Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

Det kan godt være at jeg er lidt langsom til at omstille mig, men imo er HF blevet ringe efter at det er blevet lavet om. Alt er blevet så småt og gnidret :( (alene prikken der indikerer om folk er tilstede eller ej) :shock: og mine øjne fejler ellers ikke noget. Synes også at det er irriterende at skulle klikke på avanceret for at komme til "vis indlæg" og at det ligner avisspalter når man skal skrive og læse PM`er. Fatter heller ikke tanken bag "like" og synes det gør det mere uoverskueligt at se hvor det ene indlæg ender og et andet begynder.

 

..... Nå, måske er det bare på tide at gå på pension. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Først og fremmest: For pokker Admin hvor er jeg glad for at jeg ikke er dig :mrgreen: Jeg har sagt det før og siger det lige igen: Selv om det virker frustrerende når folk brokker sig over nye tiltag, opsætninger, lys osv. osv. så bliver du nødt til at opfatte det som en utroligt dårligt formuleret kompliment :cool: Det er fordi vi er glade for at være her og er godt vant :lun: Jeg synes at det er topdollar at du overhovedet gider at høre efter, rette til og rette ind, du kunne nemt vælge at sige f**k jer, det er MIT forum. Så karma (den har du fået ;-)) for at du orker og gider :kys:

 

Nå, men jeg har også lidt "kvaler" herinde :oops: F.eks. så er jeg jo en glad og ivrig bruger af smileys og når jeg trykker på en smiley ude til højre, så dukker den ikke op på skærmen før jeg har trykket på mellemrumstasten eller en anden tast eller har ventet noget tid? :vedikke:

 

Derudover, så:

 

 

Her...

[ATTACH=CONFIG]68711[/ATTACH]

 

Og så har jeg samme problem som Aslan (tror jeg nok det var). Når jeg trykker gå til sidste indlæg i en tråd, havner jeg øverst på sidste side.

 

:5up: til det nye design, det er så fint!!

 

Sådan er det også hos mig...

 

 

 

Nu kan jeg ikke lige finde indlægget, men der var en der spurgte til de nye trådavatars. Den grønne ramme omkring betyder at det er en HOT tråd. Hvis der er et lille avatar oveni den store avatar, så betyder det at man selv har et indlæg i tråden.

 

Hvad er en HOT tråd? :oops:

 

Som bliver rigtig godt for jer der er utilfredse, men man glemmer bare dem som er tilfredse, hvilket jeg antager er største delen :genert: efter som det er de samme 15-20 stykker i den her tråd.

 

Og det er ikke kritik af at i siger jeres mening, på ingen måde, det skal i have lov til, men jeg syntes det er synd at fordi i mener noget (var der 2 der nævnte alt om hund) og wupti, så er det sådan :genert:

 

Men jeg tror egentlig bare at jeg skal lade det ske som skal ske, og så indpasser jeg mig - det er jeg nemlig god til :vinke:

 

 

Nu er det jo lidt svært at vide hvad dem som ikke siger noget mener ik'? Og der er vel ikke noget forkert i at dem som deltager og interesserer sig også er dem som får indflydelse? Ville det være mere fair hvis Amin sagde "Nå det mener I? Jamen så bliver det lige modsat, for det er nok det de helst vil have, dem som ikke siger noget?" :vedikke: Jeg synes ikke at du er helt fair her Aslan :cry:

 

Sådan har jeg altid gjort, også på det gamle HF.:banan:

 

Hvorfor gøre det mere besværligt for sig selv med URL og den slags, når man bare kan højreklikke på billedet, kopiere og sætte ind i skrivefeltet?:5up:

 

Årh hvad?!?!?!? Tak for tip du!! :5up::klap:

Ihh hvor er det blevet et godt HF siden jeg tog fra arbejdet og til nu :klap::5up: men et lille ønske - kan der være en boks om, hvem der er online, ligesom på det gamle

 

 

 

 

 

Det kunne jeg også godt tænke mig :5up:

 

 

 

Nogen kan så give antikarma. Kan det rettes til? Forstår ikke helt, hvorfor nogen kan og andre ikke, da det vist ikke er sponsor-specifikt (eller admin/co admin specifikt)

 

Hvordan fandt du ud af at den funktion eksisterede? :slem::mrgreen:

 

Hold da magle hvor er du streng!!! Ejerne af det her forum knokler rundt for at prøve at gøre alle tilfredse og han får faktisk ikke ret meget andet end utak for sin ihærdighed. Giv det dog lige en cahnce, jeg har endnu ikke oplevet at hvis man spørger admin pænt om noget så får man det, HVIS det kan lade sig gøre.

 

:5up: Kunne ikke være mere enig!!

