Hop til indhold

Eisa er ved at gå i fødsel


asm
 Share

Recommended Posts

Nu har Eisa gennem det sidste døgn blokket op, hæsset meget, vendt og bidt i tæpper, lagner og aviser i fødekassen, og vi har haft en meget urolig nat. Det er, som om Eisas veer er ved at blive kraftigere, og hun vil hurtigt tilbage i kassen, når jeg har haft hende ude og besørge. Så det må blive i dag, hun starter med at føde.

 

Der er godt spænd på i hendes mave, og hun er bare blevet mega stor. Jeg sidder nu ved siden af hende (igen-igen), for hun virker roligere, når jeg er her, og hun søger min hånd, som om jeg skal nusse hendes mave :hjerte:

 

En rigtig god dag til jer alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak skal I have :-)

 

Hun har lige været ude at tisse for jeg ved ikke hvilken gang... og der er helt klart nogle gode veer ind imellem. Men vandet er ikke gået endnu, så vidt jeg har kunnet se. Men hun er urolig og hæsser meget og sidder tit med blanke øjne. Nu får underlaget lige en tur mere, så reden bliver rigtig. Nok også en måde at håndtere sine veer på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nr. 5 gik det desværre skidt med, og den overlevede ikke, så det slog os naturligvis noget ud. Den blev først født 2 timer efter nr. 4 og kom ud uden 'posen', så den havde vand i lungerne og blev hurtigt slap og kold og kom aldrig til at sutte ved Eisa, selv om vi prøvede at varme, massere og suge den osv. Men der kom så yderligere 3 hvalpe, som klarer sig fint. Så 4 sorte hanner og 3 tæver. Jeg ventede på, om der kom yderligere hvalpe, men nu er der renset og gjort lækkert til Eisa og hvalpene i kassen, og der er ved at falde ro over dem og os.

 

Tak for jeres hilsner.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nr. 5 gik det desværre skidt med, og den overlevede ikke, så det slog os naturligvis noget ud. Den blev først født 2 timer efter nr. 4 og kom ud uden 'posen', så den havde vand i lungerne og blev hurtigt slap og kold og kom aldrig til at sutte ved Eisa, selv om vi prøvede at varme, massere og suge den osv. Men der kom så yderligere 3 hvalpe, som klarer sig fint. Så 4 sorte hanner og 3 tæver. Jeg ventede på, om der kom yderligere hvalpe, men nu er der renset og gjort lækkert til Eisa og hvalpene i kassen, og der er ved at falde ro over dem og os.

 

Tak for jeres hilsner.

 

Tillykke med det flotte kuld:-D Trist med nr 5, men sådan er livets regler nu engang:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nr. 5 gik det desværre skidt med, og den overlevede ikke, så det slog os naturligvis noget ud. Den blev først født 2 timer efter nr. 4 og kom ud uden 'posen', så den havde vand i lungerne og blev hurtigt slap og kold og kom aldrig til at sutte ved Eisa, selv om vi prøvede at varme, massere og suge den osv. Men der kom så yderligere 3 hvalpe, som klarer sig fint. Så 4 sorte hanner og 3 tæver. Jeg ventede på, om der kom yderligere hvalpe, men nu er der renset og gjort lækkert til Eisa og hvalpene i kassen, og der er ved at falde ro over dem og os.

 

Tak for jeres hilsner.

Det er også et fint antal men trist at en gik tabt, tillykke med dem der ligger i hvalpekassen - og må vi snart få nogle billeder :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom der så en efternøler hen på morgenen, som det lykkedes mig at få liv i. Så vi har nu 8 sorte bamser, som Eisa passer godt på i kassen. 5 hanner og 3 tæver.

 

Jeg skal nok prøve at få lidt billeder ind. Har bare været helt smadret i dag efter næsten 2 døgn uden søvn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...