Hop til indhold

August hunde 2010


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 307
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De klæ'r ham :bigsmile:

 

Synes osse han er ganske yndig med dem, der skulle lige have siddet en sløjfe osse :mrgreen:

Engang havde han osse haft snuden nede i mudderet han joggede rundt i, det så vildt skægt ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes osse han er ganske yndig med dem, der skulle lige have siddet en sløjfe osse :mrgreen:

Engang havde han osse haft snuden nede i mudderet han joggede rundt i, det så vildt skægt ud.

 

 

 

Det må være så skægt at have en hund der synes at mudder er sjovt... Flipsedyret springer for livet både når der er vand og mudder i nærheden :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må være så skægt at have en hund der synes at mudder er sjovt... Flipsedyret springer for livet både når der er vand og mudder i nærheden :rolleyes:

 

Der er stor forskel på vandpytter; nogle er dødsensgiftige og selvom det regner litervis fra himlen, så skal hunden i en stoooor bue udenom.. Andre (især de lidt klamme) uhh, det er guld :lol:

 

Vi var på fælleden i dag, jeg trak ham med væk fra stien og så legede jeg gemmeleg med ham i nogle høje siv, i starten syntes han jeg var dybt åndet og han ville bestemt ikke nedværdige sig til at gå hvorsomhelst for tænk hvis han fik våde tæer :shock: Men så kom vi ind i hvor der var træer - så mente han bestemt at vi begge 2 skulle vade rundt i alt vandet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er stor forskel på vandpytter; nogle er dødsensgiftige og selvom det regner litervis fra himlen, så skal hunden i en stoooor bue udenom.. Andre (især de lidt klamme) uhh, det er guld :lol:

 

Vi var på fælleden i dag, jeg trak ham med væk fra stien og så legede jeg gemmeleg med ham i nogle høje siv, i starten syntes han jeg var dybt åndet og han ville bestemt ikke nedværdige sig til at gå hvorsomhelst for tænk hvis han fik våde tæer :shock: Men så kom vi ind i hvor der var træer - så mente han bestemt at vi begge 2 skulle vade rundt i alt vandet..

 

 

 

Ville gerne have sådan en vovet hund :lun::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan måske få ham med på tur engang, kan ske han kan lokke Flipsedyret lidt?

 

 

Er sikker på at flipsedyret og Motor kunne have nogle meget spændende samtaler og lege :hjerte::mrgreen:

men lige det med mudder og vand, der står han ret fast, selv ikke tinka kan få ham til at få ham til at vakle i overbevisningen om at det er ren ondskab... til gengæld vil Flipsedyret elske at få lært at hyle... han når altid kun til nogle små skingre bjæf :stupid::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Tre tosser på egernjagt.

 

Er bare så glad, vi har lige fået hegnet hele ejendommen ind, så nu kan de boltre sig på 7 tdr. land. :banan:

 

Hvor må det være lækkert at være hund hos jer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...