Hop til indhold

Må jeg be' om billeder af Jeres hund med mundkurv?


LilleBali
 Share

Recommended Posts

Ja, som overskriften siger, må jeg be' om billeder af Jeres hund med mundkurv, ikke billeder fra internettet ;-) Årsagen er at Karina har fået sin mundkurv hjem, fra Julius K9, men jeg er sgu ikke helt sikker på at den sidder ordentligt, og ikke er for stor. Så derfor vil jeg gerne se billeder, for at sammenligne om den sidder ordentligt. De billeder jeg har fundet fra producenten og på nettet, der er det altså svært at se.

Såeh, må jeg godt se billeder af Jeres smukke hunde med mundkurv? :engel:

her er lige et billede af Prinsessen og hendes nye mundkurv :lun:

DSCN0485.jpg

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

den er da mega stor til hende :shock:

 

og nej du for ikke et billed med cujo og mundkurv på :blink: det er en helt anden type end den du har...

 

men hvorfor skal hun gå med den :shock:

Ja, er den ikke for stor? Mailede med sælger, og de mente altså at den burde passe hende :hmm: Jeg må maile dem det her billede så. Grunden er at Karina har gjort udfald i større forsamlinger, og da jeg har panikket når hun har gjort udfald, har det jo ikke hjulpet på hendes stress. Derfor mundkurv så jeg kan bevare roen når hun gør udfald i stedet for at stresse hende mere. Jeg har bare været så panisk angst for at hun skulle skade nogen at jeg har stresset op, for hun er gået til angreb for alvor :shock:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hjælpen :kys: Jeg har ellers lige fået gjort mundkurven supersjov og positiv, det er en ren fest for hende at få den på :banan: Dog synes hun endnu ikke det er en fest at have den på :hmm: Har optaget en video af det, men jeg ligner lort derpå :genert:

der skal en del træning til...

http://www.hunde-forum.dk/traening/16286-laere-ga-med-mundkurv.html

 

den er jo også tung for den bette ski :ae:

overvejede du ikke andre først?

Universal net mundkurv 1 til hunde 12-24cm

Link til indlæg
Del på andre sites

der skal en del træning til...

http://www.hunde-forum.dk/traening/16286-laere-ga-med-mundkurv.html

 

den er jo også tung for den bette ski :ae:

overvejede du ikke andre først?

Universal net mundkurv 1 til hunde 12-24cm

Vi er jo først lige begyndt, men ville bare prale af at hun allerede synes det er en fest når hun skal have den på :oops: Jeg så denne her mundkurv til DM i LP og rally for et par uger siden, og det eneste jeg tænkte på da jeg valgte den, var at jeg havde læst herinde, at man burde vælge en med store nok huller til at de kan få godbidder :genert: Jeg har slet ikke tænkt på at denne her kunne være for tung, øv hvor jeg skammer mig nu :megaked: Nåmen, den kom med posten i går aftes, og kan heldigvis returneres. Skal lige ud og lave fodersøg, kigger på linksene senre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fandme flot at du tager konsekvensen og giver hende en mundkurv på :5up: Selvfølgelig kræver det lidt træning for hende (og åbenbart også for dig at finde den rigtige størrelse :lol: :kys:) men jeg er sikker på at dine reaktioner når hun gør udfald er værre for hende end at have en mundkurv på :5up: Jeg ville sådan ønske at jeg havde tænkt den tanke da jeg havde Baloo, så havde han måske været i live i dag :megaked:

Nå men jeg ville bare lige give dig :5up: (og karma :blink:) så nu smutter jeg på arbejde... :vinken:s015.gif

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

den er da mega stor til hende :shock:

 

og nej du for ikke et billed med cujo og mundkurv på :blink: det er en helt anden type end den du har...

 

men hvorfor skal hun gå med den :shock:

Jeg ved ikke, hvilken hund, du har, men hvis hun er en kamphund, så skal hun gå med mundkurven, fordi loven siger det.

 

Er hun ikke en kamphund, skal hun ikke gå med mundkurv.

Link til indlæg
Del på andre sites

den er da mega stor til hende :shock:

 

og nej du for ikke et billed med cujo og mundkurv på :blink: det er en helt anden type end den du har...

 

men hvorfor skal hun gå med den :shock:

 

Så vidt jeg husker, så er han da en blanding mellem to af racerne på forbudslisten - så det burde da være nemt at få taget et billede med mundkurv... eller... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg husker, så er han da en blanding mellem to af racerne på forbudslisten - så det burde da være nemt at få taget et billede med mundkurv... eller... :hmm:

 

ved ikke om du misforstår mig :vedikke:

 

MEN HundensVen spørger om et billed fordi hun synes karina's sidder underligt og er for stor og vil sammenligne med andre folk, men da vi bruger en HELT anden type mundkurv kan de ikke sammenlignes.

Link til indlæg
Del på andre sites

ved ikke om du misforstår mig :vedikke:

 

MEN HundensVen spørger om et billed fordi hun synes karina's sidder underligt og er for stor og vil sammenligne med andre folk, men da vi bruger en HELT anden type mundkurv kan de ikke sammenlignes.

