Aslan Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Martin fik købt en kontorstol i Ikea, og hvad skal man så brug alt det indpakningspap til? Hunden selvfølgelig :blink: Hvad er det? Hvordan skal jeg lige gribe det an? Kunne jo prøve at stå på den! Eller krads så hårdt at den kommer op på højkant Faaaaar, den driller I kan ikke li miiiiiiig Jeg er såååå ulykkelig Efter nogle minutter....... Nårh er det DER jeg skal bide? Det kan jeg altså ikke! Men for dig prøver jeg en sidste gang Årh hvad jeg er den sejeste møghund i hele verden, I rock! Jeg.....kan.....næsten.....nå welldone stangen MUMS ELSKER WELLDONE! Er der mere? Nu har jeg fattet det! Arh hundetis..... den sider fast! Måske det hjælper at grave lidt? ENDELIG...... :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Hvor er han sød:lun: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 :klap::klap: smukke dejlige Aslan 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Hvor er han sød:lun: :klap::klap: smukke dejlige Aslan Tak :kys: Vi er også glade for det lille kræ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Kæft, hvor er han kær :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Ha ha, hvor er det en god serie!! Og hvor er han søøøød... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Hvor er han lækker. Rigtig dejlige billeder.:5up: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Aslan:lun::lun: - elsker de små billedserier af ham:lun:. Hvor er han dygtig:5up: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 :lun:Altså den tekst, og de tænksomme rynker i Aslan's hoved! :hjerte: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Fantastisk smukker hund 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 I er nogle genier hjemme hos jer :5up: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Årh Aslan... godt klaret!! :5up: Du er for sød.. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Eeeelsker rynke-hoved Aslan billeder! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 altså jeg bliver nok nødt til at få mig en rynkehund engang :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 altså jeg bliver nok nødt til at få mig en rynkehund engang :hjerte: Om ikke andet, så for at jage Almas kærester væk :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Hvor er han skøn og dine captions er så sjove. :klap: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Total yndlings-Aslan:lun: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts