Hop til indhold

DKK Vejen august 2010


Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det samme her:mrgreen:

 

Men jeg er iført en brun labrador:mrgreen: Med et halsbånd, hvor der står "Lunamus" på. Det er sort og skriften står med rødt:-D og så føls jeg med Dorte:mrgreen:

 

Jeg har nok også Liva med.

 

du kommer jo i selskab med JEanette, som har Luna med - så kan vi jo godt kende jer... :mrgreen: Men hvis jeg ikke har Karla med, er der jo ikke en sjæl der kan kende mig jo :rolleyes:

 

Se, nu har jeg jo mødt dig + har set billeder, så mon ikke vi kan finde dig alligevel

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har snakket med Vor Herre om hvordan vejret bliver i weekenden?

 

 

kunne godt tænke mig at komme ned og kigge lidt ag og rally og vil egentlig gerne have Nala med :lun:

 

Når hun ikke kan holde til at gå så meget, så kan hun vel få nogle input når hun ser på andre hunde :blink:

 

 

Var det en idé at alle HF'ere tager noget bestemt på, så alle kan genkende hinanden? Nu Trine snakker om pink (som altid :slem:) var det så en idé at alle HF'ere tager et pink tørklæde på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nok også Liva med.

 

Årh ja oss Liva da:-D

 

Nogen der har snakket med Vor Herre om hvordan vejret bliver i weekenden?

 

 

kunne godt tænke mig at komme ned og kigge lidt ag og rally og vil egentlig gerne have Nala med :lun:

 

Når hun ikke kan holde til at gå så meget, så kan hun vel få nogle input når hun ser på andre hunde :blink:

 

 

Var det en idé at alle HF'ere tager noget bestemt på, så alle kan genkende hinanden? Nu Trine snakker om pink (som altid :slem:) var det så en idé at alle HF'ere tager et pink tørklæde på?

 

Skulle blive regn af hvad de sagde i dag:cry:

 

Og NEJ, ikke noget pink.. og slet ikke noget, jeg skal ud og købe.. Jeg er ludfattig.. Får ikke mad i 2 uger fordi jeg skal til Jylland:mrgreen::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...