Hop til indhold

Dem som vi ikke har mere...


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg kom i tanke om at jeg måske havde billeder liggende af min hund, på en gammel facebook profil, jeg tjekkede efter og jæps, ganske få billeder men de var der!

 

Det vækkede en hel masse følelser, jeg ved godt det er tåbeligt, men pludselig kom jeg bare i tanke om hvor skøn han var, og stadig hvor trist det hele var! Jeg lovede migselv at jeg kun ville have boxere for de var helt fantastiske, men så har jeg fået mig en kæreste som bare IKKE vil have fladsnuder :cry: Måske en boxer hvaps kan ombestemme ham?

 

Her er i hvertfald min smukke Paddy :lun:

 

attachment.php?attachmentid=49767&stc=1&d=1317937844

 

attachment.php?attachmentid=49768&stc=1&d=1317937844

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor var han kær :lun:

 

Men sjovt...:hmm: kan slet ikke forstille mig dig med andet end en husky :genert: ligesom jeg heller ikke kan se Petrine med en stor hund, kun papilloner :lol:

 

:lol: Jeg elsker også husky, det er bare en fantastisk race, men selvom jeg virkelig hælder til at få en igen, så ligger jeg og springer imellem en masse racer for næste hund.. Havde det været 100% mit valg så faldt det på boxeren, det eneste som får mig til at overveje det er at jeg ved jeg vil forsøge at erstatte Paddy, som bare er uerstattelig.. Han var virkelig bare en så stille og rolig hund, der bare var helt perfekt! (Selvom han var lidt døv engang imellem :mrgreen:)

 

Han så sød ud :hjerte:

 

 

Jeg savner de her 3 tøser :megaked:

7.jpg

 

Årh hvor er de skønne :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cash som også er mit profilbillede. Verdens bedste hund nogensinde. Han brækkede ryggen for snart tre år siden og måtte aflives. :megaked:

 

doberfan-albums-diverse-picture19279-cash.jpg

 

:megaked: Han er godt nok smuk :lun: Dobers er altså bare så fantastiske at se på.. Sådan helt "løve respektfuld" uden at være sådan skræmmende farlige at se på.. Helt fantastisk stolte ser de ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i huset savner vi (og især nok Karla) smukke tante Sif. :hjerte: Hun var af ukendt blanding, men vi gætter på lab, hønsehund, collie (?) eller noget i den stil.

 

Hun var ikke den klogeste hund i verden, men hun var en super rollemodel for Karla og sød og god som dagen var lang.

 

Hun blev desværre kun knap 10 år, da akut nyresvigt gjorde, at hun blev aflivet.

 

[ATTACH]49775[/ATTACH]

 

[ATTACH]49776[/ATTACH]

 

[ATTACH]49777[/ATTACH]

 

[ATTACH]49778[/ATTACH]

 

[ATTACH]49779[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke Karla savner hende, men vi andre gør :mrgreen:. Gamle Face, som var en australsk cattledog blanding og blev hele 17 år gammel, før man valgte at aflive. Hun kunne nok godt have levet videre, men hun var plaget af gigt, havde stær og var næsten døv til sidst...

 

[ATTACH]49780[/ATTACH]

 

[ATTACH]49781[/ATTACH]

 

face1.jpg

 

face2.jpg

 

[ATTACH]49784[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane

Jeg savner hende her! :lun:

Min elskede lille pige, som blev taget fra mig for 2 år siden, gud jeg savner hende hver evig eneste dag :megaked: Angel blev kun 1,5 år og hun var min lille engel..

 

51eus9.png

Lille puttefis:lun:

 

mwbk9x.jpg

KÆRLIGHED :hjerte::hjerte:

 

fwn8t3.jpg

Dette billede blev taget den dag hun blev væk :megaked:

 

rh305s.jpg

Smukke pige :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg savner hende her! :lun:

Min elskede lille pige, som blev taget fra mig for 2 år siden, gud jeg savner hende hver evig eneste dag :megaked: Angel blev kun 1,5 år og hun var min lille engel..

