Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej admin - kan vi på et tidspunkt lave sådan at jeg kan oprette vores hund som Dansk Spids? Det er mest i tilfælde af at nogle nye vil høre om racen, så kan de se, der er en ejer herinde. Racen er nemlig ikke supernem at finde info om, men jeg kan også henvise til opdrættere, der kender den til bunds. Jeg søgte selv meget i blinde før vi fik Aslan.

 

Jeg har oprettet Dansk Spids så den kan vælges som race nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Er du kommet nærmere en årsag/løsning på hvorfor lodrette mobilbilleder ender på siden? :-)

 

Nej ikke rigtig, jeg kan se at flere sider har samme problem,og det er vist pga. iPhone (Apple) har ændret på den måde som bestemmer retningen på billedet.

Umiddelbart sker det hvis telefonen ligger ned når billedet tages eller omvendt, jeg er søger stadig efter en mulig løsning.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Samme problem her - utrolig langsom til at logge på og man kan ikke like eller ligge billeder op ;-)

 

Jeg bruger rigtig meget hf mobil style i stedet for appen. Men den sidste uges tid har det været helt håbløst, hver gang jeg trykker på "nyt" så ryger jeg til en side hvor der står at min søgning ikke er korrekt.

 

Det samme her, både på app og via pc.

 

H-F virker bare slet ikke for mig lige i øjeblikket. Det gælder både på job og hjemme. Siderne er længe om loade eller timer helt ud. Sommetider kan jeg ikke give likes eller skrive indlæg.

 

Efter vi har skiftet server for nogle måneder siden, er der indimellem udfald på serveren, det har indtil nu været forskellige hændelser der er blevet justeret løbende.

 

I går aftes gik den så helt ned, og det er utroligt irriterende, især da det netop var derfor jeg skiftede server, fordi jeg blev lovet at det ville blive meget bedre og hurtigere.

 

Det er også blevet hurtigere det hele, men der er altså nogle startvanskeligheder, som jeg håber serverfolkene snart får løst en gang for alle, jeg er ihvertfald efter dem med pisken.

 

Jeg har også bedt dem om flere gange at overvåge serveren så problemerne kan tages i opstarten, så jeg ikke hver gang selv skal opdage det og det dermed trækker ud med problemet,men det har ikke rigtigt virket selvom de har lovet det.

 

Jeg håber at det kører mere stabilt fra i dag af, jeg er ihvertfald ikke helt tilfreds, og det ved de :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

HF ser meget mærkelig ud når jeg er på fra min iPad. Altså via safari. Så er folks profilbilleder alle mulige steder på siden, "Connect to facebook" logoet er under alle tråde på "Dagens indlæg"/"Nye indlæg" - og like/tak knapperne er også væk. Nu er jeg på via safari på vores Mac, og der ser det hele normalt ud :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

HF ser meget mærkelig ud når jeg er på fra min iPad. Altså via safari. Så er folks profilbilleder alle mulige steder på siden, "Connect to facebook" logoet er under alle tråde på "Dagens indlæg"/"Nye indlæg" - og like/tak knapperne er også væk. Nu er jeg på via safari på vores Mac, og der ser det hele normalt ud :vedikke:

 

Jeg prøver at se på det. Er det fuld side eller mobil design?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
Indimellem så lukker HF den tråd, jeg læser m/en fejlmeddelelse - men kun på Android app'en. Det er som om det er ét indlæg, der er skyld i det, for jeg kan scrolle både frem og tilbage indtil jeg når lige præcis dét indlæg.

Lige nu er der problem med 1. indlæg på side 3 i Umulias nysgerrigheds-tråd, hvad samler du på.

Jeg synes det jævnligt er et problem i alt og intet trådene lige pt, oftere end det plejer ...

 

De seneste dage synes jeg ovenstående har været et problem i flere tråde. F.eks. Børnetråden (Vinhous indlæg på side 200, der skaber problemer) og PCB's tråd om Skattejægerne kan jeg slet ikke åbne fra Android app'en.

Link til indlæg
Del på andre sites

De seneste dage synes jeg ovenstående har været et problem i flere tråde. F.eks. Børnetråden (Vinhous indlæg på side 200, der skaber problemer) og PCB's tråd om Skattejægerne kan jeg slet ikke åbne fra Android app'en.

Har du opdateret til den nyeste version? Prøv evt. at slette den og hente den igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er nyeste version. Nu har jeg lige prøvet at afinstallere og hente den igen, og forsøgte at gå ind i "Ser du Skattejægerne"-tråden, og det kan jeg stadig ikke :(

 

Der er i dag lagt en opdateret App (version 1.11) i Google Play, jeg håber den har fejlrettet ovenstående.

Den burde komme online snart.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...