Hop til indhold

Hvad laver I til daglig?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Sad lige og kiggede lidt profiler og kom til at tænke på, at det kunne være hyggeligt at vide, hvad folk lavede til dagligt... :hmm:

 

 

Jeg vil gerne starte ud:

 

Jeg læser til pædagog i Holstebro. Jeg er på 5. semester og har derfor 1½ år tilbage, så er jeg færdig.

 

Jeg er vikar på et botilbud til lettere udviklingshæmmede og sent udviklede unge, hvor de fleste har/har haft en dom eller har haft et misbrug.

 

Min fritid bruger jeg på hundene :lun: og på min hest :lun:

 

 

 

Er der andre der vil være med??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er pt arbejdsløs (siden 1. januar). Men er uddannet indenfor kontorfaget.. Har siddet i kundeservice de sidste 8 år..

 

Min fritid (:mrgreen:) bruger jeg på at lege med kamera, vaske sækkepuder når katten mener han skal pisse på dem:evil: og ellers bare være sammen med vuffer'n og katten, når jeg ikke er sur på ham:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg laver nada - har en bachelor fra handelshøjskolen i Kbh, men kan ikke klare fuldtidsarbejde, så ville hellere vælge en vej, som jeg virkelig kunne lide.

Ville gerne have læst på etologi uddannelsen i Ballerup, men den skole lukkede :cry:

Er førtidspensionist og ved ikke helt hvordan jeg nu skal gribe det an...tænker på at jeg godt kunne tænke mig at arbejde på internat med hundeadfærd...er bare ikke kommet længere end tanken :oops::???:

Fritiden går på poker og Lumi - vi går til agility sammen og tror jeg måske vil gå til noget tricks undervisning som Sonja har anbefalet :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Suuuper i vil være med :5up:

 

 

Jeg er pædagog studerende i Svendborg :blink: er på 3.semester og er lige nu i praktik i en børnehave med super søde unger :mrsgreen:

 

Min fritid bruger jeg på kræet selvfølgelig, og i fitness centret :rolleyes:

 

 

Uuhhhh pædagok :blink:

 

 

Jeg er pt arbejdsløs (siden 1. januar). Men er uddannet indenfor kontorfaget.. Har siddet i kundeservice de sidste 8 år..

 

Min fritid (:mrgreen:) bruger jeg på at lege med kamera, vaske sækkepuder når katten mener han skal pisse på dem:evil: og ellers bare være sammen med vuffer'n og katten, når jeg ikke er sur på ham:mrgreen:

 

 

Vi krydser fingre for en karrierer som kordegn :5up:

 

 

Jeg laver nada - har en bachelor fra handelshøjskolen i Kbh, men kan ikke klare fuldtidsarbejde, så ville hellere vælge en vej, som jeg virkelig kunne lide.

Ville gerne have læst på etologi uddannelsen i Ballerup, men den skole lukkede :cry:

Er førtidspensionist og ved ikke helt hvordan jeg nu skal gribe det an...tænker på at jeg godt kunne tænke mig at arbejde på internat med hundeadfærd...er bare ikke kommet længere end tanken :oops::???:

Fritiden går på poker og Lumi - vi går til agility sammen og tror jeg måske vil gå til noget tricks undervisning som Sonja har anbefalet :klap:

 

 

 

Det er da bare at komme i sving :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Læser til pædagog i Viborg... Nu hedder det jo ikke længere semester, men skal starte i første praktik på torsdag :-D

 

Vi bruger da stadig semester :vedikke: må nok være noget der blir sluset ud med os så :genert:

 

Hvor godt :5up: Hvor skal du hen??

 

 

Det ender med at blive pædagokkernes tråd denne her :slem::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger da stadig semester :vedikke: må nok være noget der blir sluset ud med os så :genert:

 

Hvor godt :5up: Hvor skal du hen??