 

 

 

 

Ps.: Admin, jeg kom til at tænke på om det er muligt at gøre sådan at man i en tråd som er lang (f.eks. denne eller alt-og-intet) kan se nummeret på den sidste side? Sådan at man ved hvor langt der er igen :genert: Det kunne man ikke på det gamle forum heller, så det er bare et forslag til når du sidder en aften og ikke ved hvad du skal lave - for dem har du garanteret masser af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så nu bliver jeg en monster-poster :slem: Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg ser mine karmabeskeder og hvad endnu mere vigtigt er: Hvordan finder jeg nemmest de tråde jeg har deltaget i? Jeg vil f.eks. rigtig gerne finde Goldens tråd om Bosse, men jeg er ikke helt med på hvordan jeg finder den nemmest :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så nu bliver jeg en monster-poster :slem: Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg ser mine karmabeskeder og hvad endnu mere vigtigt er: Hvordan finder jeg nemmest de tråde jeg har deltaget i? Jeg vil f.eks. rigtig gerne finde Goldens tråd om Bosse, men jeg er ikke helt med på hvordan jeg finder den nemmest :oops:

 

:stupid: never mind, jeg HAR fundet det... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men jeg har også lidt "kvaler" herinde :oops: F.eks. så er jeg jo en glad og ivrig bruger af smileys og når jeg trykker på en smiley ude til højre, så dukker den ikke op på skærmen før jeg har trykket på mellemrumstasten eller en anden tast eller har ventet noget tid? :vedikke:

 

Skriver den ikke koden i vinduet med det samme mener du? Er du i wysiwyg tilstand eller almindelig når det ikke virker?

 

 

Sådan er det også hos mig...

 

Ja jeg har desværre ikke fundet ud af hvorfor endnu.

 

 

 

Hvad er en HOT tråd? :oops:

 

Som på den gamle side, en tråd med mere end 15 svar

 

 

Ps.: Admin, jeg kom til at tænke på om det er muligt at gøre sådan at man i en tråd som er lang (f.eks. denne eller alt-og-intet) kan se nummeret på den sidste side? Sådan at man ved hvor langt der er igen :genert: Det kunne man ikke på det gamle forum heller, så det er bare et forslag til når du sidder en aften og ikke ved hvad du skal lave - for dem har du garanteret masser af :mrgreen:

 

Det kan du se oppe i toppen af siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skriver den ikke koden i vinduet med det samme mener du? Er du i wysiwyg tilstand eller almindelig når det ikke virker?

 

A-hva'?? :vedikke::oops: Der er lidt latenstid før smileyen vises på siden... Og nu hvor jeg ville sætte de to smileys ind efter mit "A-hva", så smed den dem nedenunder så de stod under hinanden?

 

Ja jeg har desværre ikke fundet ud af hvorfor endnu.

 

 

 

Ok, jeg finder tålmodigheden frem :cool:

 

 

Som på den gamle side, en tråd med mere end 15 svar

 

Ups, man skal lære så længe man lever, det havde jeg heller ikke opdaget på det gamle HF :genert:

 

 

 

Det kan du se oppe i toppen af siden.

 

Og hvor sagde du at jeg skulle sende kvajebajeren hen?? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville bare lige sige at hvor er det bare fedt med den måde man poster billede ri indlæg nu, hvor man får automatisk et lille billede i tråden, som man kan trykke større! Håber folk vil bruge det i stedet for at sætte større billeder ind, så loader trådene MEGET hurtigere! Super godt! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være at jeg er lidt langsom til at omstille mig, men imo er HF blevet ringe efter at det er blevet lavet om. Alt er blevet så småt og gnidret :( (alene prikken der indikerer om folk er tilstede eller ej) :shock: og mine øjne fejler ellers ikke noget. Synes også at det er irriterende at skulle klikke på avanceret for at komme til "vis indlæg" og at det ligner avisspalter når man skal skrive og læse PM`er. Fatter heller ikke tanken bag "like" og synes det gør det mere uoverskueligt at se hvor det ene indlæg ender og et andet begynder.

 

Du er bare endnu dårligere end mig til nye ting. Jeg tænkte også først "neeeeej, det der finder jeg ALDRIG ud af, min tid på HF er forbi :megaked:" på samme måde som jeg gjorde sidst der kom en større opdatering :genert: Men allerede nu går det meget bedre :-D Det skal nok komme :ae:

 

..... Nå, måske er det bare på tide at gå på pension. :genert:

 

Ja du er jo ved at være en gammel kælling, så tiden er vel snart inde. Men hvad vil du så fylde tiden ud med hvis du ikke har HF? :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

A-hva'?? :vedikke::oops: Der er lidt latenstid før smileyen vises på siden... Og nu hvor jeg ville sætte de to smileys ind efter mit "A-hva", så smed den dem nedenunder så de stod under hinanden?

 

 

Er du i Avanceret eller Kvik når det sker?

 

wysiwyg (what you see is what you get) betyder blot, at du har klikket på a/A knappen, for at få dit indlæg vist som det vil se ud, altså uden koder vist.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg åbner en anden, så kan vi skåle i stedet for :mrgreen:

 

Det er en aftale

:5up: Skååål a015.gif

Er du i Avanceret eller Kvik når det sker?

