Hop til indhold

Er Hunde-Forum et forum for hunde?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Der fik du mig - men til gengæld skriver jeg en helvedes masse indlæg. Kan det ikke godt gøre det? Jeg er nemlig elendig til at finde på nye tråde.

 

Nej, desværre.

 

Hør, jeg skulle finde et billede den anden dag og faldt over min egen tråd: kævle træk og historien om en tyv. Hvad f... er det for en overskrift? Historien var nærmest ligeså håbløs. Så du behøves som sådan ikke stille gigantiske krav til dig selv, ikke for min skyld i hvert fald, jeg elsker sjove, varme, kærlige historier og billeder om hunde, også de små "ligegyldige" ting.

 

Men jo, det er nok svært at finde på "nye emner"... men altså, nogen må jo gøre det :blink: (Herhjemme er det Motor og Voodoos opgaver)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men hvis man ikke er til løst snak, hvorfor så bekymre sig om den del af forum?

 

Altså, det har sin helt egen sektion, hvor nogle opholder sig.

 

Og dem der ikke ønsker at opholde sig der, de opholder sig oppe i hunde delen.

 

Jeg har et problem med at se hvorfor det er så frygteligt at der er noget for alle :vedikke:

 

 

Altså, det er vel bedre at jeg skriver dernede om mine ligamentssmerter, end at jeg begynde at gå total off topic i en debat.

 

PT ligger mit liv sådan at jeg har den hund jeg har, der er minimale problemer, eller ting jeg gider debatere. Der er lidt projekt Barf, som jeg efterhånden også har styr på.

 

Nu er der andre bekymringer i mit liv, som jeg så tager nede i løst snak, for NETOP ikke at genre personer som dig Ascha. Da jeg jo ved du i laaaaaaang tid har haft problemer med løst snak, karma til de forkerte, og takker de forkerte for de forkerte posts!

 

Blev løst om alt fjernet, tror jeg der forsvandt LANGT flere mennekser, end hvis den blev :vedikke:

Og kan folk ikke abstrahere fra at der er en sektion som ikke omhandler hunde (og som de kan lade være med at kigge i), ja så ER hf nok bare ikke stedet for dem længere (efter MIN MENING).

 

Jeg syntes netop der er plads til alle mennesker, alt efter hvor de er i deres liv. Hvilket gør at jeg ikke selv kan finde bedre græsgange, trods jeg HAR prøvet!

 

Er du gal hvor er du flabet Aslan :shock: :shock::shock: Er det hormonerne der snakker eller er det bare den "rigtige" Aslan der endelig er tryg nok til at vise sit sande jeg? Klædeligt er det i hvert fald ikke!

 

 

 

Jeg er sikker på, at det ikke er med vilje, men du får det til at lyde....ikke særlig venligt. Du har styr på tingene og så gider du ikke at debattere? Jamen, netop hvis du har styr på tingene, så kunne du jo hjælpe andre her på forum, der ikke er i samme heldige situation som du.

 

Har du slet ikke tænkt på det?

 

 

Ja, NU er jeg s'gu da sikker på, at du ikke er særlig venlig - for at sige det mildt. Kæft, hvor er det ubehageligt at læse.

 

Nu siger jeg det til dig rent ud - hvis du bliver ved med at fortælle folk, at de bare kan forlade forum, så agter jeg at klage over dig. Det er simpelthen for barnagtigt og tilmed groft (og sikkert imod indtil flere regler herinde).

 

:5up:

 

 

Men for hulen da, jeg har ikke i sinde at bestemme noget som helst, jeg skrev jo bare at "hvis een sektion kan ødelægge et helt forum - så er HF nok ikek stedet for dem"

Det er en mening, jeg skriver inden steder om du eller andre må være her eller ej.

 

Og NU gider jeg egentlig ikke at bruge mere energi på at forklare mig :mrgreen: det er nemlig igen spild at både din og min tid.

Jeg har en mening, du har en mening, sådan er livet. Og så kommer vi to jo nok bare ikke længere i den sag.

