Hop til indhold

August hunde 2010


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 307
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

min mand er bare :lun:

 

i går spurgte han, om ikke jeg ville lave en stor madpakke til os alle tre i dag, mens han var til morgentræning - så ville han tage os på tur. da vi så kom ned i gården i morges, stod der en cykeltaxa, som han havde lånt i al hemmelighed. og så cyklede han os ellers op ad strandvejen, så vi lige kunne dyppe tæerne i øresund, før vi spiste frokost i dyrehaven og tog en lille fælleslur. derefter cyklede vi til bernstorffsparken og spiste kirsebær og dinglede rundt, og så et smut forbi vandet og få en is, før turen gik hjem igen. dææææjlig dag!

 

(min mand er træt i benene - mig og halfdan holdt os til passagersædet :engel:)

 

[ATTACH]30968[/ATTACH]

[ATTACH]30969[/ATTACH]

[ATTACH]30970[/ATTACH]

[ATTACH]30971[/ATTACH]

[ATTACH]30972[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

min mand er bare :lun:

 

i går spurgte han, om ikke jeg ville lave en stor madpakke til os alle tre i dag, mens han var til morgentræning - så ville han tage os på tur. da vi så kom ned i gården i morges, stod der en cykeltaxa, som han havde lånt i al hemmelighed. og så cyklede han os ellers op ad strandvejen, så vi lige kunne dyppe tæerne i øresund, før vi spiste frokost i dyrehaven og tog en lille fælleslur. derefter cyklede vi til bernstorffsparken og spiste kirsebær og dinglede rundt, og så et smut forbi vandet og få en is, før turen gik hjem igen. dææææjlig dag!

 

(min mand er træt i benene - mig og halfdan holdt os til passagersædet :engel:)

 

[ATTACH]30968[/ATTACH]

[ATTACH]30969[/ATTACH]

[ATTACH]30970[/ATTACH]

[ATTACH]30971[/ATTACH]

[ATTACH]30972[/ATTACH]

 

Dejlig mand du har dig :hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie, Baloo og jeg har været ude at gå tur en time i dag, imens det småregnede. Det var rigtig hyggeligt at gå inde i skoven og høre regnen uden at kunne mærke den.

Havde desværre kun min mobil med, og fik taget en masse billeder af elendig kvalitet.

 

Mislykket og temmelig kikset opstillet billede af de to tosser. Baloo har lagt sig på Gracies hale.

karinao-albums-gracie-og-baloo-en-regnvejrsdag-i-august-picture16289-knold-og-tot-klumpen-har-lagt-sig-pa-gracies-hale.jpg

 

her lignet det jo næsten at solen skinner.

karinao-albums-gracie-og-baloo-en-regnvejrsdag-i-august-picture16290-billede0221.jpg

 

Baloo gloer på køer.

karinao-albums-gracie-og-baloo-en-regnvejrsdag-i-august-picture16293-hvad-er-dog-det.jpg

 

Men Gracie har li'som set dem før.

karinao-albums-gracie-og-baloo-en-regnvejrsdag-i-august-picture16291-gracie-ser-bovet-ud.jpg

 

Pause i grøftekanten

karinao-albums-gracie-og-baloo-en-regnvejrsdag-i-august-picture16294-et-hvis-i-groftekanten.jpg

 

Og sådan ser gracie ud, når Baloo har 'kysset' hende i nakken. Adr!!

karinao-albums-gracie-og-baloo-en-regnvejrsdag-i-august-picture16295-billede0248sadan-ser-det-ud-nar-baloo-kysser-gracie-i-nakken.jpg

 

På vej hjem fik de lov at soppe i åen. De var jo våde i forvejen.

karinao-albums-gracie-og-baloo-en-regnvejrsdag-i-august-picture16296-billede0253.jpg

 

Min mor vil ikke have at baloo kommer i åen, da hun synes det er noget klamt vand, men det må han altså godt, når han er hos mig. Basta

karinao-albums-gracie-og-baloo-en-regnvejrsdag-i-august-picture16297-baloo-ma-gerne-soppe-i-aen-nar-han-er-hos-mig.jpg

 

Min kyssehund og jeg. Fik taget 3 billeder, hvor jeg prøvede at få hende til at kigge ligeud, men hun vil kysse på dem alle sammen. Jeg er ellers ikke til hundekys Måske jeg kan lære hende bare at dutte.

karinao-albums-gracie-og-baloo-en-regnvejrsdag-i-august-picture16298-og-som-altid-herinde-er-billederne-i-omvendt-raekkefolge-vi-begynder-med-et-selvportraet-af-gracie-og-jeg-lige-inden-vi-er-hjemme.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

årh jeg vil altså gerne møde baloo en dag :lun:

 

Han er en stor dejlig klump.:mrgreen:

 

Vi må se om jeg kan få ham i forbindelse med et HF træf, men det skal være en weekend, da jeg ikke vil have de skal være alene sammen i hverdagene. De har været alene her sammen i nogle timer uden at lave noget, men Baloo kan godt finde på at tage ting hjemme ved min mor, så jeg vil helst undgå det.

Men nu skal vi jo næsten allesammen til at starte til hundetræning i weekenderne, så det kan have lange udsigter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BellaDiva

Når nu man er lidt ked af at man ikke er en rigtig mops, så må man jo tage sagen i egen hånd! :roll:

 

Med en lyserød grisetryne i munden (plastikpotte) så ligner man jo næsten. Selv en lille grynten kunne man få tvunget frem, for det er liidt svært at få vejret med sådan en rundt om næsen. :engel:

 

Bella havde været på rov i drivhuset og forelskede sig altså i denne lyserøde potte. Så hun spurtede rundt i haven og lignede til forveksling Babe den kække gris

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...