Hop til indhold

Hvad laver I til daglig?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Endnu en cand.comm. melder sig på banen. Er netop startet nyt job i lille NGO.

 

Fritid går i øjeblikket rigtig meget op i de tre springer tøser. Har fundet et par prøver jeg VIL have de skal bestå her i efteråret. Og så kommer vi vist også til at ture noget rundt på udstillinger.

 

Derudover roder jeg med hjemmesider og forefaldende journalistisk arbejde - og sommerhuset i Sverige.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Breton-Jet
Jeg går i niende :roll:

 

Blev skoletræt i første uge :oops::lol:

 

Jeg tjener penge til Ronjas julegaver, ved at gøre rent og lave mad osv der hjemme :blink:

 

Og resten af tiden bruger jeg på at spise, sove og være sammen med min bedste ven (Ronja :mrgreen:)

 

 

 

Men spændende at se hvad folk laver!

Her er godt nok mange pædagoger og it-dimser :genert:

 

Haha det lyder præcis som mig! (Bortset fra jeg ikke har en ronja-hund):mrgreen:

 

 

Jeg går i niende, ude på bøøh-landet (Osted friskole evt Privat skole) :roll:

 

Aner self ikke hvad jeg skal næste år, men satser på noget High-school-noget (handelsskole:confused:).

Jeg bruger min fritid på at gå til kinesisk, og madlavning(kinesisk) og Foto m.m

,self hygge med hundene, se dagens mand(forhelved det er sjovt med b*sser:banan:),høre musik(rock m.m), sørge over at jeg ikke har flere kanaler, lave kager :mrgreen:..:roll: og læse(det bruger jeg mest tid på) jeg læster f.eks shakespeare.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Jeg har været psykopat lige siden jeg blev født...når jeg ikke ryger hash, ja så intimiderer jeg ældre mennesker og andre hundeejere med mine to frygtelige kamphunde...:shock:

 

 

Narh...jeg studerer til pædagogisk assistent...:-D...pt. er jeg i min første praktik, som foregår i en børnehave...

 

Når jeg har fri bruger jeg 90 procent af tiden med mine hunde...og ellers får jeg tossede kreative idéer der skal afprøves for at jeg kan få min nattesøvn...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læser 2. år på hhx marketingslinje. Bagefter regner jeg med at tage butiks uddannelsen, gerne i en dyrebutik. Og HVIS jeg får overvundet min nåleskræk her i mellemtiden, så vil jeg efter butiks uddannelsen rigtig gerne uddannes til veterinærsygeplejerske. Så jeg håber jeg kommer af med nåleskrækken.. :genert:

Ved siden af skolen arbejder jeg i et byggemarked. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krainer

Jeg studerer design og kulturøkonomi ved SDU i Kolding... Og så regner jeg med at tage uddannelsen til hundeadfærdsinstruktør til januar:) min fritid bruger jeg stort set på Miko;) Ellers arbejder jeg en smule for et vikarbureau...

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en pædagog melder sig på banen :genert:

 

Havde egentlig en drøm om, at søge ind i politiet, men har måttet indse at dette nok kun forbliver en drøm.

 

Så blev istedet pædagog, og arbejder til dagligt i en integreret institution :-D

 

Fritiden bliver hovedsageligt brugt på hundene, men der er også tid til lerdueskydning, riffelskydning, ridning (har part på venindens hest 2 gange om ugen) og spinning en gang imellem (skal virkelig tage mig sammen, og komme igang igen :genert:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder som fudltidssælger på Statoil i Virum, med de mest fantastiske arbejdstider 06:00-14:00 hver mandag - fredag og fri hver weekend :slem:.

- Jeg har ikke forstand på biler, olie, vinduesviskere osv.

Jeg ved hvad sprinklervæske, H4 og H7 pærere er og det er vidst det :genert:. Heldigvis spørger kunderne mig heller aldrig, jeg tror der står IDIOT i panden på mig :blink:..

 

Ved siden af studere jeg indretningsarkitekt, hvor jeg egentligt snart skal have taget mig sammen og lavet de sidste opgaver af modul to. Det er bare lidt svært når man gerne vil bruge al sin tid på sin nye hundevaps :lun:

 

Min fritid bliver brugt på, venner, familie, kæreste, alle 5 dyr :hjerte: Hamster Joi, Vodka, Gucci, Karry og vores nye vaps De luxe.

Ja fritiden går jo så også på uddannelse, på råhygge og HF samt facebook :stupid:. Så elsker jeg at shoppe - jeg kunne faktisk leve af det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min primære funktion er selvfølgelig at sørge for, at ham der manden min ikke mangler noget, og at gulvet ikke bliver dækket helt af mudder og hundehår :mrgreen:

 

Ved siden af det, arbejder jeg som salgschef hos Lærernes Indkøbscentral i Århus og kører absurd meget i min bil Max :lun: Deeejlig Trinetid med rigtig, rigtig grim musik!

 

Onsdag og torsdag er jeg at finde i Sabro, hvor jeg underviser et lille prøvehold og spiser en masse kage. I weekenden er der 3 muligheder: jeg er på arbejde, jeg er et eller andet sted i Danmark og dømme rally eller jeg laver noget andet hundehalløj....

 

Ind i mellem det andet render jeg rundt i skov eller ved vand med hundekræene og får da også trænet dem lidt ind i mellem :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er studerende på RUC.

 

Jeg blev bachelor i Kommunikation & Teatervidenskab i januar, og nu er jeg i gang med at kandidaten i Kommunikation & Performance-design - også kendt som cand.gøgl (:evil:). Men det hedder altså cand.comm, det jeg bliver, når jeg en gang er færdig. Der er egentlig ikke så lang vej igen, for jeg starter på 8. semester her lige om lidt.

 

Derudover arbejder jeg på Det Ny Teater og ellers bruges tiden selvfølgelig på hygge med Louie og min kæreste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en cand.comm. melder sig på banen. Er netop startet nyt job i lille NGO.

 

Fritid går i øjeblikket rigtig meget op i de tre springer tøser. Har fundet et par prøver jeg VIL have de skal bestå her i efteråret. Og så kommer vi vist også til at ture noget rundt på udstillinger.

 

Derudover roder jeg med hjemmesider og forefaldende journalistisk arbejde - og sommerhuset i Sverige.

 

Er det ikke ssamme sted som Sonja?

 

Jeg er læreruddannet og arbejdede i 3 år, men de sidste 9½ år har jeg ikke arbejdet men fået fuld tabt arbejdsfortjeneste pga alvorligt sygt barn

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

helt enig med mange andre... vildt mange pædagoger herinde :shock:

 

selv er jeg stadig gymnasieelev, går biologi/psykologi linie, og ved ikke 100% hvad jeg skal lave bagefter :blink:

 

har lyst til blive børne/ungdoms psykolog eller dyrlæge.. meen.. lad os nu lige se på gennemsnittet når jeg er færdig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige pt. kører jeg min webshop, er uddannet blomsterbinder og har ellers lavet rigtig mange forskellige ting, elsker at prøve nyt.

Men fordelen ved at køre shop hjemmefra, er at jeg er ved hundene.

 

Det var jo så det jeg bare taler om at ville :genert:

 

Nå men er kontorassistent ikke noget fint bare helt alm :roll:

 

Jeg er I et stort firma, dog på en lille afd, hvor jeg laver afsendelse, altså sørger for at alle biler får de papirer med de skal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en cand.comm. melder sig på banen. Er netop startet nyt job i lille NGO.

 

Fritid går i øjeblikket rigtig meget op i de tre springer tøser. Har fundet et par prøver jeg VIL have de skal bestå her i efteråret. Og så kommer vi vist også til at ture noget rundt på udstillinger.

 

Derudover roder jeg med hjemmesider og forefaldende journalistisk arbejde - og sommerhuset i Sverige.

 

Jeg melder mig også under cand.comm. fanerne:-D Blev færdig sidste år og har siden arbejdet som redaktør og journalist på to kultur- og livsstilsmagasiner.

 

Har dog overvejet et karriereskift i retning mod de firbenede...:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg melder mig også under cand.comm. fanerne:-D Blev færdig sidste år og har siden arbejdet som redaktør og journalist på to kultur- og livsstilsmagasiner.

 

Har dog overvejet et karriereskift i retning mod de firbenede...:roll:

 

Det er jo faktisk løgn.. jeg er cand.mag.comm! Men altså - comme ci, comme ca;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke ssamme sted som Sonja?

 

Jeg er læreruddannet og arbejdede i 3 år, men de sidste 9½ år har jeg ikke arbejdet men fået fuld tabt arbejdsfortjeneste pga alvorligt sygt barn

 

Næh, min arbejdsplads er MEGET lille, og jeg er den eneste cand.comm'er. :blink: Ved ikke hvilken NGO mk101 er i, jeg kender hende ikke (så vidt jeg ved :genert:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
:klap::klap: kommer til at tænke på en "grov" generalisering

 

pædagogers børn er altid de værste ..

 

 

vi har mange pædagogger herinde.. gad vide hvor mange der har "problem" hunde :mrgreen:

 

(og.... kæresten er færdig som pædagog til juni næste år :genert:)

 

Så skulle adfærdsbehandleres hunde være de værste.

Jeg må indrømme jeg har mødt flere adfærdsbehandleres hunde som var værre end "pædagogbørn", så måske holder den.

 

Mine hunde undtaget, naturligvis. Jeg gider ikke uopdragne hunde :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er udover en all round kontor uddannelse uddannet inden for markedsføring (HD-U) og sprog (korrespondent i engelsk) - så arbejder helt naturligt med økonomi og regnskab :vedikke:

 

Fritiden går primært i hund, men have og hus får også (for) lidt opmærksomhed - familien ligeså - vennerne træffer jeg til hund :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal starte på 11 modul på sygeplejerskens bachelor uddannelse her på mandag. Her skal jeg starte i min sidste praktik, og til sommer har jeg så (forhåbentligt) en bachelor i sygepleje. Så skal jeg ellers ud at arbejde i stykke tid, og så overvejer jeg at læse videre. I min fritid arbejder jeg på en lukket afdeling på psykiatrisk hospital, og ellers bruger jeg den på hundene og min familie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...