 

Ha en god aften :vinke:

 

Det der "kan du ikke lide lugten i bageriet"-kort, det er bare sådan lidt.... sølle..... og personligt på den kedelige måde :vedikke: og jeg opfatter det som mangel på argumenter :vedikke: Ascha starter en tråd fordi hun synes at der er noget der skal tages op til debat, hun spurgte ikke om du synes at hendes berettigelse herinde er på sin plads eller ej. Jeg kan slet ikke kende dig Aslan :cry:

 

 

Mht. det egentlige spørgsmål: Jeg synes også at det har grebet om sig på det sidste. Især fordi der på f.eks. graviditetsfronten ligger flere tråde. Havde det bare været en enkelt havde det nok ikke fyldt så meget (sammen med de andre off-topic emner). På den anden side ville jeg være ked af hvis man slet ikke kunne skrive om andet end hunde, jeg synes også at det er med til at man lærer hinanden bedre at kende, men for lidt og for meget af alting.... :vedikke:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun skimmet de fleste indlæg i denne tråd lidt flygtigt, men vil alligevel lige sige noget :-)

 

Inden vi fik Løst snak forummet, havde vi de ikke-hunde-relaterede indlæg spredt overalt på forum, det syntes jeg nu vi har fået en helt fin løsning på, ved netop at oprette et sted til "den slags", så det er super nemt at sortere fra.

 

Jeg tror det er utopi at tro vi kan have et hunde forum, der kun omhandler hunde - i bliver automatisk mere og mere "venner" herinde jo mere i bruger HF og det vil automatisk give behov for at snakke om andet end hunde med dem man kender, som én netop også var inde på i et tidligere indlæg.

 

Jeg kan ikke se at det ligefrem ødelægger HF at der også er plads løst snak.

 

Når det så er sagt, kan man måske spørge om det hører til under "Nyt?" - men er det virkelig så forstyrrende?

 

 

Admin, husker jeg forkert hvis du tidligere har haft den modsatte holdning? At vi med jævne mellemrum blev mindet om at HF primært var et sted hvor folk skulle kunne få råd og vejledning om deres hunde og at off-topic snak skulle fylde væsentligt mindre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Admin, husker jeg forkert hvis du tidligere har haft den modsatte holdning? At vi med jævne mellemrum blev mindet om at HF primært var et sted hvor folk skulle kunne få råd og vejledning om deres hunde og at off-topic snak skulle fylde væsentligt mindre?

 

Det mindes jeg nu ikke, men dermed ikke sagt at det er rigtigt.

 

Jeg har ikke problemer med løst snak - jeg synes det er hyggeligt at HF er så bredt at der er plads til at snakke/skrive om alt... Så meget synes jeg nu ikke løst snak fylder.

 

Såfremt admin skulle beslutte at løst snak ikke var tilladt på HF mere, så mistænker jeg at langt flere brugere ville falde fra end dem der på nuværende tidspunkt overvejer at stoppe fordi løst snak fylder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det mindes jeg nu ikke, men dermed ikke sagt at det er rigtigt.

 

Jeg har ikke problemer med løst snak - jeg synes det er hyggeligt at HF er så bredt at der er plads til at snakke/skrive om alt... Så meget synes jeg nu ikke løst snak fylder.

 

Såfremt admin skulle beslutte at løst snak ikke var tilladt på HF mere, så mistænker jeg at langt flere brugere ville falde fra end dem der på nuværende tidspunkt overvejer at stoppe fordi løst snak fylder...

 

Jeg siger ikke at Admin på noget tidspunkt har sagt at løs snak var forbudt, men at det var hundesnak der skulle være det primære :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg tror altså ikke at det hænger sådan sammen, at hvis man nedtoner løst snak, så vil der komme flere hundeindlæg.... Det er jo ikke sådan, at man skriver et vist antal indlæg, og hvis man ikke kan få dem brugt på løst snak, så vil man i stedet bruge dem på hundeindlæg.