 

 

Det ender med at blive pædagokkernes tråd denne her :slem::lol:

 

Her hedder det moduler :lol: men er stadig ikke med på hvad jeg går på af modul, tager det bare som det kommer :lol:

 

Jeg skal i skovbørnehave og jeg glææææder mig :lol: men efter at have læst deres virksomhedsplan er jeg næsten helt ærgelig over at jeg ikke valgte stedet som 6mdr istedet for 3... men så havde jeg nok ikke fået det alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her hedder det moduler :lol: men er stadig ikke med på hvad jeg går på af modul, tager det bare som det kommer :lol:

 

Jeg skal i skovbørnehave og jeg glææææder mig :lol: men efter at have læst deres virksomhedsplan er jeg næsten helt ærgelig over at jeg ikke valgte stedet som 6mdr istedet for 3... men så havde jeg nok ikke fået det alligevel.

 

Iiiih hvor godt :klap: så kan du udveksle krigshistorier med mig og hundefar :mrgreen:

 

Det var dog UFATTELIGT så mange pædagoger der er herinde :shock: men det må give en masse godt trænede hunde :blink: og glade børn!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke nogen formel uddannelse, men har da taget både 1. del af håndarbejdslærer-uddannelsen og 1. del af voksenunderviser-uddannelsen - en alvorlig omgang stress spændte dog ben for begge dele...

 

nu er jeg på kontanthjælp og har været det temmelig mange år, men inden jeg gik ned har jeg arbejdet med mange forskellige ting, været champignongplukker, superviser i London, pædagogmedhjælper og sidst et job som konst. kunstskoleleder på den kunstskole som jeg selv havde været elev på i sammenlagt 2½ år...

 

 

Så nu er jeg i aktivering og hygger mig med Flipsedyret når jeg har fri :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Er pt. ledig salgssupport (kontorassistent) - men starter i 4 uger's ulønnet praktik på dagpenge på onsdag, som ufaglært SOSU-medhjælper :banan:

Håber på løntilskuds-job bagefter, forhåbentlig indtil jeg søger ind på skolen for SOSU-elever til januar 2011 ;-)

 

Ellers søger jeg bare praktikplads igen, igen.... :5up: - gider nemlig ikke gå og "dalre den" herhjemme længere!

Redigeret af Trine199
Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil slutningen af september er jeg advokatsekretær med speciale i konkursbehandling.

 

Fra 1. oktober har jeg jo fået nyt job. :banan: Så skal jeg være faglig konsulent i en fagforening.

 

 

Eeeeej hvor spændende!!!

 

 

Ja jeg er så ikke pædagog;-), men derimod optiker:-D

 

 

Bruger du så briller??? :hmm::blink:

 

 

Jeg er lærer på en folkeskole, hvor jeg underviser i dansk og engelsk. Jeg er rigtig glad for mit job, og jeg har nok verdens bedste elever/kolleger.

 

/Mette

 

 

 

Guuud troede du var noget yngre :oops::oops:

 

Er pt. ledig - men starter i 4 uger's ulønnet praktik på dagpenge på onsdag, som ufaglært SOSU-medhjælper :banan:

Håber på løntilskuds-job bagefter, forhåbentlig indtil jeg søger ind på skolen for SOSU-elever til januar 2011 ;-)

 

Ellers søger jeg bare praktikplads igen, igen.... :5up: - gider nemlig ikke gå og "dalre den" herhjemme længere!

 

 

 

Uhh hvis jeg kunne få penge for at gå hjemme HVER dag gjorde jeg det.... ELSKER at være hjemme og selv bestemme hvad jeg vil med min dag :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er på kontorfunktionær på eksamenskontoret på Syddansk Universitet, er uddannet korrespondent og har tidligere arbejdet en del år i Danske Bank.

 

Får 5 timers tabt arbejdsfortjeneste pr. uge fordi jeg har en søn med ADHD og angst, som selvsagt tager en del af min tid...

 

Venlig hilsen

Trinus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...