Hop til indhold

Julibilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

:mrgreen: ja det er selvfølgelig heller ikke ligefrem selvforklarende, jeg forventer vel bare lidt, at alle følger meget nøje med i mit liv, og derfor selvfølgelig er klar over, at vi er i sommerhus med mine forældre og deres to hunde :lol:

 

de har accepteret halfdan altid, men nu har de lige som givet in for alvor, selv gamle, gnavne otto kan i et svagt øjeblik findes i sofaen numse-mod-numse i tæt fælleslur med det lille halfemonster :lun:

 

Nååå, troede at du lige pludselig havde fået ny hund! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 366
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ihh altså. Det må være fordi det er så længe siden jeg har postet billeder. Det driller! :engel:

 

Nu ser det vist mere rigtigt ud.:blink: (Det ville dog være så skønt, om man kunne se billeder uden man skal klikke på hver enkelt link. Men det er nok en større opgave).

 

 

smilla1-1.jpg

s7.jpg

s6.jpg

s4.jpg

s2.jpg

P1010548.jpg

 

Dejlige billeder:lun: Ved ikke hvad du mener med at klikke billeder op for at se dem store.. Her er de da ganske fine og store:-D

 

Hvis det er i photobucket, du mener, så behøver du heller ikke klikke dem op i store derinde.. Du kan føre musen henover billedet du vil kopiere, og så kommer de der 3 valgmuligheder op (enten under billedet eller over - alt efter hvor langt nede på siden du er) og så vælger du den 3. mulighed som er IMG koden:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...