- tværtimod så tror jeg, at man (i hvert fald jeg) ville lave flere hundeindlæg, hvis man har en stærk relation til de andre herinde - og den reation bygger jo lidt på, at man kender hinanden.

Nogle vil lave flest løst snak indlæg i perioder, imens andre vil lave flest hundeindlæg - men jeg tror at den store sammenhængskraft (for nu at bruge et lidt tyndslidt begreb) bygger på, at folk kender hinanden - og deler oplevelser, glæder og sorger fra deres liv

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du gal hvor er du flabet Aslan :shock: :shock::shock: Er det hormonerne der snakker eller er det bare den "rigtige" Aslan der endelig er tryg nok til at vise sit sande jeg? Klædeligt er det i hvert fald ikke!

 

 

 

 

 

:5up:

 

 

 

 

Det der "kan du ikke lide lugten i bageriet"-kort, det er bare sådan lidt.... sølle..... og personligt på den kedelige måde :vedikke: og jeg opfatter det som mangel på argumenter :vedikke: Ascha starter en tråd fordi hun synes at der er noget der skal tages op til debat, hun spurgte ikke om du synes at hendes berettigelse herinde er på sin plads eller ej. Jeg kan slet ikke kende dig Aslan :cry:

 

 

Mht. det egentlige spørgsmål: Jeg synes også at det har grebet om sig på det sidste. Især fordi der på f.eks. graviditetsfronten ligger flere tråde. Havde det bare været en enkelt havde det nok ikke fyldt så meget (sammen med de andre off-topic emner). På den anden side ville jeg være ked af hvis man slet ikke kunne skrive om andet end hunde, jeg synes også at det er med til at man lærer hinanden bedre at kende, men for lidt og for meget af alting.... :vedikke:

 

 

Nej pt er det enest homonelle problem jeg har, faktisk at jeg bliver rørt til tåre når det går andre godt (og jeg tudede over at sonja og tyson var så dygtige til det der dogdancing mesterskabs noget).

Jeg har ALTID været af den holdning, at kan man ikke li lugten...... så jeg kan ikke forstå at du ikke kan kende mig.

Måske fordi jeg ikke er enig med Ascha og dig og Ascha er venner? Og du er ked af at hun forlader HF for en tid? Jeg ved det ikke, dette kan jeg kun gætte om!

 

Hvorfor må jeg ikke undre mig og have en mening, uden at jeg er flabet? Jeg kalder ikke dig flabet når du undre dig og har en mening (trods du angriber mine homoner ved at beskylde dem for ting de ikke gør)!!!

 

Men nu du er her, så er det jo sjovt at DU gerne må lave en "hold nollike vågen tråd" hvor der er 2 faste deltager og den fylder 4 sider, men os gravide og med børn, må ikke have en -to fælles tråde????

 

DET er i mine øjne meget dobbeltmoralsk nollike!!!!

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Er frygteligt og uhormonelt enig med Aslan - hvis man kan blive SÅ irriteret over en enkelt afdeling, og resten af hf ikke er nok til at holde irritationen nede, så ville jeg personligt finde et andet sted. Bliver til gengæld lidt ked af flabet og personligt hormon-angreb, det er bogstaveligt talt under bæltestedet :cry:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Såfremt admin skulle beslutte at løst snak ikke var tilladt på HF mere, så mistænker jeg at langt flere brugere ville falde fra end dem der på nuværende tidspunkt overvejer at stoppe fordi løst snak fylder...

Altså - hold nu OP med hele tiden at blande forbud ind. INGEN snakker om, at man ikke må tale om andre ting. Selvfølgelig må man da det. Det skal bare ikke tage overhånd. Og drop da også den formålsløse snak om, hvorvidt folk falder fra eller ej. Det er da en underlig måde at tale om tingene på.

