Hop til indhold

September-hunde


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Wuhuu, det ser ud til at fru hund og hr kat endelig er ved at finde ud af det sammen :mrgreen: Her i morges snusede de til hinanden og duttede næser :lun: Duffy har efterhånden også lært at man skal liste hen til Kenzo, som hun forsøger på billede 3, hun synes altså stadig at Kenzo er hendes bedste ven :cool:

 

 

:lol::lol::lol: Kenzo ser ikke helt ud til at dele "du er min bedste ven"-ideen på billede 4...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 214
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:lol::lol::lol: Kenzo ser ikke helt ud til at dele "du er min bedste ven"-ideen på billede 4...

 

det er da bare sådan en kat ser ud, når man er så heldig at den har givet tilladelse til, at man må eksistere i samme univers som den - mere kærlighed end det ryster de altså ikke sådan lige ud af ærmet for frk. hvalpe-hvem-som-helst :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha nej det tænkte jeg også, men hvis bare duffy er vedholdende så giver han nok op til sidst :lol:

 

Ja, det er nærmest som om han tænker, fint så snus da til mig, men så må du altså godt smutte igen... Han har endnu ikke været sur på hende og lappet hende én, så Duffy er helt uvidende om hr. kat kan være bare lidt farlig.. Hun undrer sig dog over, hvorfor han ikke gider at lege, heller ikke selv om man laver playbow :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er da bare sådan en kat ser ud, når man er så heldig at den har givet tilladelse til, at man må eksistere i samme univers som den - mere kærlighed end det ryster de altså ikke sådan lige ud af ærmet for frk. hvalpe-hvem-som-helst :cool:

 

Lige præcis.. Skal lige siges, at der her er store sager, hr. kat har brugt 2 mdr på at blive så modig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der var fart over feltet :mrgreen: Sødt billede, der hvor de deler en gren eller hvad det er :lun: Det lykkedes i hvert fald Laki at køre Duffy træt, vi er lige kommet ind ad døren og hun har allerede smidt sig :cool:

 

Hvor er de søde sammen :lun: bare Laki ikke også er gået helt død når skipper skal babysitte ham i morgen, så står jeg vist med 1 stk frustreret labrador :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de søde sammen :lun: bare Laki ikke også er gået helt død når skipper skal babysitte ham i morgen, så står jeg vist med 1 stk frustreret labrador :mrgreen:

 

Haha, ja det tror jeg også du gør... Skipper var jo ikke helt tilfreds med besøget sidst, da det kun var Duffy og Gracie :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...