Hop til indhold

DCH og DKK på samme tid?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Udover gratis træning tror jeg ikke de får noget i denne DCH afdeling - det gør mig nu heller ikke så voldsomt meget - I am in it for the fun of it :mrgreen:

Gratis træning er ikke en selvfølge i alle DcH-afdelinger... Men tænkte nu ikke så meget på det rent økonomiske. Mere om man evt. er underlagt mystiske regler for holdlægning og undervisning og sår'n noget... For selvfølgelig gør man det fordi man brænder for det! Men det kan være et helvede at brænde for noget - og så være nødt til at udføre det på en måde man måske ikke er helt enig i...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gratis træning er ikke en selvfølge i alle DcH-afdelinger... Men tænkte nu ikke så meget på det rent økonomiske. Mere om man evt. er underlagt mystiske regler for holdlægning og undervisning og sår'n noget... For selvfølgelig gør man det fordi man brænder for det! Men det kan være et helvede at brænde for noget - og så være nødt til at udføre det på en måde man måske ikke er helt enig i...

 

aah ok, så fantasifuld var jeg slet ikke, at jeg kunne tro der var den slags. Det vil jeg fluks forhøre mig om ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej, det kan godt være det er helt ok. Men nok sikrest at tjekke med DKK først. Tror slet ikke det er et problem fra DcH's side.

 

det er ikke et problem for DCH. Hun spurgte mig her til aften, mit svar var: "Jamen jeg er jo instruktør i DKK" hendes svar var: "Det må du da også gerne være"

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må du gerne.

 

DKK ser ikke DCH som en konkurrent på nogen måde, sålænge du bruger din DKK-træner uddannelse i DKK, er der ingen problemer.

 

De sætter stolen for døren hvis du får den uddannelse, og starter et træningstilbud op, uden det er i DKK-regi.

 

Men sålænge du også er træner i DKK, er det fløjtende hvad du ellers går og laver DCH.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige i dit konkrete tilfælde er jeg stor tilhænger af hvis du ikke spørger får du ikke et nej konceptet ;-)

 

De kan ikke forhindre dig i at tage uddannelsen, men muligvis du lige i dette tilfælde vil få brok over det alligevel. De smider dig ikke af banen, det kan jeg næsten garantere ;-) og hvis de finder ud af det senere, kan du bare spille "det havde jeg slet ikke overvejet kunne være et problem"-kortet.

Link til indlæg
Del på andre sites

ah, så vi er ude i en det er nemmere at bede om tilgivelse end om tilladelse :mrgreen:

 

Ja, det tænker jeg ;-)

 

Jeg kan ikke finde noget i reglementet der forbyder det - så længe du ikke bruger din DKK uddannelse under DCH.

 

Du kan selvfølgeligt skrive til you know who og spørge, men jeg ville klart vælge at gå udenom balladen og så bare gøre det :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Udover gratis træning tror jeg ikke de får noget i denne DCH afdeling - det gør mig nu heller ikke så voldsomt meget - I am in it for the fun of it :mrgreen:

Det er mere end i min afdeling, der får man en fin gave til vores afslutning :mrgreen:

 

Vi havde en debat-dag for noget tid siden, hvor det bl.a. var oppe at vende, men det var trænerne åbenbart ikke interesserede i. Det fatter jeg så ikke, men jeg er jo heller ikke træner :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige i dit konkrete tilfælde er jeg stor tilhænger af hvis du ikke spørger får du ikke et nej konceptet ;-)

 

De kan ikke forhindre dig i at tage uddannelsen, men muligvis du lige i dette tilfælde vil få brok over det alligevel. De smider dig ikke af banen, det kan jeg næsten garantere ;-) og hvis de finder ud af det senere, kan du bare spille "det havde jeg slet ikke overvejet kunne være et problem"-kortet.

 

Den gang jeg blev uddannet, fik vi meget omhyggeligt forklaret "hvad det indebærer at være DKK-instruktør", herunder bl.a. sådan noget som at kun undervise i DKK-regi. Men det er så længe siden, så jeg kan ikke huske det præcist... :oops: Men jeg går ud fra at det er nogenlunde på samme måde i dag, så dit forslag funker muligvis ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Den gang jeg blev uddannet, fik vi meget omhyggeligt forklaret "hvad det indebærer at være DKK-instruktør", herunder bl.a. sådan noget som at kun undervise i DKK-regi. Men det er så længe siden, så jeg kan ikke huske det præcist... :oops: Men jeg går ud fra at det er nogenlunde på samme måde i dag, så dit forslag funker muligvis ikke...

Det har jeg alderig fået forklaret :vedikke: Jeg har tilgengæld fået forklaret at jeg ikke kan bruge min DKK uddannelse andetsteds.

 

DKK har aldrig klaget over at jeg har taget en anden ikke DKK uddannelse ved siden af at jeg fungerer som instruktør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg alderig fået forklaret :vedikke: Jeg har tilgengæld fået forklaret at jeg ikke kan bruge min DKK uddannelse andetsteds.

 

DKK har aldrig klaget over at jeg har taget en anden ikke DKK uddannelse ved siden af at jeg fungerer som instruktør.

 

Okay..? Jamen det er jo kun godt hvis det er sådan - DKK ville da også i det lange løb gøre sig selv en bjørntjeneste ved at stavnsbinde sine instruktører...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...