Hop til indhold

Sig goddag til vores lille ny :)


Umulia
 Share

Recommended Posts

002re.jpg

 

OK - I havde muligvis ventet noget andet :mrgreen:

 

Vi hentede ham i går aftes, og han se såmænd bare en almindelig Kornsnog, men jeg savnede at have en slange. Vi har ingen haft siden vores Regnbue Boa stak af :oops: for et par år siden.

 

001rj.jpg

 

000wj.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er rigtig, rigtig fin, tillykke med ham. Skal han ikke have en veninde? :lol:

 

Jeg har også haft en del slanger, også kornsnoge, i årenes løb, og har nu en skægagame.

 

Som barn havde jeg af og til en slange med i skole. Han led vist ingen overlast, for han hang bare under en trøje om halsen og hyggede sig i varmen. Det gav respekt hos drengene, hvin fra pigerne og gentagne besøg hos inspektøren, når lærerne opdagede ham :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det en kæleslange? :mrgreen:(Hvis der findes sådan nogle)

 

Ja, det er det. Han er meget tam og nem at håndtere. Jeg kunne også have valgt en yngre, men den var ikke vant til at være i hænder.

 

Han er rigtig, rigtig fin, tillykke med ham. Skal han ikke have en veninde? :lol:

 

Hvis vi skulle løbe ind i en smuk dame en dag, så er der plads nok i terrariet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaaarrrghhhhh!!!! Her klikker man, og forventer et billede af en lille nuttet hvalp - og så dukker der EN SLANGE op på min skærm!!! Og mig der er dødsens angst for den slags!!! :skraek: :blink: Men må gi' de andre medhold, når det nu kun er på et billede, så ser den faktisk næsten flot ud... Og det er stærke ord fra en slange-angst person! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vi skulle løbe ind i en smuk dame en dag, så er der plads nok i terrariet :5up:

 

 

Godt at høre, det er (desværre) tit krybdyr må nøjes med trange kår. Jeg gik amok med et byg-selv projekt, mdf-plader, epoxy og diverse. Jeg modellerede og udskar terrariets baggrund i 3d af flere meter flamingoplader. Til sidst fik det mørtel iblandet farve og jeg fik det, som jeg ville have det. Der var støv og småbitte flamingokugler i hele huset, men det var rodet værd. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre, det er (desværre) tit krybdyr må nøjes med trange kår. Jeg gik amok med et byg-selv projekt, mdf-plader, epoxy og diverse. Jeg modellerede og udskar terrariets baggrund i 3d af flere meter flamingoplader. Til sidst fik det mørtel iblandet farve og jeg fik det, som jeg ville have det. Der var støv og småbitte flamingokugler i hele huset, men det var rodet værd. :-D

det vil jeg gerne se billeder af! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

det vil jeg gerne se billeder af! :-D

 

Flamingokugle-helvedet? Som ikke bliver mindre, når de nu er statisk elektriske og klistrer sig til hunden - som tager dem med rundt i hele lejligheden? :mrgreen:

 

Nej, pjat. Jeg ved ikke hvorfor den siger fejl, hver gang jeg vil smide billeder ind, men måske er de for store. Jeg lover at prøve igen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...