Hop til indhold

Måløv hundepension AV AV AV hold jer væk,hvis i elsker jeres hund


Gæst balto
 Share

Recommended Posts

Gæst snuseren
Fakta for én er fup for andre. Det ser man såmænd så tit:mrgreen:.

 

:5up: Ja det ser man tit :banan: Samfundet bruger legen hyppigt, ser bort fra fakta og forøver fup!:fornaermet:

 

Kan det være sandt :shock: ...Ja stol blot på det!:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 236
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:5up: Ja det ser man tit :banan: Samfundet bruger legen hyppigt, ser bort fra fakta og forøver fup!:fornaermet:

 

Kan det være sandt :shock: ...Ja stol blot på det!:slem:

 

Hvad drejer det/tråden sig nu om :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Ikke forstået:confused::vinken:

 

Hvis du feks. køber en hund skal den mærkes og registreres, det koster penge ikke? Den bliver så også registreret i dit navn, ikke?

Er du så ejer af hunden når du har betalt? Det ville være det mest logiske, at sige ja selvfølgelig er du så ejer af hunde du har registreret, det er jo det loven kræver! Men ak og ve sådan ser samfundet ikke på tingene, man bliver fuppet ^^ GROFT!

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: Ja det ser man tit :banan: Samfundet bruger legen hyppigt, ser bort fra fakta og forøver fup!:fornaermet:

 

Kan det være sandt :shock: ...Ja stol blot på det!:slem:

 

Hvis du feks. køber en hund skal den mærkes og registreres, det koster penge ikke? Den bliver så også registreret i dit navn, ikke?

Er du så ejer af hunden når du har betalt? Det ville være det mest logiske, at sige ja selvfølgelig er du så ejer af hunde du har registreret, det er jo det loven kræver! Men ak og ve sådan ser samfundet ikke på tingene, man bliver fuppet ^^ GROFT!

 

Har jeg aldrig hørt om`` tværtimod har jeg oplevet mennesker der skændtes om hvem der skulle have hunden, og selvfølgelig blev dommen til den der stod som ejer på reg. attesten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Har jeg aldrig hørt om`` tværtimod har jeg oplevet mennesker der skændtes om hvem der skulle have hunden, og selvfølgelig blev dommen til den der stod som ejer på reg. attesten.

 

:5up: Set ud fra den skrevne lov, er det vel også en reel afgørelse :vinken:...men så kender jeg også en sag hvor den registrerede måtte lide den tort, at sagen blev afgjort sådan her, den registrerede har ikke bevist at være ejer af hunden.....altså besidderen kunne forlade retten glad og fro, uden noget krav om at overholde hundeloven, det er fakta, det står jeg indenfor, for det er SANDT!:banan:

 

Der er forskel på at være besidder og ejer, den ene er ramt af samfundets fup, den anden lever af og med det!:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
:5up: Set ud fra den skrevne lov, er det vel også en reel afgørelse :vinken:...men så kender jeg også en sag hvor den registrerede måtte lide den tort, at sagen blev afgjort sådan her, den registrerede har ikke bevist at være ejer af hunden.....altså besidderen kunne forlade retten glad og fro, uden noget krav om at overholde hundeloven, det er fakta, det står jeg indenfor, for det er SANDT!:banan:

 

Der er forskel på at være besidder og ejer, den ene er ramt af samfundets fup, den anden lever af og med det!:damn:

 

Hvorfor kunne ejer ikke det?

Der må jo være mere i den historie, siden der er en besidder og en ejer....

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan vel ske, hvis et par køber en hund. Den ene står som ejer. Men da parret går fra hinanden, er hunden muligvis mest knyttet til den anden. De få penge, der er lagt på bordet i forbindelse med registrering er jo ikke meget i forhold til alle de andre udgifter i løbet af hundens liv.

 

Men hvis hunden er lige knyttet til begge ejere, så vil det nok være den, der står som ejer i papirerne, der får den. Eller den, der har den bedste sagfører.

 

Når man må gå til domstolene for at få afgjort hvem der skal have hunden, så ER der jo nok begrundet tvivl.

 

Dengang min ex og jeg blev skilt, fik jeg da hunden uden problemer. Jeg er da ikke så sikker på, at den stod i mit navn. Det aspekt var aldrig oppe og vende...

 

Det er ligesom når et forhold indeholder børn. Man må indrette sig uden tanke på egne behov, men kun se på den helt uskyldige parts behov. Det ER grimt, når man skal skændes i retten om sådan noget. Men det sker da. Tit:shock:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor kunne ejer ikke det?

