Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Meget langsom! Jeg har ret meget tid der bare går med "Venter på Hunde Forum" både når jeg logger ind og bladrer.

Der går også lang tid med at poste et indlæg og ofte kommer det så dobbelt efter jeg er blevet spurgt om, jeg vil forlade siden.

Dette bevirker at jeg ikke er så meget herinde længere.

 

I min indbakke har jeg permanent en besked som ikke kan slettet. Den dukkede pludseligt op og er angiveligt skrevet i 1970!

 

Admin var anderledes oppe på dupperne da dette forum skulle startes op i sin tid, nu opfatter jeg, han er mere ligeglad med at få rettet tingene?

 

Har du stadig problemet med at siden er langsom, er det hele tiden, eller indimellem?

 

Jeg er ikke ligeglad med siden, men som sagt før kan jeg bare ikke være her så meget som jeg tidligere har været, men det ændrer jo ikke på at siden ikke bliver vedligeholdt og at den kører, faktisk kører den bedre nu end den gjorde før.

 

Ang. din PB der ikke kan slettes, så er jeg lidt blank hvad det kan være. Vil du sende mig PMID på den PB så jeg kan tjekke den, du kan læse ID på baskeden i URL adressen?

 

Er der andre der har dette problem, og er der nogen der kan fortælle om det er det samme uanset hvilken browser der anvendes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har så store problemer med at få en ny side frem at jeg snart ikke gider følge med herinde mere. Hver gang jeg bladrer kommer der en side frem hvor der står: siden kan ikke vises, bla bla bla. Det samme sker ikke hver gang, men HVER ENESTE gang jeg poster et indlæg. Jeg er sgu ved at slide min tilbage knap op på hunde-forum. Er jeg den eneste der har det problem og læser Admin overhovedet med i tråden?.

 

Er der andre der har samme problem?

 

Ascha, hvilken browser oplever du dette med, og har du testet med en anden?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg oplever ofte at blive logget af H/F - hvorfor ?

 

Hvis du sætter flueben i Husk mig, så sker det ikke. Ulempen er hvis du anvender en delt computer så skal du selv huske at logge ud.

Det sker fordi du har været inaktiv i en periode, eksempelvis hvis du har skrevet en lang besked, så kan det ske at du er blevet logget ud pga. inaktivitet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du stadig problemet med at siden er langsom, er det hele tiden, eller indimellem?

 

Jeg er ikke ligeglad med siden, men som sagt før kan jeg bare ikke være her så meget som jeg tidligere har været, men det ændrer jo ikke på at siden ikke bliver vedligeholdt og at den kører, faktisk kører den bedre nu end den gjorde før.

 

Ang. din PB der ikke kan slettes, så er jeg lidt blank hvad det kan være. Vil du sende mig PMID på den PB så jeg kan tjekke den, du kan læse ID på baskeden i URL adressen?

 

 

Markeringen, det røg jeg af... Jeg er ikke bekendt med de tekniske udtryk

 

Jeg oplever meget ofte, at der popper et spørgsmål op om jeg vil forlade siden, når jeg vil poste svar på et indlæg. Vælger jeg "forlad siden" postes mit indlæg 2 gange. Dette kan stå på flere dage.

 

I går var siden meget langsom. I dag mindre.

 

Nå, jeg var lige i min indbakke. Jeg kan ikke få en afsender frem. Når jeg klikker på "afsender" kommer afsenderen på den næste besked frem.

Beskeden står med ikonet for "læst", men den har ikke kunne åbnes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Markeringen, det røg jeg af... Jeg er ikke bekendt med de tekniske udtryk

 

Jeg oplever meget ofte, at der popper et spørgsmål op om jeg vil forlade siden, når jeg vil poste svar på et indlæg. Vælger jeg "forlad siden" postes mit indlæg 2 gange. Dette kan stå på flere dage.

 

I går var siden meget langsom. I dag mindre.

 

Nå, jeg var lige i min indbakke. Jeg kan ikke få en afsender frem. Når jeg klikker på "afsender" kommer afsenderen på den næste besked frem.

Beskeden står med ikonet for "læst", men den har ikke kunne åbnes.

 

Når du holder musen hen over emnet på beskeden, kan du aflæse URL (evt. højreklik på linket og vælg egenskaber)

Det ser nogenlunde sådan her ud: /private.php?do=showpm&pmid=179110 jeg skal bare bruge de sidste tal

Link til indlæg
Del på andre sites

Når du holder musen hen over emnet på beskeden, kan du aflæse URL (evt. højreklik på linket og vælg egenskaber)

Det ser nogenlunde sådan her ud: /private.php?do=showpm&pmid=179110 jeg skal bare bruge de sidste tal

 

Tak.

Når jeg højreklikker komme dette frem, du får det hele: private.php?folderid=0&sort=sender&order=asc&pp=10&page=3

 

 

ved URL: http://www.hunde-forum.dk/private.php?folderid=0&sort=title&order=asc&pp=10&page=3

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der andre der har samme problem?

 

Ascha, hvilken browser oplever du dette med, og har du testet med en anden?

 

Jeg bruger IE, men har prøvet Google chrome og det bliver det ikke anderledes af. :vedikke:

 

Sommetider, når jeg forsøger at poste et indlæg, får jeg også beskeden at siden ikke kan vises. Jeg kan som regel redde mit indlæg ved at trykke tilbage og trykke på send igen. Når det så går igennem får jeg at vide at det er en kopi af et indlæg jeg lige har postet. Har dog ikke problemer med dobbeltpost.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Når jeg er på via safari (ipad) så er hf begyndt at opføre sig sært. En anden bruger har konsekvent min avatar, og et billede fra mit album dukker op midt inde i folks indlæg. Nogen forklaring på dette?

 

Det har jeg ikke umiddelbart en forklaring på.

 

Er det i den fulde version af HF eller mobil designet?

 

Har du evt. prøvet at slette cachen i Safari, det afhjælper ofte mange problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg er på via safari (ipad) så er hf begyndt at opføre sig sært. En anden bruger har konsekvent min avatar, og et billede fra mit album dukker op midt inde i folks indlæg. Nogen forklaring på dette?

 

Det har jeg ikke umiddelbart en forklaring på.

 

Er det i den fulde version af HF eller mobil designet?

 

Har du evt. prøvet at slette cachen i Safari, det afhjælper ofte mange problemer.

 

Jeg har også haft problemet på et tidspunkt - også iPad og safaribrowseren... Det er browseren der skaber sig .. Se evt. om der er opdateringer på iPad'en.

 

Det er lææænge siden jeg har oplevet det dog.

 

(har iPad 1)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er mobil designet. Men det er faktisk væk nu, og muligvis orsvandt det samtidig med en opdatering :hmm:

 

Mobildesignet er ikke væk, det kan du vælge helt nederst til venstre, det er sikkert fordi du selv har haft valgt det på et tidspunkt, og muligvis slettet cookies på iPadén?.

Som standard vælger iPad fuld versionen, og mobiltelefoner vælger mobildesignet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mobildesignet er ikke væk, det kan du vælge helt nederst til venstre, det er sikkert fordi du selv har haft valgt det på et tidspunkt, og muligvis slettet cookies på iPadén?.

Som standard vælger iPad fuld versionen, og mobiltelefoner vælger mobildesignet.

 

Hov nej det var mig der manglede et punktum. Problemet er væk :-)

 

Nu jeg ser efter så bruger jeg fuld versionen på ipad'en og er fint tilfreds med det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Jeg mangler pludselig en knap ????

 

Når jeg har været i en tråd, plejer jeg at bruge sådan en "Gå-til" knap ... hvor i alverden er den blevet af? Og må jeg få den tilbage.

 

Jeg er ved at teste performance på forum, og om der er en forskel når den knap er væk.

 

Jeg tror ikke der så meget forskel, men den genererer sindssygt meget html kode - jeg havde håbet at ingen brugte den :-)

 

Den bliver aktiveret igen snart.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...