Hop til indhold

Er Hunde-Forum et forum for hunde?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Kan man udbede sig en liste over acceptable OT emner, for der er tydeligvis nogle uskrevne regler jeg har misset :vedikke:

 

Det er tilsyneladende ok at starte tråde om: mad, musik, psykiske problemer, håndarbejde, rengøring, m.m. selvom der findes danske fora der dækker alle disse emner. Det er også ok at oprette tråde for at få en anden brugers opmærksomhed selvom mobiltelefonen og mailen nu engang er opfundet. Men gud forbyde at man skulle komme til at skrive om graviditet og børn, så kan man finde sig et andet forum :hmm:

 

Jeg er en af de få herinde (sammen med søster lagkage og Petrine) der rent faktisk læser mere eller mindre alt der bliver skrevet herinde :oops: og jeg svarer hvor jeg kan. Men hvis mine aktiviteter i 1-2 tråde er nok til at få folk til at overveje at smutte fra hf, ja så må jeg vist tage min aktivitet herinde op til revurdering. Og nej dette er IKKE et smæk med døren indlæg. For jeg er sgu glad for at være her!

 

Men jeg har en nem hund der ikke laver nogle spændende ting og jeg tager ikke gode billeder. Det er lidt begrænset hvor mange hundetråde jeg kan oprette for øjeblikket. Og jeg er ikke adfærds eller træner uddannet så der er mange tråde jeg ikke er kvalificeret til at svare i. Derfor læser jeg dem nu alligevel for at lære noget nyt, men jeg har ikke så meget at byde ind med :genert:

 

Der sker en del i mit privatliv for øjeblikket og det vil jeg gerne dele med andre der også står med hund og barn sammen. Er det virkelig så slemt at x antal brugere overvejer at smutte :vedikke:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Miss_menelli

Jeg bliver sgu' såadan lidt småsur når nogen synes jeg skal finde et andet sted at være, fordi jeg også bruger hf til at holde kontakten med nogle mennesker jeg synes fantastisk godt om - bla. Ved at bruge tid i gravid trådene, hvor nogle er så heldige at have en fantastisk oplevelse at dele med os andre.

 

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg bruger bestemt ikke mindre tid på hunderelaterede emner, fordi jeg også interessere mig for andre brugeres liv ud over deres hunde.

 

Og jeg synes på ingen måde det er synd at folk bruger tid på at lære hinanden godt at kende og får nogle kontakter de i den grad kan trække på når tingene går den gale vej - er det hunden der er syg og man har brug for en privat snak om det, så kender man nogle man kan læsse af hos uden hele hf ved det osv.

 

Hvis folk ønsker at hf bliver mere hunderelateret, så opret nogle spændende debatter og hop ind i de eksisterende! Sådan kan man selv præge hf uden at prøve at sætte spørgsmål ved ændres måde at bruge forummet på.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Det er da overhovedet ikke noget jeg skal bestemme.. Hvis du føler at du har brug for at snakke mere om baby end om hund, så er det da helt frit for dig at google "baby forum", og finde et sted hvor ALLE deler samme holdning til babyer og samme entusiasme over den slags små kravl...

 

men det ønsker anja jo netop ikke, hun ønsker at diskutere det herinde med folk hun kender, og med folk som f.eks. også bøvler med hund og barn sammen osv. jeg tror da hun er klar over, at hun kan finde et babyforum, hvis hun ønsker det.

Men du kan IKKE forvente at alle mennesker på en HUNDEFORUM klapper i deres hænder over babytråde og kattetråde og hvad ved jeg...

 

Jeg har ret til at synes katte er trælse, og baby er noget som ligger på et meget lille sted i mit liv.. Derfor er disse emner noget som JEG ikke interessere mig for; OG eftersom jeg er på et HUNDEFORUM har jeg 100% ret til at synes at jeg ikke gider at bruge min tid på det..

 

jeg læser ingen steder, at de gravide/mødrene har nogen som helst forventning om, at alle mennesker herinde interesserer sig for deres børn? så langt fra, faktisk er de da ret hensynsfulde at henlægge deres diskussion i særligt indrettede tråde, med tydelige overskrifter, så man netop ikke er nødt til at læse det? og jeg læser altså heller ingen steder, at der er nogen der mener, at du ikke har ret til at ikke bruge tid på babytrådene, det ville da være totalt bizart :lol:

 

Jeg mener hyggesnak er super sundt for et forum, og vi skal have andet end hunde på hjernen.. Jeg mener bare stadig at hvis man logger på HF for at snakke baby og ikke for at snakke hund, så er det den forkerte grund at logge på :)

 

men hvad så hvis man logger på for at poste en eller anden musikvideo fra youtube? eller logger på for at spørge til gode kamera-objektiver? eller opskrifter på kager? eller for at beklage sig over sin boligsituation? generelt synes jeg, at det er rimeligt uklædeligt at gøre sig til dommer over hvad andre må og ikke må ønske at bruge forum til, helt ærligt, SÅ stort et problem kan jeg simpelthen ikke begribe, at det skulle være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man udbede sig en liste over acceptable OT emner, for der er tydeligvis nogle uskrevne regler jeg har misset :vedikke:

 

Det er tilsyneladende ok at starte tråde om: mad, musik, psykiske problemer, håndarbejde, rengøring, m.m. selvom der findes danske fora der dækker alle disse emner. Det er også ok at oprette tråde for at få en anden brugers opmærksomhed selvom mobiltelefonen og mailen nu engang er opfundet. Men gud forbyde at man skulle komme til at skrive om graviditet og børn, så kan man finde sig et andet forum :hmm:

 

Jeg er en af de få herinde (sammen med søster lagkage og Petrine) der rent faktisk læser mere eller mindre alt der bliver skrevet herinde :oops: og jeg svarer hvor jeg kan. Men hvis mine aktiviteter i 1-2 tråde er nok til at få folk til at overveje at smutte fra hf, ja så må jeg vist tage min aktivitet herinde op til revurdering. Og nej dette er IKKE et smæk med døren indlæg. For jeg er sgu glad for at være her!

