Hop til indhold

Hvor sover hunden


Gæst cairn
 Share

Hvor sover din/e hund/e om natten ?  

39 stemmer

  1. 1. Hvor sover din/e hund/e om natten ?

    • I bryggerset
      1
    • I Køkkenet
      1
    • I børneværelset
      0
    • I hundens eget værelse
      0
    • I stuen
      0
    • I soveværelse på eget tæppe/kurv
      13
    • I soveværelse i "forældrenes" seng
      20
    • Andet sted
      4


Recommended Posts

Hvor sover din hund om natten ????

 

a) I bryggerset

 

b) I Køkkenet

 

c) I børneværelset

 

d) I hundens eget værelse

 

e) I stuen

 

f) I soveværelset i sin egen kurv/tæppe

 

g) I "forældrenes" seng

 

h) Andet sted

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Jeg har sat kryds ved "forældrenes seng", men egentlig så soer han mest på gulvet hvis det er varmt - ellers er han i sengen .... klumpet op OVENPÅ mig sammen med de to katte - dét er hygge, men umuligt at komme væk fra (heldigvis flytter charlie og jason sig når vækeuret ringer og chanel vågner så når de flytter sig:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst daytime

Har måtte svare i soveværelset... for den dumme hund vil ligge for sig selv... har ellers gjort plads til den i sengen og lokket med godbidder og søde ord :mrgreen:

Tit vil den helst ligge i stuen, men det får den ikke lov til.. så kan den se ud og gø ad ethvert blad hele natten ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski

Så har jeg har stemt. Her hjemme sover Maggie i sin kurv eller på hendes pude i soveværelset. Er vi på camping, weekend, hotel eller andet kommer hun i sengen. Og det kan hun sagtens skelne i mellem. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jacki har hele underetagen til rådighed - pt. sover hun helst under sofaen :mrgreen: alternativt i sofaen med mig.

 

Om kort tid flytter jeg mig op i soveværelset :shock: og der kan hun desværre ikke komme med op :megaked: da trappen er alt for stejl, endnu kan jeg løfte hende op, men vil være bange for at hun falder ned af trappen :skraek: så hun skal snart til at lære at sove helt alene :shock::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har svaret i soveværelset i forældrenes seng- og det er bare så skønt. God nærhed og kontakt, og han kan lettere sige til, hvis han skal ud. Dog sover han på gulvet hvis han har det for varmt. Han må selv vælge, og når han har lyst, kommer han bare op igen. Vi har stillet en kasse, som han kan kravle op på, og så let nå op i sengen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg har ikke stemt.

Groa må sove lige hvor hun har lyst, dog ikke på bordene. Hun har mange hyggekroge med puder og hun har egen stol med dyne i. For det meste ligger hun i sengen, eller under den hvis det er varmt.

Det må høre under "andet sted" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

I soveværelset i forældrenes seng - helt efter hendes eget valg :mrgreen:

 

Om dagen når vi er på arbejde sover hun også der, men når vi er hjemme ligger hun sig i det rum hvor vi er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ina - slettet bruger

Mine beagler sover i soveværelset hos "mor" og "far". De har hver deres kurv, og der ligger de fint om natten. Nogen gange går de ned og sover i stuen i deres bure, så det vælger de helt selv, hvor de vil være.

Hilsen Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har stemt andet sted.

 

Alle vores 5 stk sover udenfor. - I deres hundegårde. Og det gør de hele året rundt! :-D

 

Men de er på skift inde og sove hos os - een ad gangen :mrgreen:

- Og her bestemmer de selv hvor de smider de sig :blink: - Dog vil de helst være der hvor der er køligt. For det er de jo vant til :5up:

 

Måske nogle vil synes, at det er da synd, at de skal sove ude. Men det tager de altså ikke skade af. :-D

Deres hundegårde er indrettet således at der er læ for både regn og vind, og de har alle en stor lukket et-værelses hundekasse - isoleret selvfølgelig. Og inde i den kasse er der fyldt med træuld, som de kan putte sig i. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst cairnhouse

Hey Allesammen.

 

Mine 2 cairn sover i vær deres bur ellers sover de ikke. Da de høre lyde og begynder at galoppere rundt og gø så de har fået et bur hver de sover i hver nat. I starten brokkede den mindste sig med at sidde og pive men den dag idag går han selv i seng :-P når han er træt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...
Gæst Mao Sharpei

I dagstimerne sover hundene der hvor min kæreste og jeg opholder os. Hvis vi er indendøre er det i stuen (på sofaen, fordi vi alligevel aldrig sidder i den.)

 

Om natten... Tjah, de har deres egne senge, men de er glade for at sove på vores seng (oven på det øverste sengetæppe) - helst ovenpå vores fødder hvis det kan lade sig gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...