 

51eus9.png

Lille puttefis:lun:

 

mwbk9x.jpg

KÆRLIGHED :hjerte::hjerte:

 

fwn8t3.jpg

Dette billede blev taget den dag hun blev væk :megaked:

 

rh305s.jpg

Smukke pige :lun:

 

 

CUTE!!! :lun:

Du skriver "den dag hun blev væk".... har du lyst til at fortælle hvordan væk hun blev?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
CUTE!!! :lun:

Du skriver "den dag hun blev væk".... har du lyst til at fortælle hvordan væk hun blev?

 

Det kan du tro..

 

Angel og jeg var ude og gå en aften tur d. 28. sep 2009, og jeg havde planlagt at vi rigtig skulle hjem og hygge i sengen, med en god film og guf til både hende og jeg.. Vi gik ned til vandet ved Islands Brygge, hvor hun blev sluppet løs og løb rundt og legede i græsset.. Jeg havde lært hende at komme over til mig når der kom andre hunde, da hun var meget sky og derfor fandt tryghed hos mig.. Pludselig kom der en større hund løbende imod hende, og begyndte og jagte hende.. Hun hylede og var så bange og løb over imod mig, men kunne ikke komme over til mig da den anden hund blev ved med at løbe hen foran mig for at få fat i Angel.. Angel vælger så at vende om, og løbe væk fra mig, og ud i mørket.. Og jeg løb efter hende og prøvede at kalde hende stille og rolig til mig, men hun var alt alt for skræmt til at reagere på noget.. Så væk var hun :megaked: Jeg ledte i flere timer efter hende, og min mor og søster kom også og hjalp med det.. men der var intet spor af hende.. Og dagene gik, jeg havde hende efterlyst over alt..

 

Først efter nogle uger fik jeg endelig svar.. Min lille pige, var blevet fundet nede i kanalen ved DR byen, druknet.. Og manden der havde fundet hende, havde smidt hende ud i skraldespanden, da han havde ringet til politiet og de havde åbenbart for travlt med det der klima møde, til lige at komme ud og scanne hende.. Så de havde bedt ham om at gøre med hende som afald, hvilket han så desværre gjorde.. Dog var han menneske nok til at tage et billede af hende, som han så aflevere til min dyrelæge senere.. Som måtte fortælle mig den tunge nyhed :megaked:

Så jeg fik aldrig sagt ordentligt farvel til hende.. og det gør så ondt inde i mit hjerte, at folk "bare" kan smide en hund ud :cry:

 

Her er tråden jeg lavede dengang hun blev væk: http://www.hunde-forum.dk/rad-tips/10316-hjaelp-hjlaelp-find-angel.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du tro..

 

Angel og jeg var ude og gå en aften tur d. 28. sep 2009, og jeg havde planlagt at vi rigtig skulle hjem og hygge i sengen, med en god film og guf til både hende og jeg.. Vi gik ned til vandet ved Islands Brygge, hvor hun blev sluppet løs og løb rundt og legede i græsset.. Jeg havde lært hende at komme over til mig når der kom andre hunde, da hun var meget sky og derfor fandt tryghed hos mig.. Pludselig kom der en større hund løbende imod hende, og begyndte og jagte hende.. Hun hylede og var så bange og løb over imod mig, men kunne ikke komme over til mig da den anden hund blev ved med at løbe hen foran mig for at få fat i Angel.. Angel vælger så at vende om, og løbe væk fra mig, og ud i mørket.. Og jeg løb efter hende og prøvede at kalde hende stille og rolig til mig, men hun var alt alt for skræmt til at reagere på noget.. Så væk var hun :megaked: Jeg ledte i flere timer efter hende, og min mor og søster kom også og hjalp med det.. men der var intet spor af hende.. Og dagene gik, jeg havde hende efterlyst over alt..

