended Posts

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå ja, har du ikke postet en video med en, som træner en lille hvalp med en fulg i/på snor? Den var bare så nuser... Skal du bruge Giszmo til jagt?

 

/Mette

 

Jo, og ja han skal bruges til jagt, men skal også træne lydighed og agility med ham :-D Vizsla´en er nemlig en super allround-hund, og fungerer fint med ikke at komme på jagt "hver weekend" i jagtsæsonen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se at rigtig mange har købt seler i alle mulige afskygninger.... :hmm:

 

Jeg har aldrig helt forstået meningen med seler fremfor halsbånd - min tanke er lidt at det da må genere hunden mere og give mindre bevægelsesfrihed med sele frem for halsbånd.

 

Ofte ser man også folk blive trukket efter deres hund mere eller mindre ude af kontrol i netop seler - hvor dyret kan få ekstra magt og kraft.

 

Så pleace - hvorfor vælger så mange at købe seler i tiden????

 

Mvh

 

Rikke

 

 

Izzie har en sele fordi hun har det med at trække i halsbåndet, og lyde som om hun er ved at blive kvalt :genert:

 

Så fordi jeg ikke kan lide at hendes halsbånd sidder for stramt, så når vi går tur i trafik og i byen osv så kan hun krænge sig ud af sit halsbånd og den chance tager jeg ikke :blink:

 

Og så synes jeg også det er pænt irriterende, at hun får snore ind under benene. Og så til sidst fordi hun går med flexi til tider, og når der sker noget så farer hun ud i snoren og jeg hamrer låsen i og så får hun et ordentligt ryk i halsen :cry: DERFOR selen!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Sidste køb til Chilli:

 

2 stk. hundetegn i messing, 1 pk. Acana Pacifica hundefoder og 1 pk. FrontlineComboVet loppe/tægemiddel:

trine199-albums-billeder-picture15828-1346-184x135.jpgtrine199-albums-billeder-picture15829-acana.jpgtrine199-albums-billeder-picture15830-frontline.jpg

 

Samt 1 fl. hundeshampo + balsam fra Dyrlægen, som vi desværre ikke har billede af.

 

Hov!!

Og så glemte jeg jo den fine Ezydog sele jeg lige har bestilt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nyt halsbånd til tøsen. Hun kan ikke længere passe 18 cm. Så hun har fået nyt der kan gå fra 22-32, og når man spænder det helt ind passer det helt perfekt

IMG_3158.JPG

I_17079_h.jpg

 

 

30 billige kroner hos land og fritid :-D (utroligt et mindre kattehalsbånd koster det dobbelte:shock: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har godt nok ikke fået det hjem endnu, men min veninde + kæreste skal have ny seng, så Nala og Paco har fået 3/4 seng MED top madres :engel: Så er der jo også plads til vi kan ligge og putte med dem :lun:

 

 

Kærestemanden synes dog det er lidt voldsomt, at de skal have en hel dyne på gulvet og hjørnesofa i stuen, 3 sofaer i udestuen, sengen i soveværelset med os og en 3/4 seng i køkken/alrummet, MEN de skal jo have noget at vælge imellem :genert::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

har købt mig en (brugt) k9 powersele til Kalani

Jeg havde faktisk sagt, at hun måtte nøjes med en "billigere" hvalpesele indtil hun var udvokset og SÅ ku hun få en k9 powersele....

men nu sku jeg kun give 150,- for den, så det går jo ud for en af de "billigere hvalpeseler" man kan købe alligevel :klap:

 

Ska bare lige have købt et par andre mærkater dertil:-D

 

2723ac58.jpge9a8a623.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har godt nok ikke fået det hjem endnu, men min veninde + kæreste skal have ny seng, så Nala og Paco har fået 3/4 seng MED top madres :engel: Så er der jo også plads til vi kan ligge og putte med dem :lun:

 

 

Kærestemanden synes dog det er lidt voldsomt, at de skal have en hel dyne på gulvet og hjørnesofa i stuen, 3 sofaer i udestuen, sengen i soveværelset med os og en 3/4 seng i køkken/alrummet, MEN de skal jo have noget at vælge imellem :genert::lun:

 

 

 

Her kommer billedet :banan: Kærestemanden og 3 hunde putter :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst minmilo

mit sidste køb var hundetegn og så en rigtig fin boldt der ikke kan punktere, så det er den første boldt der har overlevet mere end min herhjemme så det var en super inverstering:) og der bliver desværre ikke til noget nyt til mig denne omgang:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her bliver muligvis en af de længste af mine "sidste-køb"-tråde :shock:

har lige smidt bestillinger af sted på alt det til Kalani !flojt!

 

først - et DKK Medlemsskab :5up: :klap:

425,- fattigere, men det er givet godt ud!

 

Dernæst et smut ind på Porcani

90 stk "scooper boks" (så håber jeg, at jeg har nok indtil min overbo får de andre hjem:lol:)

3498.jpg

 

Og så dette MEGA fine tørklæde til tøsen :banan:

2123.jpg

 

 

 

Og så gik jeg amok på zooplus! :oops:

1 stk snor - primært til hundetræningen, og så når hun bliver for stor til at gå i flexiline (når hun stor skal hun gå pænt i stedet for! og det er næsten umuligt i flexiline i mit hoved)

13763_trixie_leineelegance_1.jpg

 

1 stk får

130499_trixie_spiel_schaf_1.jpg

 

1 stk - 25 cm lang

1389_Trixie_Spieltau_1.jpg

 

1 stk tykt hundetæppe (den får muligvis fast plads i bilen, medmindre hun bliver MEGET glad for den - så kommer den ind som "tv tæppe":5up:)

75793_patrick_hb_gruenblau_1.jpg

 

