Petrine Skrevet Juni 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 Har haft Zamzam i 10 måneder, har lokket og lokket, trykket og skubbet , ihærdigt forsøgt at klikke - han fattede bare ikke 'handlng = belønning' Han dasker tit med poten, så NU skulle han lære at give pote (100 ting med papkasse = står og glor, indtil han skrider), men men, Zamzam lagde sig, jeg klikkede, på magisk vis fattede han pointen! Elendig film (andet træningspas!), men se lige hvor han tænker, hvor god han er, hvor god JEG er, ingen lokning, ingen pludren, bare klik - ser ikke ud af meget, men for os er det et kæmpe gennembrud og jeg håber, det nu går hurtigere fremad, vi er uendeligt stolte - spol bare frem til 0.33 [media] [/media] selvom vi begge er suveræne, må I gerne kritisere...men se lige hans hale, han er sååå glad! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Hvor er I dygtige:-D:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Aiii hvor er i gode :klap: :banan: :klap: Jeg har slet ikke noget at kritiserer, han hygger sig jo gevaldig jeg er vild med man næsten kan se hans tanker imens... "hvad var det nu?... tænke, tænke, tænke... når ja! Dæk!" og den måder han så smider sig ned på :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Det går da fantastisk :5up: Man bliver bare helt høj, når det lykkes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Hvor er det bare fantastisk at det lykkedes :klap: Forhåbentlig vil alt gå hurtigere fra nu af, for nu har han jo fundet ud af at der ikke er noget pres, bare en masse godbidder og ros, og så vil han syntes det er rigtig sjovt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Hvor er I skrappe og så lige til noget jeg ikke kunne overse Var der ikke engang en person, der døde, fordi en metalseng med 'tilkoblet' forlængerledning gik i udu? Undskyld.. skal jo ikke blande mig i hvordan I gør - men jeg ville være bange for sådan noget:oops: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Hvor er han dygtig!! Helt tydeligt at se hvordan han tænker. Klikkertræning er altså bare fascinerende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg har jo allerede rost jer, men vil da gerne gentage, at jeg synes, at I er SÅ dygtige begge to. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 men, Zamzam lagde sig, jeg klikkede, på magisk vis fattede han pointen! Elendig film (andet træningspas!), men se lige hvor han tænker, hvor god han er, hvor god JEG er, ingen lokning, ingen pludren, bare klik - ser ikke ud af meget, men for os er det et kæmpe gennembrud og jeg håber, det nu går hurtigere fremad, vi er uendeligt stolte - spol bare frem til 0.33 [media] [/media] selvom vi begge er suveræne, må I gerne kritisere...men se lige hans hale, han er sååå glad! BRAVO! Man kan ligefrem se, hvordan han sidder og funderer over, hvordan han skal træne dig til at give det skide klik/godbid og endelig fandt han så fidusen: Han skulle da bare lægge sig. Kæft, hvor er mennesker da nemme, når en lille hund bare tænker lidt over tingene!!!!! :banan::banan: Der er intet at kritisere, men hvis jeg var dig, ville jeg nok flytte træningspasset ned på gulvet næste gang. Så kan du bedre kaste godbidden væk fra ham, så han kan se, hvor den lander. Men derudover - fantastisk dejligt at se! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 SÅDAN! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jaaaaaah hvor er i gode :banan: Han er da totalt skarp (og SÅ sød) ham ZamZam! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 :klap::klap: Man kan næsten se gearene køre rundt oppe i kraniet på ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Syntes det er fantastisk med gennembrud!!! Min tanke er dog, at han tilbyder så meget anden adfærd på et tidspunkt, hvor jeg måske syntes, at han skulle have været klikket sindssygt for det, sådan at han forstår, at det er al initiativ der klikkes for? Ikke blot det at lægge sig. Hvilket jo er fint, hvis det præcis den øvelser der skal være styr på. Men hvis det nu er noget, hvor han lige har forstået pointen, var det måske nemmere at klikke løs for alt muligt forskelligt? Bare en tanke. Sejt han har fattet pointen - klikkertræning er møgfascinerende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Syntes det er fantastisk med gennembrud!!! Min tanke er dog, at han tilbyder så meget anden adfærd på et