Hop til indhold

2. gang er lykkens gang


Dorte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 224
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er simpelthen verdens sejeste hvalp, jeg har fået :lun:

 

Hun har bare taget den her flytning som det mest naturlige i hele verden.

 

Huset er indtaget som om hun har boet her altid, katten er blevet hilst på og hun siger til, når hun skal ud.

 

I går aftes gik hende og Liva totalt i lege-flip ude i haven (havde desværre ikke kameraet med ude) med lege-gø og play-bows og det hele.

 

Ved 10-tiden gik hun omkuld og vi sov helt til ca. halv syv - altså hundene sov, jeg vågnede ved den mindste bevægelse.

 

Nu skal vi i haven igen ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at du har fået hende hjem! Første uge er altså bare fantastisk :lun:

 

Jeg nyder det også i fulde drag.

 

Vi har været udenfor matriklen for første gang her til formiddag - bare lige forbi vores egen have og naboen og så ned markvejen et kort stykke. Hun var bare så dygtig, skulle lige have et par pauser undervejs, men ellers gik hun fint og roligt med.

 

Liva syntes dog, at det gik nooooget langsomt.

 

Efter en omgang vandpjask i vandskålen og frokost, sover hun igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg nyder det også i fulde drag.

 

Vi har været udenfor matriklen for første gang her til formiddag - bare lige forbi vores egen have og naboen og så ned markvejen et kort stykke. Hun var bare så dygtig, skulle lige have et par pauser undervejs, men ellers gik hun fint og roligt med.

 

Liva syntes dog, at det gik nooooget langsomt.

 

Efter en omgang vandpjask i vandskålen og frokost, sover hun igen.

 

Det lyder super godt! Tror altså vi har fået os et par virkelig gode og stabile hundehvalpe :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder super godt! Tror altså vi har fået os et par virkelig gode og stabile hundehvalpe :lun:

 

Jeg er lidt spændt på hendes reaktion, når vi begynder alene-hjemme træningen for alvor.

 

Jeg kan sagtens gå ud i f.eks. køkkenet eller når vi er i haven, smutte ud i bilen efter noget, uden at hun siger noget som helst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrr for pokker da oss, Dorte - hun er da helt fantastisk og skøn :hjerte:

 

Endnu engang tillykke med hende og hvor er det fedt at læse historierne om hende, der er intet som en hvalp fuld af tillid til verden - fedt med den slags opdrættere :5up:

 

Jeg er bare så glad for, at jeg fandt Helen og Arne som opdrættere. De laver bare rigtig gode hunde - og forstår at matche dem så de passer til køberne. Jeg føler klart, at jeg har fået kuldets bedste hvalp - men det gør de andre købere jo også, fordi vi har haft forskellige ønsker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...