2 stk - en til stuen og en til køkkenet :-D

142827_pola_lindo_braun_1.jpg

 

1 pakke af 28 stk - bare for at prøve dem... :oops:

9650_mars_pedigree_dentas1_1.jpg

 

1 stk adresse tønde - det gik op for mig, at mit navn mangler på hundetegnet... og med den bøde der er for den slags, så får hun lige en adresse tønde til mit navn :lol:

45208_Karlie_Adressanhaenge_1.jpg

 

1 stk - så er vi ved at være klar til hundetræning :-) (der er jo købt halsbånd og sele og godbidder)

140015_trixie_baggy_deluxe_1.jpg

 

1 stk "Kong Wubba" - 28 cm lang

183978_kongwubbafriend_hase_1.jpg

 

1 stk hjernearbejde til "alene hjemme træningen"

131961_karlie_dbraintrain_1.jpg

 

1 stk rullekam til en begyndelse... jeg ved jo reelt ikke hvor meget pels der kommer, men jeg kan lige så godt starte med, at vende hende hende til det

44045_Karlie_Unterwollkamm_1.jpg

 

1 stk børste også

1387_Trixie_Buerste_1.jpg

 

1 stk flåt tang - så kan de bare komme an!

11836_otom_zeckenhaken1_1.jpg

 

1 stk - 1,8 L som ekstra vandskål

1515_trixie_edelstahlnapf_1.jpg

 

2 stk ekstra filtre til min vandautomat... Nu hvor der kommer en hund også, bliver filteret nok opbrugt lidt hurtigere

140060_trixie_wasserspender_coolfresh_1.jpg

 

1 stk drikke-flaske-på-tur

13816_trixie_wasserspender_1.jpg

 

2 stk tæpper - den ene gratis af zooplus-point :cool: en med beige og en med hvide poter på. begge 100*150

11326_Trixie_Decke_Barney_1.jpg

 

og til sidst foder + en gratis gave fra Zooplus (og man takker da ikke nej til gratis gaver :klap: nu skal jeg bare have helt styr på hvad det er for en luposan :lol: )

171165_mm_luposan_1.jpg

 

 

så tror jeg ikke Kalani mangler noget?

 

Ud over de to ting jeg købte hos Lux-shoppen til hende også

250g godbidder (for jeg mangler dem også jo helt vildt sammen med de der 1,5 kg godbidder jeg ellers har og jeg skal til at prøve at lave nogle selv :roll: )

LUX Shoppen

 

og et enkelt hundetæppe mere :oops: (man får aldrig for mange!)

LUX Shoppen

 

og så var der lige foder til gnaverne

LUX Shoppen

 

puha en udskrivning her d. 30. :shock: :klap::lol:

 

tak lønseddel! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen lille Kalani ska jo ikke mangle noget når hun kommer :oops: men det var også en dyr morgen jeg tog mig :shock: inden jeg så mig om var jeg 1700 fattigere :shock::oops::lol:

sh*t happens :klap:

 

(og nu skal jeg op og aflevere 600,- hos dyrlægen:lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg synes bestemt også Kalani bliver en veludrustet lille dame! :-D eneste kommentar er at jeg også købte de der denta sticks og da jeg så læste bagpå stod der at hunde først må få dem fra 4 måneder... Jeg ved ikke om det reelt betyder noget at give dem til en hvalp, men jeg lagde mine i en skuffe og har først nu fundet dem frem :-D

 

men det lyder da ikke til at hun kommer til at lide nød på trods af det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

så bliver denta sticks'ne bare lagt i hundeskuffen indtil da - jeg har allerede købt masser andet hun kan tygge i indtil da :engel:

 

Ja de lugter ret kraftigt så jeg tænker de måske godt kunne være lidt hårde ved en sart hvalpemave :hmm:

 

Men tror da bestemt også at Kalani nok skal klare sig uden :mrgreen:

 

hov forresten vi har også den der vandflaske til tur og den er super smart at have med :5up: men man skal være lidt påpasselige med at få den lukket ordentligt ellers lækker den. Jeg havde den liggende i en stofpose på forsædet på vej til hundetræning en dag og det resulterede i gennemblødte godbidder og en drivvådt bilsæde der stadig er skjoldet :stupid: kæresten var ikke glad for mig den aften :oops:

 

Men det er altså ikke sket siden så du skal bare lige være opmærksom på det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

cs-dumle sikke et flot og lækkert halsbånd Nova har fået :5up:

 

Altså jeg har jo ikke hundeshoppet ret meget i juli :engel: 4 bøger, 2 dvd'er, 2 bolde, 9 sporgenstande, en batteridreven ventilator til at sætte på buret i bilen og én pose guf, det er da ikke ret meget vel :genert::engel:

 

Men nu har zooplus.de 20% rabat indtil d. 3. august, så måske man skulle få shoppet lidt mere nu lønnen er gået ind :hmm: :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst minmilo

porcani er os en af mine yndlings butikker de var rigtig flinke at tage noget legetøj tilbage min hund bed i stykker og gav ham noget nyt... og så har de altid lækre godbidder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissLuna

Det sidste vi har købt er et nyt pivedyr til Luna, hun har en i forvejen, men den kunne ikke pive mere, så hun så helt ulykkelig ud når hun trykkede på den... :)

 

62101.jpg

total ynglings pivedyr

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sidste vi har købt er et nyt pivedyr til Luna, hun har en i forvejen, men den kunne ikke pive mere, så hun så helt ulykkelig ud når hun trykkede på den... :)

 

62101.jpg

total ynglings pivedyr

 

Jeg kan ikke se linket...

 

Nelson elsker også pivedyr, som han løber rundt med og bare piver.. Han bliver også trist, når de ikke piver mere.

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...