Hop til indhold

Nedbrud


Administrator
 Share

Recommended Posts

Som de fleste af jer allerede har observeret, har der været nedbrud på HF databasen.

 

Der er nu kørt alverdens tests og analyser, men det har desværre været umuligt at klarlægge årsagen til problemet, men der er gjort yderligere tiltag i form af optimering af databasen, så vi håber at det ikke sker igen.

 

Vi har været nød til at fjerne nogle af de seneste indlæg, da de var fejlbehæftede.

 

Den gode nyhed er at vi nu burde være kørende på fuld skrue igen :-)

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Som de fleste af jer allerede har observeret, har der været nedbrud på HF databasen.

 

Der er nu kørt alverdens tests og analyser, men det har desværre været umuligt at klarlægge årsagen til problemet, men der er gjort yderligere tiltag i form af optimering af databasen, så vi håber at det ikke sker igen.

 

Vi har været nød til at fjerne nogle af de seneste indlæg, da de var fejlbehæftede.

 

Den gode nyhed er at vi nu burde være kørende på fuld skrue igen :-)

 

:banan: Go nyhed!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Vræææl...min tråd er væk...

 

MEN HEY! HF VIRKER!!!! :banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vræææl...min tråd er væk...

 

MEN HEY! HF VIRKER!!!! :banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan:

 

Og jeg fik ingen gang læst den :megaked:

 

Men enig YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: H-F er tilbage :klap::klap::banan:

 

Jeg var snart også ved at blive træt i mine små fingre - har strikket hue til Dorte, Nollike og mig selv - så nu er jeg færdig med bestillingerne :mrgreen: altså hvis man fratrækker bestillingen på en heldragt til Lillefod :shock: han har godt nok lange ben, så tror jeg takker nej til den bestilling :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...