Hop til indhold

To dage tilbage...


mariesvita
 Share

Recommended Posts

Tak allesammen.

 

Lige nu ligger der en lille boxer og sover her i stuen pakket godt ind i et tæppe. For lidt siden satte hun sig ved siden af mig - og bare sad - så jeg kunne ae hende. En måde vi tit har siddet på sammen. Og jeg ved at hun er træt og har ondt - så det var så ubeskrivelig rart at hun lige valgte dette.

 

I morgen kl.14 er det sidste besøg hos dyrelægen - min far kører os derned og så går min mor og jeg ind sammen med Vita.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv det er så ubeskriveligt hårdt at skulle sige farvel til ens dyr, det er det allerværste ved at være dyreejer :megaked:.

 

Vi sagde selv farvel til vores gamle kat i forrig mandag, 13 år gammel, han kunne bare ikke mere.. Puha det er bare så hårdt og det fylder stadig eormt meget.

 

:ae:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man må sige at få hunde lever op til deres navn som Vita har gjort. Hun har i den grad fået det optimale ud af livet ikke mindst til glæde for hendes omgivelser (og os ude i periferien :hjerte:)

 

Personligt er jeg ked at at der nu ikke længere kommer sjove Vita-historier, for dem har der godt nok været en del af gennem tiden, men det kan på ingen måde måle sig med den sorg du sidder med nu og om kort tid :ae:

Jeg kan desværre ikke gøre noget for dig, jeg må nøjes med at tænde et lys for Vita i morgen kl. 14.00 og sende dig og hende masser af tanker gennem dagen :ae: Jeg er rigtig ked af at I bliver nødt til at sende Vita afsted alt for tidligt :megaked: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...