Der må jo være mere i den historie, siden der er en besidder og en ejer....

 

Kender ikke lige den "historie" - men går da ud fra den er ganske sand:vedikke: Jeg er f.eks både besidder og ejer af en hund der ikke er registreret i mit navn - og jaja ved jeg udemærket godt at den skal være, men da jeg forgæves har forsøgt at få reg. attest fra tidligere ejer - DHR ikke ville omregistrere hunden uden de papirer + de havde registreret tidligere ejer på forkert adresse, så jeg kunne jo bare lyde som et løgnagtigt fjols da jeg forsøgte at få hund over i mit navn:stupid: og manden v DHR lød som en meeeeeget gammel og meeeeeget tør mand:fornaermet:jeg opgav simpelthen. Det jeg ville frem til er, at jeg vil mene min kvittering for mit køb er mit bevis på jeg er ejer (min dyrlæge har ham desuden registreret på chippen m mig som ejer) Men ejeren ifølge DHR kan vel få meget svært ved at "bevise" at hunden er hans hvis det skulle komme dertil. Ved jeg godt at han ikke vil, var bare for at fortælle at ejer ikke nødvendigvis er den der står på papiret.:genert: Gir det mening andre steder end oppe i mit lille hoved?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender ikke lige den "historie" - men går da ud fra den er ganske sand:vedikke: Jeg er f.eks både besidder og ejer af en hund der ikke er registreret i mit navn - og jaja ved jeg udemærket godt at den skal være, men da jeg forgæves har forsøgt at få reg. attest fra tidligere ejer - DHR ikke ville omregistrere hunden uden de papirer + de havde registreret tidligere ejer på forkert adresse, så jeg kunne jo bare lyde som et løgnagtigt fjols da jeg forsøgte at få hund over i mit navn:stupid: og manden v DHR lød som en meeeeeget gammel og meeeeeget tør mand:fornaermet:jeg opgav simpelthen. Det jeg ville frem til er, at jeg vil mene min kvittering for mit køb er mit bevis på jeg er ejer (min dyrlæge har ham desuden registreret på chippen m mig som ejer) Men ejeren ifølge DHR kan vel få meget svært ved at "bevise" at hunden er hans hvis det skulle komme dertil. Ved jeg godt at han ikke vil, var bare for at fortælle at ejer ikke nødvendigvis er den der står på papiret.:genert: Gir det mening andre steder end oppe i mit lille hoved?

 

Lige totalt OT, men du kan bede om at få lov til at underskrive en tro-og-love erklæring. Det har jeg gjort engang, da tidligere ejer ikke kunne snegle sig sammen til at sende ejerskiftepapirer ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige totalt OT, men du kan bede om at få lov til at underskrive en tro-og-love erklæring. Det har jeg gjort engang, da tidligere ejer ikke kunne snegle sig sammen til at sende ejerskiftepapirer ind.

 

Kunne være jeg lige skulle få kigget på det igen - for hvad nu hvis han blev væk, og politi ikke kørte ham til lokal dyrlæge til chip chek:shock: skrækkelig tanke..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...
Gæst Familiehunden

Vores dejlige Schæferhund Bella på 5 år som er meget kærlig og kontaktsøgende, skal desværre passes hos Måløv Hundepension, da vi skal på ferie. Hvis bare vi havde læst denne tråd lidt før, så havde vi valgt en anden hundepension.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores dejlige Schæferhund Bella på 5 år som er meget kærlig og kontaktsøgende, skal desværre passes hos Måløv Hundepension, da vi skal på ferie. Hvis bare vi havde læst denne tråd lidt før, så havde vi valgt en anden hundepension.

 

Er det helt umuligt at finde en anden løsning? Med de historier som bliver fortalt i denne tråd, ville jeg i hvert fald ikke aflevere min hund der under nogen omstændigheder..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Vovhundesen
Vores dejlige Schæferhund Bella på 5 år som er meget kærlig og kontaktsøgende, skal desværre passes hos Måløv Hundepension, da vi skal på ferie. Hvis bare vi havde læst denne tråd lidt før, så havde vi valgt en anden hundepension.

 

Jeg vil gerne anbefale jer Terslev hundepension, de er super gode og giver sig god tid til jer og jeres hund første gang i kommer. Du kan modsat MH se pensionen hvis du aftaler det på forhånd.

 

Jeg har tjenestehund nu, og det er meget vigtigt for mig at mine hunde har det godt når jeg er på ferie.

 

M.v.h.