 

Men du kan vel godt se, at der ER mange, mange tråde om alt muligt andet, uanset om du personligt er glad for andet end decideret hundesnak? Og det KAN godt virke noget overvældende, når man tager i betragtning, at det er et hundeforum. Det var, så vidt jeg kan se,, hvad TS ønskede at snakke om, og ikke om hverken forbud og om, hvorvidt folk kommer eller går.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej pt er det enest homonelle problem jeg har, faktisk at jeg bliver rørt til tåre når det går andre godt (og jeg tudede over at sonja og tyson var så dygtige til det der dogdancing mesterskabs noget).

Jeg har ALTID været af den holdning, at kan man ikke li lugten...... så jeg kan ikke forstå at du ikke kan kende mig.

Måske fordi jeg ikke er enig med Ascha og dig og Ascha er venner? Og du er ked af at hun forlader HF for en tid? Jeg ved det ikke, dette kan jeg kun gætte om!

 

Hvorfor må jeg ikke undre mig og have en mening, uden at jeg er flabet? Jeg kalder ikke dig flabet når du undre dig og har en mening (trods du angriber mine homoner ved at beskylde dem for ting de ikke gør)!!!

 

Men nu du er her, så er det jo sjovt at DU gerne må lave en "hold nollike vågen tråd" hvor der er 2 faste deltager og den fylder 4 sider, men os gravide og med børn, må ikke have en -to fælles tråde????

 

DET er i mine øjne meget dobbeltmoralsk nollike!!!!

 

Selvfølgelig vil jeg være ked af hvis Ascha ikke er her længere. Både af personlige årsager, men faktisk også for de nye som kommer herind og har brug for et godt råd. Men hvis du kender mig nogenlunde, så ved du også at jeg har det svært med uretfærdighed, og jeg synes ikke at du er fair over for Ascha her. Jeg har ikke et problem med at du siger din mening, det er måden du gør det på jeg anfægter.

 

Det sidste: Tja, jeg siger ikke at off-topic ikke skal figurere på HF, jeg siger at jeg er enig i at det har taget overhånd :vedikke:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ender emner herinde egentlig altid ud i "enten eller"? Jeg kan ikke se at der nogen steder er nogen som mener at off-topic snak skal forbydes? (Og det ved jeg at Ascha heller ikke mener) Kan vi ikke lige få proportionerne på plads før vi snakker videre? Jeg har altid været en glad bruger af OT snak, både i tråde egnet til formålet og også ind imellem i tråde som ikke er :oops: og jeg ville blive smidt ud i løbet af 10 min. hvis OT var forbudt. Jeg synes bare også at der er rigtig mange af den slags tråde i øjeblikket, en del af dem kunne måske være i en og samme tråd, en del af dem kunne høre til i alt-og-intet osv. osv. Det er der jeg vil hen... Så har vi i hvert fald mit udgangspunkt for detbat på plads ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ender emner herinde egentlig altid ud i "enten eller"? Jeg kan ikke se at der nogen steder er nogen som mener at off-topic snak skal forbydes? (Og det ved jeg at Ascha heller ikke mener) Kan vi ikke lige få proportionerne på plads før vi snakker videre? Jeg har altid været en glad bruger af OT snak, både i tråde egnet til formålet og også ind imellem i tråde som ikke er :oops: og jeg ville blive smidt ud i løbet af 10 min. hvis OT var forbudt. Jeg synes bare også at der er rigtig mange af den slags tråde i øjeblikket, en del af dem kunne måske være i en og samme tråd, en del af dem kunne høre til i alt-og-intet osv. osv. Det er der jeg vil hen... Så har vi i hvert fald mit udgangspunkt for detbat på plads ;-)

Tror du ikke måske at grunden til at her er rigtig mange OT tråde, er at her er mange flere medlemmer? Jeg tror det er procentvis nogenlunde det samme som da jeg startede for 3 år siden, bare med flere mennesker, og derved mere synlighed. Det synes jeg måske er lidt svært at gøre noget ved.

