Hop til indhold

Hvilken film kan du se igen?


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Og igen og igen..

 

Jeg har flere, men en af dem jeg har været fuldstændig vild med siden jeg var en lille pige og så VHS'er hos min bedstemor, er Borte Med Blæsten!..

 

Det er IMO en af de 5 bedste film der nogensinde er lavet!..

 

Men fordi den er så skidelang, er det bare svært at få nogen til at se den med mig.. Men altså, 4.19 timer går SÅ hurtigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lene77

uhh Borte med Blæsten er helt fantastisk, den kan jeg også se flere gange:mrgreen:

 

Love actually er jeg også helt vild med, den er vist også blevet set rigtig mange gange herhjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

der er rigtigt mange film jeg kan (og har) se mange gange :oops: jeg eeeelsker at gense film, næsten ligeså meget som jeg elsker at genlæse bøger...

 

Oss mig.. det er også derfor jeg ikke duer til at låne på biblioteket.. Vil gerne have bøgerne selv, så jeg kan læse dem igen og igen og igen:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

The science of sleep (La science des rêves). Fantastisk fransk film af Michel Gondry. Jeg elsker den virkelig, virkelig meget :lun:

 

Og så er der sådan noget som Kick Ass og Inglorious Basterds, som jeg bare har set 1 mia. gange, fordi de er så vildt sjove!

 

(Egentlig lidt pinligt at størstedelen af mine indlæg på forum efterhånden skrives i film-relaterede tråde)

Link til indlæg
Del på andre sites

Alien filmene er sådan en klassiker, og lavet så fantastisk godt at jeg ALTID er klar til et Alien-marathon.

 

Af samme grund er Jurassic Park filmene også en genganger herhjemme. Jeg ved ikke hvad det er med 1'eren, men jeg bliver virkelig glad af at se den :genert:

 

Predator med Arnold S. er også en film jeg ikke kan få mig selv til at zappe forbi.

 

Og Pulp Fiction siger jeg heller aldrig nej til. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Titanic (kan alle replikkerne efterhånden :engel: )

 

Almost Famous

 

Harry Potter filmene

 

Twilight filmene

 

Gamle danske, men især Majorens oppasser, Flådens friske fyrer og Sommer i Tyrol :lun:

 

faktisk de fleste film jeg ejer :hmm: synes det er hyggeligt at se film igen og igen og igen og.... :hjerte:

 

Alle serier men specielt Matador! Ser noget nyt i den hver gang :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

the darjeeling limited, fordi den er så smuk så smuk og jeg brækker mig af grin samtidig og græder lidt også.

 

tomme huse (bin-jip på koreansk) som nok er min yndlingsfilm (lige noget for adele, igen!)

 

det er to film, som jeg har set rigtig mange gange.

 

så har jeg sådan nogle hjernedøde film, som jeg kan se igen og igen, det inkluderer bl.a. outbreak og jaws, der jo altid kommer i tv, samt zoolander, den nok stupideste komedie i verdenshistorien.

 

ellers er jeg ikke så meget til film, jeg falder altid i søvn, det er bedre med serier for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se Harry Potter filmene igen og igen - det samme med at læse bøgerne 1-6. Hver bog har jeg læst i hvert fald 8 gange:genert:

 

Musicals, mamma mia, hairspray, grease, chicago:klap:

 

Og den film jeg har set flest gange, og sled VHS- båndet op som barn er Livsfarlig Løgn med Jamie Lee Curtis & Arnold Schwarzenegger:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se Harry Potter filmene igen og igen - det samme med at læse bøgerne 1-6. Hver bog har jeg læst i hvert fald 8 gange:genert:

 

Musicals, mamma mia, hairspray, grease, chicago:klap:

 

Og den film jeg har set flest gange, og sled VHS- båndet op som barn er Livsfarlig Løgn med Jamie Lee Curtis & Arnold Schwarzenegger:mrgreen:

 

Lige bortset fra at jeg synes HP filmene er en eller anden form for kætteri imod historien, så tror jeg, at vi kunne blive gode film-buddies :mrgreen:

 

Elsker musicals :hjerte: og har LIvsfarlig løgn på VHS, DVD og Blu-Ray :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oss mig.. det er også derfor jeg ikke duer til at låne på biblioteket.. Vil gerne have bøgerne selv, så jeg kan læse dem igen og igen og igen:genert:

 

Jeg er med på den her :lol:

 

- jeg er rigtig dårlig til at huske handlingen i film og i bøger, og når der er gået et halvt år, så kan jeg faktisk se/læse dem igen, og så har jeg glemt det meste - også slutningen

Link til indlæg
Del på andre sites

the darjeeling limited, fordi den er så smuk så smuk og jeg brækker mig af grin samtidig og græder lidt også.

 

tomme huse (bin-jip på koreansk) som nok er min yndlingsfilm (lige noget for adele, igen!)

 

det er to film, som jeg har set rigtig mange gange.

 

så har jeg sådan nogle hjernedøde film, som jeg kan se igen og igen, det inkluderer bl.a. outbreak og jaws, der jo altid kommer i tv, samt zoolander, den nok stupideste komedie i verdenshistorien.

 

ellers er jeg ikke så meget til film, jeg falder altid i søvn, det er bedre med serier for mig.

 

Haha Zoolander .. da de leger Aliens: "Helo ... Helo". Jeg var flad af grin :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...