Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

Ja, og det gør den ikke. Jeg kommer bare til toppen af sidste side. Bruger jeg den anden, kommer jeg til toppen af første side jeg ikke har læst.

Men det virker i Firefox :vedikke:

 

 

Ja det virker også i mit firefox :5up: men virkede ikke på museets computer der kører med IE :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, og det gør den ikke. Jeg kommer bare til toppen af sidste side. Bruger jeg den anden, kommer jeg til toppen af første side jeg ikke har læst.

Men det virker i Firefox :vedikke:

 

Kunne du prøve at teste IE om det virker hvis du sætter den i kompatibilitets tilstand?

(Det skal være den lille blå knap med pil nedad, ikke den firkantede, den sender dig til SIDSTE indlæg)

Link til indlæg
Del på andre sites

min dims knap virker godt :5up: jeg kommer hele tiden hen til det nyeste

(ikke for at gnide i såret, bare som orientering til at det virker for een person)

 

Men mine tanker er om det kun er IE der er problemet?

 

Jeg vil da også lige melde mig, som en der ikke har oplevet nogen som helst af de problemer andre nævner. Kører Firefox på mac og Safari på iphone. Det hele fungerer optimalt og med fin hastighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skulle jeg ændre det til?

 

Er det den hvide? Hvis det er tilfældet har hele Danmark jo hovedpine, se for eksempel Facebook, den er mere "hvid"?

 

Det er ikke det hvide, det er mere...sådan...hvidt i hvidt agtigt :genert: kontrasterne er for svage, det gør at man skal koncentrere sig lidt mere om siden, hvilket gir hovedpine. FB er også hvid, men fuld af kraftige kontraster.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke det hvide, det er mere...sådan...hvidt i hvidt agtigt :genert: kontrasterne er for svage, det gør at man skal koncentrere sig lidt mere om siden, hvilket gir hovedpine. FB er også hvid, men fuld af kraftige kontraster.

 

Du tror ikke det er en blanding af at det er nyt og at du skal koncentrere dig?

 

Jeg ahvde også hovedpine igår, men i dag er der ikke noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skulle jeg ændre det til?

 

Er det den hvide? Hvis det er tilfældet har hele Danmark jo hovedpine, se for eksempel Facebook, den er mere "hvid"?

 

Det er ikke det hvide, det er mere...sådan...hvidt i hvidt agtigt :genert: kontrasterne er for svage, det gør at man skal koncentrere sig lidt mere om siden, hvilket gir hovedpine. FB er også hvid, men fuld af kraftige kontraster.

 

Du tror ikke det er en blanding af at det er nyt og at du skal koncentrere dig?

 

Jeg ahvde også hovedpine igår, men i dag er der ikke noget.

 

Jeg er med Tonks her - synes den er enormt anstrengende for øjnene... Jeg bli'r nødt til at smutte over på FB indimellem, for at hvile øjnene. Så tror ikke det er det hvide som sådan, måske Tonks har ret i de manglende kontraster?? :vedikke: Ét eller andet er der i hvert fald, og det er ikke blevet bedre fra i går synes jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...