 

wysiwyg (what you see is what you get) betyder blot, at du har klikket på a/A knappen, for at få dit indlæg vist som det vil se ud, altså uden koder vist.

 

Jeg aner det ikke, det tænkte jeg overhovedet ikke over. Jeg vender tilbage når jeg er mere klar i spyttet :mrgreen: (det sker også når jeg har citeret nogen, hjælper det? Som nu f.eks. :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en aftale

:5up: Skååål a015.gif

 

 

Jeg aner det ikke, det tænkte jeg overhovedet ikke over. Jeg vender tilbage når jeg er mere klar i spyttet :mrgreen: (det sker også når jeg har citeret nogen, hjælper det? Som nu f.eks. :genert:)

 

Nu er jeg i tvivl, for først sagde du det ikke virkede, men nu virker det bare med forsinkelse?

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: altså jeg har fundet ud af kvik-link at jeg kan se alle mine tidligere indlæg, men jeg savner helt vildt den gamle funktion med "besvarelser" for i kvik-linket kan man ikke se, om der er kommet nyt i trådene og som sådan er det heller ikke det jeg selv har skrevet der er interessant :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Du er bare endnu dårligere end mig til nye ting. Jeg tænkte også først "neeeeej, det der finder jeg ALDRIG ud af, min tid på HF er forbi :megaked:" på samme måde som jeg gjorde sidst der kom en større opdatering :genert: Men allerede nu går det meget bedre :-D Det skal nok komme :ae:

 

Det er muligt at du har ret,... jeg æder bare ikke automatisk at alt nyt er bedre end det gamle.

 

 

Ja du er jo ved at være en gammel kælling, så tiden er vel snart inde. Men hvad vil du så fylde tiden ud med hvis du ikke har HF? :drille:

Du skal jo have en hund til foråret ikke?. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: altså jeg har fundet ud af kvik-link at jeg kan se alle mine tidligere indlæg, men jeg savner helt vildt den gamle funktion med "besvarelser" for i kvik-linket kan man ikke se, om der er kommet nyt i trådene og som sådan er det heller ikke det jeg selv har skrevet der er interessant :blink:

 

Hvis du klikker på Indstillinger, lister den alle de tråde du har svaret på, som der er nye indlæg i. Hvis du inde i Indstillinger klikker på Abonnementer ovre til venstre, lister den alle de tråde du har svaret på, nye indlæg eller ej.

Det er lige et ekstra klik, men det virker ligeså fint som før opgraderingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du klikker på Indstillinger, lister den alle de tråde du har svaret på, som der er nye indlæg i. Hvis du inde i Indstillinger klikker på Abonnementer ovre til venstre, lister den alle de tråde du har svaret på, nye indlæg eller ej.

Det er lige et ekstra klik, men det virker ligeså fint som før opgraderingen.

 

:genert: når jeg klikker på indstillinger viser den altså kun mine karmabeskeder :vedikke: og ikke de tråde jeg har svaret på.

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: når jeg klikker på indstillinger viser den altså kun mine karmabeskeder :vedikke: og ikke de tråde jeg har svaret på.

 

Underligt. Er der heller ikke noget under abonnementer? Jeg troede man automatisk abonnerede på en tråd, når man har skrevet i den, men måske er det noget man skal vælge til/fra?

 

På min mac virker Abonnementer præcist ligesom Mine Besvarelser på det gamle HF. Hvis du ikke kan få den funktion til at virke kan jeg virkelig godt se, at det bliver lidt besværligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Underligt. Er der heller ikke noget under abonnementer? Jeg troede man automatisk abonnerede på en tråd, når man har skrevet i den, men måske er det noget man skal vælge til/fra?

 

På min mac virker Abonnementer præcist ligesom Mine Besvarelser på det gamle HF. Hvis du ikke kan få den funktion til at virke kan jeg virkelig godt se, at det bliver lidt besværligt.

 

Nej - det sker ikke automatisk. Og har aldrig abonneret på tråde - har jo fulgt med via "mine besvarelser" og savner det helt vildt :fornaermet: men ok - så kan jeg jo bruge det til at være mindre afhængig af HF :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej - det sker ikke automatisk. Og har aldrig abonneret på tråde - har jo fulgt med via "mine besvarelser" og savner det helt vildt :fornaermet: men ok - så kan jeg jo bruge det til at være mindre afhængig af HF :engel:

 

 

Neeeej sgu da. Du skal blive her. :ae:

 

Jeg har åbenbart automatisk abonnement på alt hvad jeg skriver i.

 

Hvis du går ind i Indstillinger, Trykker Generellle Instillinger, vælger Beskeder og Påmindelser, kan du vælge Standard Tråd Abonnement Type. Hvis du så vælger Kun via mit kontrolpanel, skulle det blive sådan som jeg beskriver ovenfor. Og du får ikke en email hver eneste gang nogen skriver noget, bare en dejlig "mine besvarelser" funktion.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...