Hop til indhold

Så blev det Mollys tur...


Manse
 Share

Recommended Posts

Jeg er bare så ked af det :megaked:

 

Jeg er hjemme ved mine forældre, som har eller havde to hunde. Molly en GD på 8 år, hun har altid været meget vild, og de har aldrig ku aktivere hende nok, lige meget hvor mange timer de har brugt på hende, så de fik et råd om at få en hund mere, så hun kunne aktiveres på den måde også!

De fik så Bella, men blanding af boxer og berner sennen. Hun er nu 3 år.

De har altid haft det rigtig godt sammen, nydt hinanden rigtig meget.

 

Men idag var der noget der gik galt!! :megaked:

Det hele Gik meget hurtig, så vi ved ikk helt hvad der skete, men vi tror at Bella kom for tæt på min bror, som Molly altid har været meget beskyttende over for, og Molly fare ud i blå i flæsket på Bella. Bella forsvarer sig selv, og går til angreb på Molly. Vi prøver at skilde dem ad, ved ikk om det er det vi skulle, men nået skulle vi gøre, jeg har lært at man skala sprøjte vand på to hunde der slås, men det hjalp ikk meget!! bella ville ikk slippe Molly igen, hun låste simpelthen kæberne, det var så skræmmende. Tilsidst fik vi skildt dem ad, og vi fik kigget dem begge efter for skader...

Molly var allerede der godt medtaget, hun havde store huller bag øret, det ene øre manglede der lidt af, og det ene ben blødte meget, mens der slet ikk var sket noget med Bella.

Imens vi er ved at finde af hvilken dyrlæge der har åben, fare Molly over til den dør Bella er bag, åbner den og overfaldet Bella. Bella går igen til angreb på Molly, vi er sikker på at det ville ha været kamp til den enes død, vi prøvede alt på at skilde dem ad, på et tidspunkt går jeg mellem dem, ja jeg tænker ikk over hvor farligt det egentlig er, så jeg blir bidt i den højre arm, vi får skildt dem ad, da min bror er ved at drukne Bella, lige da hun giver slip pÅ Mollys ben hører vi meget meget højt knæk... Vi får lukket dem i hver sit rum, og ser mollys skader er meget alvorlige, mine forældre tager straks til dyrlæge med hende, og det er sidste gang jeg ser molly. Hun var så medtaget, benet var brækket to steder, og hun havde mistet en masse blod, så dyrrlægen mente det var bedst hun fik fred :megaked::megaked:

Der er så ikk sket noget med Bella!

 

Jeg kommer også på skadestuen med mit bid, og har også ondt i den ene tommelfinger, det tog så tre timer, hvor jeg bare sad og store tudet over alt hvad der var sket. Det er bare så uvirkeligt at Molly ikk er her mere, hun var sku en go svalende hund. Hun vil blive så meget savnet, også fra bellas side!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, sikken en traumatisk dag I har haft :shock: . Håber ikke, at du er kommer alvorligt til skade med armen.

Det gør mig ondt, at høre om Molly :cry: Kan godt forstå du/I er kede af det.

Det går så hurtigt, når 2 hunde ryger i totterne på hinanden og så er det ligesom om en klap går ned og de sanser ikke andet end, at få modstanderen ned med nakken. Så kan man råbe og skrige, nok så meget man vil, de sanser ikke en dyt.

Det er rigtigt farligt, at gå imellem hunde der slås, men man kan jo heller ikke stå og se passivt på .

I kunne ikke have gjort mere, end I gjorde, så det må du endelig ikke ligge dig selv til last for. I kunne jo heller ikke forudse, at det ville komme til en ressourcekamp om din bror, når de har haft det fint med hinanden indtil da.

Men man bliver da helt klart chokeret , når sådan noget sker.

Rigtig mange tanker og :ae: herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...