Jeg er heller ikke god til at starte nye tråde om hunde, jeg har ikke så ofte noget jeg synes jeg vil debatere eller have hjælp til?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ender emner herinde egentlig altid ud i "enten eller"? Jeg kan ikke se at der nogen steder er nogen som mener at off-topic snak skal forbydes? (Og det ved jeg at Ascha heller ikke mener) Kan vi ikke lige få proportionerne på plads før vi snakker videre? Jeg har altid været en glad bruger af OT snak, både i tråde egnet til formålet og også ind imellem i tråde som ikke er :oops: og jeg ville blive smidt ud i løbet af 10 min. hvis OT var forbudt. Jeg synes bare også at der er rigtig mange af den slags tråde i øjeblikket, en del af dem kunne måske være i en og samme tråd, en del af dem kunne høre til i alt-og-intet osv. osv. Det er der jeg vil hen... Så har vi i hvert fald mit udgangspunkt for detbat på plads ;-)

 

måske er det fordi folk ikke vil gå OT i OT-trådene - vupti, en ny opstår :slem::mrgreen:

- men ja, der er nok gået lidt meget inflation i dem :genert:

 

man kan også næsten blive helt forpustet hvis man skal følge med i al sladderen i alle de ot-tråde :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du ikke måske at grunden til at her er rigtig mange OT tråde, er at her er mange flere medlemmer? Jeg tror det er procentvis nogenlunde det samme som da jeg startede for 3 år siden, bare med flere mennesker, og derved mere synlighed. Det synes jeg måske er lidt svært at gøre noget ved.

Jeg er heller ikke god til at starte nye tråde om hunde, jeg har ikke så ofte noget jeg synes jeg vil debatere eller have hjælp til?

 

Jeg synes nu ikke at det så tit er de nye der starter OT-tråde? Mon ikke nærmere det handler om at vi er mange som har været her længe efterhånden og derfor måske ikke starter så mange hundetråde som vi har gjort? (Undtagen Buddha :hjerte:) Og hvis vi så samtidig har haft de emner til debat før som de nye starter, så kommer der knapt så mange svar og så forsvinder de tråde hurtigt og så er det kun OT-trådene der er tilbage?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ender emner herinde egentlig altid ud i "enten eller"? Jeg kan ikke se at der nogen steder er nogen som mener at off-topic snak skal forbydes? (Og det ved jeg at Ascha heller ikke mener) Kan vi ikke lige få proportionerne på plads før vi snakker videre? Jeg har altid været en glad bruger af OT snak, både i tråde egnet til formålet og også ind imellem i tråde som ikke er :oops: og jeg ville blive smidt ud i løbet af 10 min. hvis OT var forbudt. Jeg synes bare også at der er rigtig mange af den slags tråde i øjeblikket, en del af dem kunne måske være i en og samme tråd, en del af dem kunne høre til i alt-og-intet osv. osv. Det er der jeg vil hen... Så har vi i hvert fald mit udgangspunkt for detbat på plads ;-)

 

Måske fordi tingene ellers bliver væk, måske fordi man mener andre ville få gavn af informationen.

Måske det da sågar kan være for ikke at irritere eller såre andre unødvendigt.

 

Hvis jeg begyndte at skrive om graviditet i OAI ville petrine dø, hende den anden som jeg har glemt navnet på, som IKKE kan få børn og det er hendes største ønske, ville blive ked hver gang jeg kom med en positiv opdatering eller havde et eller andet spørgsmål. Når nu netop dette emne ikke er alle, så er det jo netop oplagt ikke at spamme en tråd trods det er en off topic tråd.

 

Men så kunne jeg undre mig, igen, over din nattevagtstråd, den kunne jo ligeså godt have været i OAI, hvorfor lavede du en ny, hvis du mener at der er for mange? se det forstår jeg ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nu ikke at det så tit er de nye der starter OT-tråde? Mon ikke nærmere det handler om at vi er mange som har været her længe efterhånden og derfor måske ikke starter så mange hundetråde som vi har gjort? (Undtagen Buddha :hjerte:) Og hvis vi så samtidig har haft de emner til debat før som de nye starter, så kommer der knapt så mange svar og så forsvinder de tråde hurtigt og så er det kun OT-trådene der er tilbage?
Det kan godt være. Må indrømme at jeg ikke har tænkt meget over det før det er blevet påpeget her i tråden.
Link til indlæg
Del på andre sites

Måske fordi tingene ellers bliver væk, måske fordi man mener andre ville få gavn af informationen.

