Hop til indhold

Solvej er afgået ved døden


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Arj, nej nej nej, du bør advare mod de voldsomme billeder i overskriften - Petrine er nu i chok!

 

Undskyld:ae:

 

:megaked: tragisk...-intet mindre :megaked:

 

Ja dybt forfærdeligt - tror også Martha bliver meget ked, når hun er væk. Lige nu ligger Solvej lit de parade i Marthas kurv, så hun kan sige farvel. Og i morgen bliver hun begravet på losseren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt ærligt, kan du ikke yde lidt første-hjælp??? Synes det ser ud som om Solvej stadig har en lille bitte smule puls, og bare skal ha' noget fyld-transplantation, og ha' nogle sting hist og pist...???

 

Deværre er hele kraniet åbnet op fra øre til øre, næsen mangler, underlæben er væk, en arm amputeret helt samt fødder og hånd på den anden arm. Og øjne bløder meget:cry:. Hun kæmpede en brav kamp, men nu skal hun have lov at få fred:cry:. At operere på hende ville desværre ikke kunne redde hende, hun er i for dårlig tilstand:cry:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Deværre er hele kraniet åbnet op fra øre til øre, næsen mangler, underlæben er væk, en arm amputeret helt samt fødder og hånd på den anden arm. Og øjne bløder meget:cry:. Hun kæmpede en brav kamp, men nu skal hun have lov at få fred:cry:. At operere på hende ville desværre ikke kunne redde hende, hun er i for dårlig tilstand:cry:.

 

Nej, så er det vist bedre at lade naturen ha' sin gang... R.I.P. Solvej...

Link til indlæg
Del på andre sites

Deværre er hele kraniet åbnet op fra øre til øre, næsen mangler, underlæben er væk, en arm amputeret helt samt fødder og hånd på den anden arm. Og øjne bløder meget:cry:. Hun kæmpede en brav kamp, men nu skal hun have lov at få fred:cry:. At operere på hende ville desværre ikke kunne redde hende, hun er i for dårlig tilstand:cry:.

 

Jeg havde ikke læst de første indlæg i tråden og ser så dette indlæg i højre spalte på forsiden, så jeg synes godt nok det lød noget dramatisk :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde ikke læst de første indlæg i tråden og ser så dette indlæg i højre spalte på forsiden, så jeg synes godt nok det lød noget dramatisk :shock::lol:

 

Jamen det var sørme også meget dramatisk:blink: - Solvej er jo død - meget dramatisk!

 

 

Kaia sidder og hopper af glæde over billederne og prøver at gøre Martha kunsten efter med Rudolf....

 

Skal jeg begynde at blive bekymret :hmm: :vedikke:

 

Hvis Rudolf skal have en chance, så skal du nok stoppe hende en anelse før, Martha gjorde:blink:. Og så kommer det nok an på hvor meget sne, du vil have i hele stuen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Er det mon en epidemi? Iso har lige slagtet Bolden-uden-navn herhjemme...

 

Martha har sat gang i et oprør.... Slagt tøjdyrene :shock:

Se hvilken skade det gør at vise sådan noget på HF, til inspiration til de små der har en indre tøjdyrs-killer :fyfy:

 

Hvis Rudolf skal have en chance, så skal du nok stoppe hende en anelse før, Martha gjorde:blink:. Og så kommer det nok an på hvor meget sne, du vil have i hele stuen:-D

 

For sent.... Men Rudolf er heldigvis ikke så stor! Hun overfalder indtil videre kun tøjdyr på hendes egen størrelse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det mon en epidemi? Iso har lige slagtet Bolden-uden-navn herhjemme...

 

Ja jeg havde "indvolde" spredt ud over hele stuegulvet i går...

 

Hvor er billederne:klap: - må gerne smides herind! Så kan det blive til destroyer-tråden:mrgreen:

 

Martha har sat gang i et oprør.... Slagt tøjdyrene :shock:

Se hvilken skade det gør at vise sådan noget på HF, til inspiration til de små der har en indre tøjdyrs-killer :fyfy:

 

 

 

For sent.... Men Rudolf er heldigvis ikke så stor! Hun overfalder indtil videre kun tøjdyr på hendes egen størrelse :mrgreen:

 

Neeejjjj da:megaked: - R.I.P Rudolf! Ser gerne at der kommer en billeddokumentation:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Charlie er dybt misundelig over Marthas fantastiske killer-instincts.. Efter 4 måneder har han stadig kun fået hevet det ene øje af piphans:ae:

 

 

Skal i så have en omplaceringsSolveig nu, eller venter i til sorgen er kommet lidt på afstand?

 

Det er da bare, fordi han elsker Piphans, og derfor passer på den:mrgreen: Respekt til Charlie for det:mrgreen:

 

Vi er nok nød til at have en anden, for det bliver jo så tomt herhjemme uden Solvej:-D. Men vi har ikke helt bestemt, om det skal være en ny Solvej eller måske en Harry denne gang - eller måske en helt anden:mrgreen:.

 

Efter min mening har en så grim figur ikke fortjent bedre :lol: Solvej kan jo godt nok ikke gøre for hvordan hun er skabt, men hun kom altså ikke indenfor i mit hus. Jeg synes Martha har gjort en god gerning - det var jo rent medlidenhedsdrab ;-)

 

I øvrigt er Martha alt alt for sød :lun:

 

Nej det kan du da ikke mene:evil: - Solvej er da sød og smuk:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...