 

Vovhundesen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores dejlige Schæferhund Bella på 5 år som er meget kærlig og kontaktsøgende, skal desværre passes hos Måløv Hundepension, da vi skal på ferie. Hvis bare vi havde læst denne tråd lidt før, så havde vi valgt en anden hundepension.

 

Det kan vel nås endnu, I kan da umuligt have en god ferie hvis I tror Bella ikke har det godt i pensionen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores dejlige Schæferhund Bella på 5 år som er meget kærlig og kontaktsøgende, skal desværre passes hos Måløv Hundepension, da vi skal på ferie. Hvis bare vi havde læst denne tråd lidt før, så havde vi valgt en anden hundepension.

 

 

Jeg ville gå all in på at finde en anden pension, om så det var i den anden ende af landet. Hellere af hunden er to dage ekstra i en god pension end at den er på Måløv! Gå evt. hele denne tråd igennem og læs om de gode pensioner der findes (pt. er der en del snak om pensioner på Fyn), ring og få en snak med nogle af dem og så kør på dagstur for at besøge dem.

 

Det er imo slet ikke det værd at lade sin hund være sådan et sted!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hundepension
Jeg vil gerne anbefale jer Terslev hundepension, de er super gode og giver sig god tid til jer og jeres hund første gang i kommer. Du kan modsat MH se pensionen hvis du aftaler det på forhånd.

 

Vovhundesen.

 

Lige for at rydde evt. misforståelser af vejen, så er I altid velkomne til at komme på besøg i Måløv Hundepension.

 

Vi viser gerne frem - også uden forudgående aftale ;)

 

Eneste krav for os er det sker inden for vores åbningstider, der kan ses på vores hjemmeside på hundepension.dk.

 

 

Venlige hilsener

Eli og Nathalie fra Måløv Hundepension

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige for at rydde evt. misforståelser af vejen, så er I altid velkomne til at komme på besøg i Måløv Hundepension.

 

Vi viser gerne frem - også uden forudgående aftale ;)

 

Eneste krav for os er det sker inden for vores åbningstider, der kan ses på vores hjemmeside på hundepension.dk.

 

 

Venlige hilsener

Eli og Nathalie fra Måløv Hundepension

 

Imponerende at du ikke forsvarer alle de andre kritikpunkter...... Personligt synes jeg måske at det du kommenterer på, er det mindste af jeres problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Vores dejlige Schæferhund Bella på 5 år som er meget kærlig og kontaktsøgende, skal desværre passes hos Måløv Hundepension, da vi skal på ferie. Hvis bare vi havde læst denne tråd lidt før, så havde vi valgt en anden hundepension.
Hvad med jeres opdrætter ? mange opdrættere tager jo gerne " deres " hvalpe på ferie - og hunden kender både dem og deres hjem , så det vil ikke være så stort et chock for den som hvis den bliver forladt et fremmed sted. Opdrætter kender jo også racen og ved hvad den kræver af træning , motion osv

hvis dette ikke er muligt havde jeg for år tilbage god brug af Vallø Dyrepension , men ved ikke hvordan der er nu.

Redigeret af anne-lise hansen
mangel
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst hundepension
Min hund blev gravid i Måløv hundepension.

 

Kære Roxana

 

Det er ikke fair det du beskylder os for her. Som vi allerede har svaret dig på, så er det temmelig usandsynligt din hund er blevet parret hos os. Du har selv givet os ret i, at din hund blev markeret som værende i løbetid da den kom, og vi passede godt på hende de tre nætter hun var hos os. Alle personer hos os der havde med din hund Shiloh at gøre i sommers, kan huske hun ikke var sammen med hanhunde hos os.

 

Hvis vi antager din hund blev parret med det samme på dagen da den ankom i sommers, så har den kun nået at gå drægtig i 58 dage ud fra den fødselsdato du har skrevet til os. Hunde går normalt drægtige i 63 dage, og kan ellers gå over tiden. Kunne parringen være sket ved en strejfer i jeres eget nabolag i dagene før hun kom til os?

 

På trods af det usandsynlige i at parringen er sket hos os, har vi alligevel tilbudt at hjælpe dig hvor vi kan. Vi har spurgt dig hvad du havde i tankerne omkring hjælp til den byrde det er at have fået hvalpe uden det var planlagt, men det har vi ikke fået svar på fra dig endnu.

 

Jeg kan se du har skrevet dit indlæg her nogle timer før vi svarede dig på mail i går (notifikationer fra hunde-forum kommer ikke med det samme der skrives), men vi havde nu alligevel håbet at høre fra dig først...

 

Nikolaj Nikolajsen

Måløv Hundepension

Redigeret af hundepension
tastefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...