Måske det da sågar kan være for ikke at irritere eller såre andre unødvendigt.

 

Hvis jeg begyndte at skrive om graviditet i OAI ville petrine dø, hende den anden som jeg har glemt navnet på, som IKKE kan få børn og det er hendes største ønske, ville blive ked hver gang jeg kom med en positiv opdatering eller havde et eller andet spørgsmål. Når nu netop dette emne ikke er alle, så er det jo netop oplagt ikke at spamme en tråd trods det er en off topic tråd.

 

Men så kunne jeg undre mig, igen, over din nattevagtstråd, den kunne jo ligeså godt have været i OAI, hvorfor lavede du en ny, hvis du mener at der er for mange? se det forstår jeg ikke :vedikke:

 

Vi tager lige det sidste først så vi kan få den ud af verden, for den tråd ligger dig åbenbart meget på sinde: Min nattevagtstråd blev oprettet fordi jeg kunne se at Ascha var online og ville nå at fange hende inden hun hoppede af, men eftersom jeg ved at hun har haft det lidt svært med det nye HF, ikke var sikker på at hun ville opdage en pm (som jeg selv har tendens til at overse efter at de er kommet op i højre hjørne :oops:) og jeg ved at hun aldrig kommer i alt-og-intet OG jeg ikke ville spamme uskyldiges tråde med at forsøge at overtale hende til at komme i alt-og-intet eller pm, så oprettede jeg en tråd fordi jeg vidste at på den tid af døgnet på en hverdag, ville den hænge og dingle oppe i toppen så hun ikke kunne undgå at se den. Var det forklaring nok?

 

Det er pænt af dig at tage hensyn, men jeg er ikke sikker på at det er meget federe når der er graviditetstråd del 1 og del 2 + HF-baby-tråden + alle de andre, men det er min mening, det behøver jo på ingen måde at være sådan andre har det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har svært ved at se problemet, for mit vedkommende er det ikke så svært at se henover de tråde og emner der ikke interessere mig.. :vedikke: Fx. har jeg aldrig kigget i kattetråden (på trods af at jeg har kat), og jeg tænker virkelig ikke over at den ligger der.. Ligeså med Hestetråden og en hel masse andre tråde, både OT tråde og hundetråde, for der er altså også en hel del hundetråde som jeg helt ærligt ikke gider at indvoldvere mig i, og det ville jeg heller ikke gide selvom Løst snak ikke var en mulighed, så for mit vedkommende, ville jeg ikke være mere aktiv i hundetrådende, selv hvis der ikke var nogle, eller der var færre OT tråde, jeg ville bare være mindre herinde.. ;-)

 

Men hvis det er det, så kunne jeg såmænd godt leve med at man skulle lede mere aktivt efter løst snak, jeg ville være ked af at de ikke var under nye indlæg, men hvis "så mange", som tråden ligger op til, har et problem med at de figurere dér, ville jeg såmænd nok lære at leve med at skulle lede efter dem ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes HF er en super dejlig blanding af hunderelateret stof og OT.

 

Der er vel ingen tvivl om, at vi alle fandt herind pga. vores fælles interesse for hunde, og den forsvinder jo aldrig, bare fordi der bliver talt om andre ting i livet. Jeg synes, det er naturligt, at efterhånden som man lærer hinanden at kende, bliver der talt om andre ting, og så lærer man hinanden endnu bedre at kende, og venskaber opstår. Det er da super. Jeg føler jeg har fundet mange venner her, og skulle have mødt mange af dem i sidste måned, hvis jeg ikke havde været uheldig og få en skade.

