Hop til indhold

International udstilling i Vejen d. 28-31/7


Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Ja ok, den er bitte lille og nuttet :lun:

 

Hvordan er den indrettet - der er køkken, toilet?, siddegruppe?, seng? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 462
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja ok, den er bitte lille og nuttet :lun:

 

Hvordan er den indrettet - der er køkken, toilet?, siddegruppe?, seng? :-)

 

To dinetter, en lille og en noget mindre lille (;-)), køkken, varme, uden toilet. 6 siddepladser, 3 sengepladser. Perfekt til mig! Egenvægt 475, total 750 - hvilket er hvad min bil maks. må trække. Har været sååå glad for den, men efter denne sæson må den nok lade livet pga. fugt... :megaked: Havde jeg overskuddet kunne den sikkert ordnes, men jeg orker det simpelthen ikke... Så nu kigger jeg på én af dem her, måske helt fra ny af:

safari_280_2005_01.jpg

Danmarks mindste campingvogn,med hævetag, samme indretning som min Piccolo - bare 40 cm kortere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
To dinetter, en lille og en noget mindre lille (;-)), køkken, varme, uden toilet. 6 siddepladser, 3 sengepladser. Perfekt til mig! Egenvægt 475, total 750 - hvilket er hvad min bil maks. må trække. Har været sååå glad for den, men efter denne sæson må den nok lade livet pga. fugt... :megaked: Havde jeg overskuddet kunne den sikkert ordnes, men jeg orker det simpelthen ikke... Så nu kigger jeg på én af dem her, måske helt fra ny af:

safari_280_2005_01.jpg

Danmarks mindste campingvogn,med hævetag, samme indretning som min Piccolo - bare 40 cm kortere...

 

Vildt at de laves så lette og der samtidig er så meget rum til udstyr mht vægt - 275 kg er alligevel pænt meget at må læsse indenbords, når pladsen ikke er større - men absolut lækkert :-D

 

Hvilken årgang er den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vildt at de laves så lette og der samtidig er så meget rum til udstyr mht vægt - 275 kg er alligevel pænt meget at må læsse indenbords, når pladsen ikke er større - men absolut lækkert :-D

 

Hvilken årgang er den?

 

Nemlig! Den safari jeg nu kigger på har slet ikke den samme lastevne, i bedste fald ca. 100-150 kg... Til gengæld vejer alt udstyr også meget mindre, fortelt f.eks., så tror nok man kan klare sig, når man nu kun er én person.

 

Piccolo'en er fra -89, en danskbygget vogn, firmaet hed RC. De stoppede kort tid efter, mener at de sidste blev bygget i -91 eller deromkring. Det danske mærke "Blue" blev startet af de samme folk, og de ligner rigtig meget. De blev dog aldrig rigtig til noget, og havde vist en temmelig kort karriere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske, men KUN måske, så skal jeg derned lørdag til søndag. Så du kan godt få et lift enten den ene eller anden vej hvis jeg skal afsted:-D

Aner så bare ikke lige, hvordan du kan komme den modsatte ved..:genert:

 

 

Tak :hjerte:

men tror godt jeg kan få råd til selv at køre... så jeg dukker op lørdag eller søndag :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan altså ikke forstå det skal koste 140 kr for at have en hund med ind på en offentlig (??????) grund når det endda er uden for :fornaermet:

 

Næ, det er surt... Går ud fra at det er en taktisk finte fra DKK's side - så der ikke kommer en million milliard fremmede hunde, bare for at kigge... Ved at ta' betalt "sorterer man vel de useriøse fra"..? :vedikke: Men synes godt nok det er meget med 140,-... Halvdelen havde vel været mere ok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ, det er surt... Går ud fra at det er en taktisk finte fra DKK's side - så der ikke kommer en million milliard fremmede hunde, bare for at kigge... Ved at ta' betalt "sorterer man vel de useriøse fra"..? :vedikke: Men synes godt nok det er meget med 140,-... Halvdelen havde vel været mere ok.

 

Jeg tror også det er derfor, men ja det er en pebret pris..

 

Katla kommer muligvis ikke med alligevel... Hun har fået en skramme i poten, så hun halter en smule, så hun skal være helt rengående før hun kommer med...

 

Aaaaaj:cry::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...