 

Jo det kan de da godt.

 

F.eks. hvordan den sidder i forhold til øjenene - synes Karina´s sidder meget tæt på øjnene.

Og hvor langt metallet/nettet er fra munden...

 

Så bare på med et billede... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke, hvilken hund, du har, men hvis hun er en kamphund, så skal hun gå med mundkurven, fordi loven siger det.

 

Er hun ikke en kamphund, skal hun ikke gå med mundkurv.

 

Øhm hvis du ser billledet øverst i tråden, kan du se, hvilken race hun er.. En JRT, som jeg kan se det.

 

Så vidt jeg husker, så er han da en blanding mellem to af racerne på forbudslisten - så det burde da være nemt at få taget et billede med mundkurv... eller... :hmm:

 

Jeg tror sørme I misforstår guanomo.. Han vil ikke VISE jer et billede... Han skriver intet om at Cujo ikke går med den.. Men han vil bare ikke vise billede af det.. Det kan jeg nu godt forstå..

 

Så det er ikke et spørgsmål om nemhed eller ej;-)

 

Som jeg læser det, altså.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg husker, så er han da en blanding mellem to af racerne på forbudslisten - så det burde da være nemt at få taget et billede med mundkurv... eller... :hmm:

 

Jeg forstår det er MUNDKURVEN og ikke HUNDEN der er en anden type end HundensVen's.

 

I øvrigt synes jeg da nok man tydeligt kan se at Karina ikke er en muskelhund, hvilket det lyder til at nogen tror.:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm hvis du ser billledet øverst i tråden, kan du se, hvilken race hun er.. En JRT, som jeg kan se det.

Jooo, den søde, lille hund på billedet med mundkurven kunne jeg sagtens se var en JRT.

 

Jeg misforstod bare Guanomo og læste indlægget, som om der blev spurgt om, hvorfor Guanomos tæve skulle gå med mundkurv. Jeg havde vist for meget fart på dér. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jooo, den søde, lille hund på billedet med mundkurven kunne jeg sagtens se var en JRT.

 

Jeg misforstod bare Guanomo og læste indlægget, som om der blev spurgt om, hvorfor Guanomos tæve skulle gå med mundkurv. Jeg havde vist for meget fart på dér. :oops:

 

Hehe, Guanomos hund er en hanhund --- og misforståelserne er totale :mrgreen:

 

 

Karina, osse :5up: herfra, jeg håber det hjælper, især på din ro :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke, hvilken hund, du har, men hvis hun er en kamphund, så skal hun gå med mundkurven, fordi loven siger det.

 

Er hun ikke en kamphund, skal hun ikke gå med mundkurv.

 

Hundensvens hund Karina er en kamphund men IKKE en listehund :slem: altså hun er bare en hidsig lille jack russel dame :engel:

 

Guanomos overlækre Cujo er en blandings muskelbasse :lun: og går fint med mundkurv.

 

Prøv at læse indlægget :blink: der er et stort fedt billede af en jrt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes godt nok at Karina's nye mundkurv ser mega-meget stor ud til hende!

Det er jo lige før at både hende OG Marco kan være i den samtidig! :shock:

 

Synes så tilgengæld at dén René har lagt billede af, ser utrolig god og komfortabel ud :5up:

 

Håber du finder den rigtige størrelse til Karina - som jeg iøvrigt kan bekræfte ER en sød, lille "kamphund", men bestemt ingen listehund ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres indlæg, blev rigtig glad og rørt. Lige da jeg kom ind og så at der var +20 besvarelser frygtede jeg at det havde udviklet sig til en hidsig debat om at KarinaHund ikke burde gå med mundkurv og at jeg bare skulle tage mig sammen eller lignende :oops: Er simpelthen så ked af at min lille Prinsesse er bleven en hund der gør udfald :cry: Hun har alle dage haft temperament, er aldrig blevet overfaldet (:x:) men det virker som om hun let bliver stresset og gerne vil forsvare mig samtidig. Og hun vil SLET ikke finde sig i noget fra andre hunde, og bider hellere end at bede dem om at smutte :cry: Og det er bare ikke i orden. Desværre er min største frygt at hun skal gøre skade på en anden hund, og det er det eneste jeg fokuserer på, istedet for at bevare roen :damn: Nogen tænker sikkert haha, sådan en lille hund kan da ikke gøre skade, men Jer der har mødt hende har nok en anden mening :genert:

Det blev lidt længere end regnet med, men ihvertfald, tak for Jeres støtte :lun:

 

EDIT: Forresten, har snakket med sælger, fra Shop4dogs(han ringede sgu til mig :5up:), og de ser om de kan bestille en mindre hjem til mig. De har hele vejen igennem ydet genial service, og jeg vil have en mundkurv med metal'bur' så jeg kan give hende godbidder. Hun skal jo gerne kunne belønnes for ønsket adfærd :blink: Jeg vil ikke have en af de mundkurve der holder hendes mund lukket helt til, så hun hverken kan halse eller åbne munden :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...