 

Jeg ville være slemt ked af det, hvis AOI tråden ikke var her. Jo, jeg ville sikkert stadig komme her, men nok ikke i så stort omfang - og det ville være mindre hyggeligt. Hvis der KUN var tråde om hunde, ville det føles mere koldt/fjernt og anonymt på en eller anden måde.

 

AOI trådene indeholder jo også MASSER af hundestof og hundebilleder og hundespørgsmål og hundebekymringer og hundeglædesudbrud - tit tror jeg bare det er sådan, at man ikke føler, det er "stort" nok til at få sin egen tråd, så er det let lige at smide det i AOI.

 

Og jeg er aldrig stødt på et forum der udelukkende holder sig til hovedemnet. Kigger f.eks. af og til på heste-nettet, og jeg tror da nok, der er flere hundetråde der, end der er hestetråde her.

 

Jeg følger også slavisk gravid/babytrådene - ikke fordi det er eller nogensinde har været relevant for mig, men det er jo noget fantastisk stort der sker i livet hos mennesker jeg holder af (selvom jeg endnu ikke har mødt dem) - og så kan det jo også sagtens relatere til deres hundehold.

 

Før opgraderingen, stod der noget i toppen af siden ala "Danmarks hyggeligste hundeforum" - det kan jeg kun tilslutte mig, jeg er SÅ glad for at jeg fandt herind, og jeg håber intet ændrer sig.

 

Og lige til sidst - det kan godt virke som om mange er her for hyggens/OT's skyld, men jeg synes da, at når nogen har et alvorligt problem/spørgsmål, så smider alle alt hvad de har i hænderne og forsøger at hjælpe/trøste eller hvad der nu er brug for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes HF er en super dejlig blanding af hunderelateret stof og OT.

 

Der er vel ingen tvivl om, at vi alle fandt herind pga. vores fælles interesse for hunde, og den forsvinder jo aldrig, bare fordi der bliver talt om andre ting i livet. Jeg synes, det er naturligt, at efterhånden som man lærer hinanden at kende, bliver der talt om andre ting, og så lærer man hinanden endnu bedre at kende, og venskaber opstår. Det er da super. Jeg føler jeg har fundet mange venner her, og skulle have mødt mange af dem i sidste måned, hvis jeg ikke havde været uheldig og få en skade.

 

Jeg ville være slemt ked af det, hvis AOI tråden ikke var her. Jo, jeg ville sikkert stadig komme her, men nok ikke i så stort omfang - og det ville være mindre hyggeligt. Hvis der KUN var tråde om hunde, ville det føles mere koldt/fjernt og anonymt på en eller anden måde.

 

AOI trådene indeholder jo også MASSER af hundestof og hundebilleder og hundespørgsmål og hundebekymringer og hundeglædesudbrud - tit tror jeg bare det er sådan, at man ikke føler, det er "stort" nok til at få sin egen tråd, så er det let lige at smide det i AOI.

 

Og jeg er aldrig stødt på et forum der udelukkende holder sig til hovedemnet. Kigger f.eks. af og til på heste-nettet, og jeg tror da nok, der er flere hundetråde der, end der er hestetråde her.

 

Jeg følger også slavisk gravid/babytrådene - ikke fordi det er eller nogensinde har været relevant for mig, men det er jo noget fantastisk stort der sker i livet hos mennesker jeg holder af (selvom jeg endnu ikke har mødt dem) - og så kan det jo også sagtens relatere til deres hundehold.

 

Før opgraderingen, stod der noget i toppen af siden ala "Danmarks hyggeligste hundeforum" - det kan jeg kun tilslutte mig, jeg er SÅ glad for at jeg fandt herind, og jeg håber intet ændrer sig.

 

Og lige til sidst - det kan godt virke som om mange er her for hyggens/OT's skyld, men jeg synes da, at når nogen har et alvorligt problem/spørgsmål, så smider alle alt hvad de har i hænderne og forsøger at hjælpe/trøste eller hvad der nu er brug for.

 

Jeg er bare fuldstændigt enig i alt det du skriver her! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...