 

Først efter nogle uger fik jeg endelig svar.. Min lille pige, var blevet fundet nede i kanalen ved DR byen, druknet.. Og manden der havde fundet hende, havde smidt hende ud i skraldespanden, da han havde ringet til politiet og de havde åbenbart for travlt med det der klima møde, til lige at komme ud og scanne hende.. Så de havde bedt ham om at gøre med hende som afald, hvilket han så desværre gjorde.. Dog var han menneske nok til at tage et billede af hende, som han så aflevere til min dyrelæge senere.. Som måtte fortælle mig den tunge nyhed :megaked:

Så jeg fik aldrig sagt ordentligt farvel til hende.. og det gør så ondt inde i mit hjerte, at folk "bare" kan smide en hund ud :cry:

 

Her er tråden jeg lavede dengang hun blev væk: http://www.hunde-forum.dk/rad-tips/10316-hjaelp-hjlaelp-find-angel.html

 

 

 

:megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Føj føj føj :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Tror det er alles værste mareridt!! Åh nej nej nej, stakkels lille hund! Og stakkels dig! :ae: :ae:

 

Tak fordi du delte historien igen :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
:megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Føj føj føj :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Tror det er alles værste mareridt!! Åh nej nej nej, stakkels lille hund! Og stakkels dig! :ae: :ae:

 

Tak fordi du delte historien igen :kys:

 

Ja det var så grusomt :cry:

Savnet og mindet om hende vil altid være ved mig, men gudskelov for at jeg har fået Vanilie.. Fortæller hende tit om hendes storesøster der blev til en engel, også er hun med nede ved kanalen og smide en hvid rose i hvert år d. 28/9 :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du tro..

 

Angel og jeg var ude og gå en aften tur d. 28. sep 2009, og jeg havde planlagt at vi rigtig skulle hjem og hygge i sengen, med en god film og guf til både hende og jeg.. Vi gik ned til vandet ved Islands Brygge, hvor hun blev sluppet løs og løb rundt og legede i græsset.. Jeg havde lært hende at komme over til mig når der kom andre hunde, da hun var meget sky og derfor fandt tryghed hos mig.. Pludselig kom der en større hund løbende imod hende, og begyndte og jagte hende.. Hun hylede og var så bange og løb over imod mig, men kunne ikke komme over til mig da den anden hund blev ved med at løbe hen foran mig for at få fat i Angel.. Angel vælger så at vende om, og løbe væk fra mig, og ud i mørket.. Og jeg løb efter hende og prøvede at kalde hende stille og rolig til mig, men hun var alt alt for skræmt til at reagere på noget.. Så væk var hun :megaked: Jeg ledte i flere timer efter hende, og min mor og søster kom også og hjalp med det.. men der var intet spor af hende.. Og dagene gik, jeg havde hende efterlyst over alt..

 

Først efter nogle uger fik jeg endelig svar.. Min lille pige, var blevet fundet nede i kanalen ved DR byen, druknet.. Og manden der havde fundet hende, havde smidt hende ud i skraldespanden, da han havde ringet til politiet og de havde åbenbart for travlt med det der klima møde, til lige at komme ud og scanne hende.. Så de havde bedt ham om at gøre med hende som afald, hvilket han så desværre gjorde.. Dog var han menneske nok til at tage et billede af hende, som han så aflevere til min dyrelæge senere.. Som måtte fortælle mig den tunge nyhed :megaked:

Så jeg fik aldrig sagt ordentligt farvel til hende.. og det gør så ondt inde i mit hjerte, at folk "bare" kan smide en hund ud :cry:

 

Her er tråden jeg lavede dengang hun blev væk: http://www.hunde-forum.dk/rad-tips/10316-hjaelp-hjlaelp-find-angel.html

 

Sikke et mareridt... Heldigt at du har fået en lille ny til at hjælpe dig videre, selv om man nok aldrig kommer sig helt over sådan noget. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...