Hop til indhold

November hunde


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, Luna havde heller ikke noget imod akupunktur den ene gang hun prøvede det:-D Hvor ofte får hun behandling?

 

Vi startede med en gang om ugen, så trappede vi langsomt op (eller er det ned?) - hun får nu behandling hver 4-5. uge og har gjort det i et par år.

 

Hjalp det ikke noget på Luna, siden det kun var en enkelt gang?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi startede med en gang om ugen, så trappede vi langsomt op (eller er det ned?) - hun får nu behandling hver 4-5. uge og har gjort det i et par år.

 

Hjalp det ikke noget på Luna, siden det kun var en enkelt gang?

 

Jo, men det var kiropraktoren, der gav akupunktur, men hun henviste os til den massør vi nu går hos hver 2. uge:-D De arbejder sammen på Kbh Dyrehospital.

Link til indlæg
Del på andre sites

mine første novemberbilleder bli'r af nogle af indiens uendeligt mange gadehunde. de findes i alt fra under- til kraftigt overernærede, og i bidske, sky, flegmatiske og især overraskende venlige og tillidsfulde udgaver. jeg synes, at de fleste er usædvanligt smukke.

 

[ATTACH]34641[/ATTACH][ATTACH]34642[/ATTACH]

[ATTACH]34643[/ATTACH][ATTACH]34644[/ATTACH]

[ATTACH]34645[/ATTACH][ATTACH]34647[/ATTACH]

[ATTACH]34648[/ATTACH][ATTACH]34649[/ATTACH]

[ATTACH]34650[/ATTACH][ATTACH]34651[/ATTACH]

[ATTACH]34652[/ATTACH][ATTACH]34653[/ATTACH]

 

jeg havde lovet mig selv at holde mig fra dem, men det var ikke nemt. og jeg ku' ikke lige begrænse mig, beklager.

 

Gud hvor er de smukke! :lun: Og rigtig gode billeder også :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Når ens kamera har ligget i bilen og fået frost :stupid: så kan man ikke tage særligt gode billeder... men "kondensen" giver nogle interessante effekter :mrgreen:

 

76308_464948902053_581222053_5745111_8299766_n.jpg

 

Det ser sgi da godt ud :klap:(og skønne motiver :lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Når ens kamera har ligget i bilen og fået frost :stupid: så kan man ikke tage særligt gode billeder... men "kondensen" giver nogle interessante effekter :mrgreen:

 

76308_464948902053_581222053_5745111_8299766_n.jpg

 

Pas på kameraet ikke står helt af på grund af fugt/kondens, normalt lader man det ligge i tasken et par timer efter man er kommet hjem, eller smide det i en frysepose.

 

Har man oliefyr i bilen, så skal man også være varsom, læste om en der havde ødelagt sit 5dII fordi han ikke havde taget højde for de temperatur udsving det gav, når han tog det fra bilen og ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Pas på kameraet ikke står helt af på grund af fugt/kondens, normalt lader man det ligge i tasken et par timer efter man er kommet hjem, eller smide det i en frysepose.

 

Har man oliefyr i bilen, så skal man også være varsom, læste om en der havde ødelagt sit 5dII fordi han ikke havde taget højde for de temperatur udsving det gav, når han tog det fra bilen og ud

 

Det var en ren tanketorsk :oops: havde glemt det i bilen - og tænkte ikke engang på det, da jeg ville tage billeder af Karla og Ludo her...

 

Nu har det fået lov at stå og hygge sig i stuen natten over, og det ser heldigvis ikke ud til at have taget varig skade *phew*

Link til indlæg
Del på andre sites

Otto synes altså at sneen er noget af det sjoveste... og så smager det dejligt...

 

- altså... kun lige til pelsen er fyldt med sne, så er det bare med at komme ind og smelte i sofaen:damn::stupid:

 

nåhr søde otto :lun:

 

jeg synes altså, at det er noget af en prøvelse med sådan nogle langhårede smeltehunde! jeg tror, at halfdan smed flere liter vand i går efter gåturen!

Link til indlæg
Del på andre sites

nåhr søde otto :lun:

 

jeg synes altså, at det er noget af en prøvelse med sådan nogle langhårede smeltehunde! jeg tror, at halfdan smed flere liter vand i går efter gåturen!

 

Enig.. Det var lige før at jeg overvejede at klippe pelsen af hende idag.. Hun var ude i haven 5 min og havde snebolde i pelsen over det hele, så hun faktisk ikke kunne bevæge sig til sidst, dog synes hun stadig det er en fest... Nøj, jeg synes det tager lang tid at få sneen ud af pelsen igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...