Hop til indhold

Hvilke bøger skal man ønske sig? ;)


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Nu er der jo ikke så længe til jul - så jeg er ved at skrive ønskeseddel :mrgreen:

Og vil gerne ønske mig nogle hundebøger - er bare i tvivl om hvilke..

 

Hvilke bøger er gode?

Jeg vil gerne læse om hundeadfærd, hunden sådan i det daglige - som en del af familien, om træning/tricks, evt. agility, også gerne om omplaceringshunde.

Og så fortrækker jeg bøger på dansk..

 

Jeg har Alfasyndromet af Anders Hallgren og Leg med din hund af Christina Sondermann. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundetræning i teori og praksis af Egtved og Köste, Culture Clash af Jean Donaldson og Don't shoot the dog af Karen Pryor anbefales også. :-D

 

Edit - ser først nu at du foretrækker bøger på dansk, men jeg er ret sikker på at du kan få både Don't Shoot the dog og Culture Clash på norsk (fra Canis). Det er jo nærmest det samme som dansk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kerstin Malms bøger... der er en 3 på vej os' :5up:

 

"hundens hemmelige liv"

"i den anden ende af hundesnoren"

"problemhunde og hundeproblemer" (er det ikk' det den hedder?)

"hunden i hverdagen"

 

- kan ikke lige huske hvem der har skrevet hvad... men der er helt sikkert nogle der ved det :oops:

 

jeg ønsker mig Irenes bog og Kerstin Malms 3. bog om aggresivitet hos hunde og så var der også en om sygdomme som jeg synes ville være fiks at have :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kerstin Malms bøger... der er en 3 på vej os' :5up:

 

"hundens hemmelige liv" - Elizabeth Marshall Thomas

"i den anden ende af hundesnoren" - Patricia McConnell

"problemhund og hundeproblemer" (er det ikk' det den hedder? Jo :mrgreen:) - Anders Hallgren

"hunden i hverdagen" - Irene Jarnved

 

- kan ikke lige huske hvem der har skrevet hvad... men der er helt sikkert nogle der ved det :oops:

 

jeg ønsker mig Irenes bog og Kerstin Malms 3. bog om aggresivitet hos hunde og så var der også en om sygdomme som jeg synes ville være fiks at have :blink:

 

Har lige tilladt mig at grifle forfatterenes navne ned for dig. :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...