Hop til indhold

Marts Hunde 2011


Aslan
 Share

Recommended Posts

:hjerte: hun er SÅ lækker - savner pels!

 

Hun har enorm bred røv på de billeder synes jeg... Tilgengæld slipper du for pelsplejen, jeg brugte pænt lang tid på at frisere hende sidst, da hun havde været i skoven... Hendes pels er simpelthen blevet magnet for grene, kviste, blade, græs osv -det er utroligt som alt bare suger sig fast.. Det blir skønno til sommer, når de der grønne klister kugler kommer :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 260
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:slem:

 

Haha, in your dreams :rolleyes:

 

Duffy skal løveklippes :klap:

 

No way! -og forresten så kan søster lagkage heller ikke finde ud af at løveklippe, -jeg kan højest ende med at få en skamferet hund :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan finde ud af at løveklippe, skal øve mig på to papser og en bastard, så du kan være nr 4 :klap:

 

:lol: Nej tak, så vil jeg nu hellere foretrække en søster lagkage skamfering fremfor en løveklip -min hund er født med hår på numsen og det skal der ikke laves om på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, har lige forsøgt at tage et par selvportrætter sammen med Duffy, de blev alle totalt mislykket :lol: Duffy ligner én der er temmelig træt af tilværelsen...

 

På billede nr. 1 er hun søøøøød. :lun: På billede nr. 2 ligner hun en, der tænker "hvem fanden er det kvindemenneske, og hvordan slipper jeg væk fra hende?" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, har lige forsøgt at tage et par selvportrætter sammen med Duffy, de blev alle totalt mislykket :lol: Duffy ligner én der er temmelig træt af tilværelsen...

 

Jeg synes altså ikke hun ligner en der er træt af tilværelsen, ikke sammenlignet med Gracie der kan ligne en øreamputeret hund der står lige over for en aflivning.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle nyder tilværelsen:

[ATTACH]40201[/ATTACH]

 

Jeg forsøgte at tage nogle billeder af tossehovederne på vores tur i dag, men det var nærmest umuligt fordi 1.kameraet er bæ, 2.Både Nova og Dumle går i et med farverne nu, 3.lyset var ikke for godt og 4.kameraet er bæ (behøver jeg sige jeg ønsker mig et nyt kamera?).

 

[ATTACH]40202[/ATTACH]

 

[ATTACH]40203[/ATTACH]

 

[ATTACH]40204[/ATTACH]

 

[ATTACH]40205[/ATTACH]

 

Dumle tager en slapper mens vi ventede på at en golden uden snor passerede på stien:

[ATTACH]40206[/ATTACH]

 

De to klamme tossedyr (vores bruseniche stinker stadig af kolort efter de absolut skulle på marken og rende :badr:).

[ATTACH]40207[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Vi har haft besøg af Qairos bror, Qadir, i dag samt hans "storebror" Jacko. Der var bare fuld fart frem...og så mega slappe af bagefter :mrgreen:

 

Qairo var ret så pinlig fordi han var liderbuks og hele tiden ville slikke Jacko's pistol :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror mine dyr prøver at fortælle mig at vi skal gå i seng snart...?

IMG_0831b.jpg

Frostie må jo ikke lave noget som helst nu, og lyder livet som sofahund - bogstaveligt talt! Lui er jo også halvskadet, da han stadig ikke er helt 100 efter en revne i en knogle i foden. Så de to svæklinger ligger på hundesofaen ved siden af moar - Iso og lillemissen ligger og bobler i stuen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har haft besøg af Qairos bror, Qadir, i dag samt hans "storebror" Jacko. Der var bare fuld fart frem...og så mega slappe af bagefter :mrgreen:

 

Qairo var ret så pinlig fordi han var liderbuks og hele tiden ville slikke Jacko's pistol :stupid:

vi takker for vi må komme på besøg qadir var helt færdig igår og Jacko nød bare der var ro på hvalpen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde jo supergodt vejr i går, omend lidt blæsende. Iso og jeg tog ud på træningspladsen og trænede lidt, sammen med veninden. Iso synes det er sååå sjovt, og løber glad med os begge.

 

Bagefter fik Frostie en lille mini-tur på marken, hun er heldigvis fornuftig, og bevæger sig uden heftige bevægelser, så hun kunne løbe lidt løs og snuse rundt på egen hånd.

 

IMG_9779.jpg

 

IMG_9783.jpg

 

IMG_9785.jpg

 

IMG_9798.jpg

 

IMG_9813.jpg

 

IMG_9819.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...