tidspunkt, hvor jeg måske syntes, at han skulle have været klikket sindssygt for det, sådan at han forstår, at det er al initiativ der klikkes for? Ikke blot det at lægge sig. Hvilket jo er fint, hvis det præcis den øvelser der skal være styr på. Men hvis det nu er noget, hvor han lige har forstået pointen, var det måske nemmere at klikke løs for alt muligt forskelligt? Bare en tanke. Sejt han har fattet pointen - klikkertræning er møgfascinerende! Ja, det tænkte jeg netop også, da jeg så videoen. Lige nu skal han bare klikkes for alle de initiativer han tager, for det er noget helt nyt for ham selv at udvise initiativ, og det skal belønnes massivt. Og så kan du så senere bruge det nyfundne initiativ til at indlære et bestemt trick, hvor du kun klikker for det trick (eller trin på vej til det). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 uh, tror altså vi begge ville blive vildt forvirret (har jo ikke fattet det grundlæggende), nu er han jo lige så glad for dæk....overvejer at rykke på gulvet og klikke hysterisk derudad :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 uh, tror altså vi begge ville blive vildt forvirret (har jo ikke fattet det grundlæggende), nu er han jo lige så glad for dæk....overvejer at rykke på gulvet og klikke hysterisk derudad :banan: Jamen det grundlæggende er jo, at du klikker for ALT, hvis du f.eks. bare vil have ham til at vise initiativ (og det vil du jo). Så når han har fattet, at okay, jeg skal bare gøre alt muligt forskelligt, SÅ kan du sætte dig for "nu klikker jeg kun for dæk" og indlære en fin dæk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Så når han har fattet, at okay, jeg skal bare gøre alt muligt forskelligt, SÅ kan du sætte dig for "nu klikker jeg kun for dæk" og indlære en fin dæk. Du er så klog, så jeg har lyttet, nu kan Zamzam dække med forenden, mens rumpen står lige i vejret! Overvejer snart at indføre et felt af en slags, kassen og baljen er stadig vildt skræmmende. Hver gang Zamzam ser klikkeren blive taget frem viffer hans lille hale af lykke og jeg har den vildeste kontakt (før var han fjern og fraværende, det er SÅ stort) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Du er så klog, så jeg har lyttet, nu kan Zamzam dække med forenden, mens rumpen står lige i vejret! Overvejer snart at indføre et felt af en slags, kassen og baljen er stadig vildt skræmmende.Hver gang Zamzam ser klikkeren blive taget frem viffer hans lille hale af lykke og jeg har den vildeste kontakt (før var han fjern og fraværende, det er SÅ stort) Hvor er det fedt!!!!!! :klap::klap::klap::klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Du er så klog, så jeg har lyttet, nu kan Zamzam dække med forenden, mens rumpen står lige i vejret! Overvejer snart at indføre et felt af en slags, kassen og baljen er stadig vildt skræmmende. Hver gang Zamzam ser klikkeren blive taget frem viffer hans lille hale af lykke og jeg har den vildeste kontakt (før var han fjern og fraværende, det er SÅ stort) Hvor er det bare dejligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Det er da huge at han har fattet det :kys: Og total dejligt, for nu kan i rigtig arbejde videre, og ja i er jo total seje :kys: :banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Hvor er i bare gode!:banan: Han har altså det sødeste lille ansigt:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Du er så klog, så jeg har lyttet, nu kan Zamzam dække med forenden, mens rumpen står lige i vejret! Overvejer snart at indføre et felt af en slags, kassen og baljen er stadig vildt skræmmende. Hver gang Zamzam ser klikkeren blive taget frem viffer hans lille hale af lykke og jeg har den vildeste kontakt (før var han fjern og fraværende, det er SÅ stort) Overvejer at putte det ned i min signatur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Tirsdag kl 20.15 steg Zamzam op på en balje indtil da, har han været bange for baljen, men denne gang var det en mudret balje, i halvmørke på en mudret mark (mon det gør nogen forskel?) Da han først var oppe og havde fået belønning, så STOD han og han STOD! Kunne absolut ikke lokke ham til noget, prøvede at 'sparke' lidt til hans bagben (vi skal jo lave elefant), men næ nej, han STOD! 20.30 valgte jeg at løfte ham væk fra baljen, han ville såååå gerne hen og stå igen Zamzam - mester-ståer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts