Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Eisa er ved at gå i fødsel

Featured Replies

Besvaret

Nu har Eisa gennem det sidste døgn blokket op, hæsset meget, vendt og bidt i tæpper, lagner og aviser i fødekassen, og vi har haft en meget urolig nat. Det er, som om Eisas veer er ved at blive kraftigere, og hun vil hurtigt tilbage i kassen, når jeg har haft hende ude og besørge. Så det må blive i dag, hun starter med at føde.

Der er godt spænd på i hendes mave, og hun er bare blevet mega stor. Jeg sidder nu ved siden af hende (igen-igen), for hun virker roligere, når jeg er her, og hun søger min hånd, som om jeg skal nusse hendes mave :hjerte:

En rigtig god dag til jer alle.

• Svar 57
  • Visninger 7,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Besvaret

Uh, denne tråd må jeg da følge med i!:lun:

Held og lykke med hele fødslen:vinken: og husk at opdatere herinde, så vi kan følge med. Glæder mig til at høre nyt.:-D

Besvaret
  • Forfatter

Tak skal I have :-)

Hun har lige været ude at tisse for jeg ved ikke hvilken gang... og der er helt klart nogle gode veer ind imellem. Men vandet er ikke gået endnu, så vidt jeg har kunnet se. Men hun er urolig og hæsser meget og sidder tit med blanke øjne. Nu får underlaget lige en tur mere, så reden bliver rigtig. Nok også en måde at håndtere sine veer på.

Besvaret
  • Forfatter

Så startede fødslen kl. 13.20 og der er nu 4 hvalpe. 2 af hver. Der er flere i vente

Besvaret
Så startede fødslen kl. 13.20 og der er nu 4 hvalpe. 2 af hver. Der er flere i vente

aiiii tillykke :banan::banan::banan:

Besvaret

WOOW! :klap:

Besvaret

Ej, tillykke med de første fire hvalpe. Krydser fingre for resten af fødslen og glæder mig til en update (og billeder).:-D

/Mette

Besvaret

Iiiih, hvor fantastisk :banan:

Glæder mig til billeder af små nye :vuf:

Besvaret

:klap:

Tillykke med vapserne :lun:

Besvaret

STORT tillykke med familieforøgelsen:vuf::vuf::vuf::vuf:

Besvaret
  • Forfatter

Nr. 5 gik det desværre skidt med, og den overlevede ikke, så det slog os naturligvis noget ud. Den blev først født 2 timer efter nr. 4 og kom ud uden 'posen', så den havde vand i lungerne og blev hurtigt slap og kold og kom aldrig til at sutte ved Eisa, selv om vi prøvede at varme, massere og suge den osv. Men der kom så yderligere 3 hvalpe, som klarer sig fint. Så 4 sorte hanner og 3 tæver. Jeg ventede på, om der kom yderligere hvalpe, men nu er der renset og gjort lækkert til Eisa og hvalpene i kassen, og der er ved at falde ro over dem og os.

Tak for jeres hilsner.

Besvaret

Tillykke med alle de små vapser.:lun: 7 er da en fin lille flok:5up:

Besvaret

Rigtig meget tillykke med det smukke kuld, slet ikke så ringe. Selvfølgelig trist at miste een , men sådan er livet og døden desværre.

Besvaret
Nr. 5 gik det desværre skidt med, og den overlevede ikke, så det slog os naturligvis noget ud. Den blev først født 2 timer efter nr. 4 og kom ud uden 'posen', så den havde vand i lungerne og blev hurtigt slap og kold og kom aldrig til at sutte ved Eisa, selv om vi prøvede at varme, massere og suge den osv. Men der kom så yderligere 3 hvalpe, som klarer sig fint. Så 4 sorte hanner og 3 tæver. Jeg ventede på, om der kom yderligere hvalpe, men nu er der renset og gjort lækkert til Eisa og hvalpene i kassen, og der er ved at falde ro over dem og os.

Tak for jeres hilsner.

Tillykke med det flotte kuld:-D Trist med nr 5, men sådan er livets regler nu engang:cry:

Besvaret

tillykke med en dejlig familieforøgelse :lun::lun:

vi glæder os til at se en masse vapsebilleder :hjerte::hjerte:

Besvaret

Tak for jeres hilsner.

Det er også et fint antal men trist at en gik tabt, tillykke med dem der ligger i hvalpekassen - og må vi snart få nogle billeder :klap:

Besvaret

Tillykke med vapserne, rigtig træls med nr. 5. Det gør ondt at miste en lille hvalp, selvom man ikke har nået at lære den at kende.

Men nyd de kære små og forkæl "mor" ekstra meget.

:banan::banan::banan:

Besvaret

Tillykke med de 7 små vapsere :banan:.

Glæder mig til at se hvalpebilleder :klap:.

Besvaret
  • Forfatter

Så kom der så en efternøler hen på morgenen, som det lykkedes mig at få liv i. Så vi har nu 8 sorte bamser, som Eisa passer godt på i kassen. 5 hanner og 3 tæver.

Jeg skal nok prøve at få lidt billeder ind. Har bare været helt smadret i dag efter næsten 2 døgn uden søvn.

Besvaret
Her er et par fotos

Man er helt solgt :lun: :lun: :lun: :hjerte:

Tillykke med de 8 vidundere