Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kan ikke tilføje billeder i android appen :-S har stået på et stykke tid efterhånden

 

Er det i version 1.9 der er udkommet i dag, har du opdateret?

 

Ja det er det, og har prøvet efterfølgende, og kan stadigvæk ikke. Den skriver forbindelses fejl prøv igen senere, men kan sagtens poste beskeder :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke tilføje billeder i android appen :-S har stået på et stykke tid efterhånden

 

Jeg har lige prøvet at vedhæfte billede fra Android, det gik fint kan du se i indlægget herover.

 

Er det upload til album du har problemer med, eller når du vedhæfter billeder i et indlæg?

 

Bare generelt billeder, både i album og i indlæg. Kan stadigvæk ikke, sidder på en Sony Xperia Z3 ved ikke om den er problemet. Kunne med z1 :-/ men kan se du godt kan :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nu tager jeg den lige op her efter tråden med mobil eller full site.

jeg bruger mobil eller ipad, men fullsite visning - men jeg har nogen problemer med billede visning, f.eks i januar tråden og miss_m's billeder, de scalere ikke ned med bredden af sitet, men går ud iver siden så man kun kan se det halve af billedet - andre med samme problem ogkan det løses?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu tager jeg den lige op her efter tråden med mobil eller full site.

jeg bruger mobil eller ipad, men fullsite visning - men jeg har nogen problemer med billede visning, f.eks i januar tråden og miss_m's billeder, de scalere ikke ned med bredden af sitet, men går ud iver siden så man kun kan se det halve af billedet - andre med samme problem ogkan det løses?

 

Jeg har samme problem, og det kan løses - men ikke af os, det skal gøres med noget kode i systemet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har samme problem, og det kan løses - men ikke af os, det skal gøres med noget kode i systemet :)

Ja for har ikke problemet på andet forum med samme system hvor der også ligges billeder op andet steds fra :)

 

 

Har du et link til et indlæg med for store billeder her på forum så jeg kan tjekke?

januar billede tråden under vis os din perle forummet, og så miss_m's billeder blandt andet :)

 

det kunne være nice hvis det nemt kan løses, kan jo se på afstemningen at det er mange der bruger mobilen i full version :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...