 

Men jeg har en nem hund der ikke laver nogle spændende ting og jeg tager ikke gode billeder. Det er lidt begrænset hvor mange hundetråde jeg kan oprette for øjeblikket. Og jeg er ikke adfærds eller træner uddannet så der er mange tråde jeg ikke er kvalificeret til at svare i. Derfor læser jeg dem nu alligevel for at lære noget nyt, men jeg har ikke så meget at byde ind med :genert:

 

Der sker en del i mit privatliv for øjeblikket og det vil jeg gerne dele med andre der også står med hund og barn sammen. Er det virkelig så slemt at x antal brugere overvejer at smutte :vedikke:

 

Jeg synes faktisk at de gravide/babyejerne (fnis) er ret "hensynsfulde", der holder sig til 3 (mener jeg det er?) store og lange tråde...

 

Jeg kan egentlig ikke se at der er mange der har et problem med OT-tråde, men jeg læser måske ikke tråden som andre gør?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man udbede sig en liste over acceptable OT emner, for der er tydeligvis nogle uskrevne regler jeg har misset :vedikke:

 

Det er tilsyneladende ok at starte tråde om: mad, musik, psykiske problemer, håndarbejde, rengøring, m.m. selvom der findes danske fora der dækker alle disse emner. Det er også ok at oprette tråde for at få en anden brugers opmærksomhed selvom mobiltelefonen og mailen nu engang er opfundet. Men gud forbyde at man skulle komme til at skrive om graviditet og børn, så kan man finde sig et andet forum :hmm:

 

Jeg er en af de få herinde (sammen med søster lagkage og Petrine) der rent faktisk læser mere eller mindre alt der bliver skrevet herinde :oops: og jeg svarer hvor jeg kan. Men hvis mine aktiviteter i 1-2 tråde er nok til at få folk til at overveje at smutte fra hf, ja så må jeg vist tage min aktivitet herinde op til revurdering. Og nej dette er IKKE et smæk med døren indlæg. For jeg er sgu glad for at være her!

 

Men jeg har en nem hund der ikke laver nogle spændende ting og jeg tager ikke gode billeder. Det er lidt begrænset hvor mange hundetråde jeg kan oprette for øjeblikket. Og jeg er ikke adfærds eller træner uddannet så der er mange tråde jeg ikke er kvalificeret til at svare i. Derfor læser jeg dem nu alligevel for at lære noget nyt, men jeg har ikke så meget at byde ind med :genert:

 

Der sker en del i mit privatliv for øjeblikket og det vil jeg gerne dele med andre der også står med hund og barn sammen. Er det virkelig så slemt at x antal brugere overvejer at smutte :vedikke:

 

Jeg bliver sgu' såadan lidt småsur når nogen synes jeg skal finde et andet sted at være, fordi jeg også bruger hf til at holde kontakten med nogle mennesker jeg synes fantastisk godt om - bla. Ved at bruge tid i gravid trådene, hvor nogle er så heldige at have en fantastisk oplevelse at dele med os andre.

 

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg bruger bestemt ikke mindre tid på hunderelaterede emner, fordi jeg også interessere mig for andre brugeres liv ud over deres hunde.

 

Og jeg synes på ingen måde det er synd at folk bruger tid på at lære hinanden godt at kende og får nogle kontakter de i den grad kan trække på når tingene går den gale vej - er det hunden der er syg og man har brug for en privat snak om det, så kender man nogle man kan læsse af hos uden hele hf ved det osv.

 

Hvis folk ønsker at hf bliver mere hunderelateret, så opret nogle spændende debatter og hop ind i de eksisterende! Sådan kan man selv præge hf uden at prøve at sætte spørgsmål ved ændres måde at bruge forummet på.

 

Når man har hund og vitterligt sjældent har noget at spørge om fordi man er så klåååge :cool: og viser billed og video tråde som ikke får meget respons, så man i stedet bare cruiser rundt i løst og fast =deller og erektion, er man så dømt ude?

 

 

 

Jeg syntes altså ikke i skal tage shii så nært, hellere sætte hende på ignore så - meget nemmere og så beholder vi jo jeres gode selskab!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes faktisk at de gravide/babyejerne (fnis) er ret "hensynsfulde", der holder sig til 3 (mener jeg det er?) store og lange tråde...

 

Jeg kan egentlig ikke se at der er mange der har et problem med OT-tråde, men jeg læser måske ikke tråden som andre gør?

 

nej jeg tror heller ikke der er tale om mange. Jeg bliver nok bare en anelse træt når det er ret tydeligt at det lige præcis er de tråde folk har et problem med og ikke alt det andet ot der foregår herinde. Altså jeg mener hvor mange indlæg er det lige der bliver skrevet i fx hestetråden og kattetråden som bliver nævnt sammen med babytråden.

 

Og jeg synes faktisk også vi er ret hensynsfulde. Jeg spammer da ikke folks hvalpetråde med billeder af min menneskehvalp, eller renlighedstråde med spørgsmål om bletyper :lol:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes altså ikke i skal tage shii så nært, hellere sætte hende på ignore så - meget nemmere og så beholder vi jo jeres gode selskab!

 

:shock:

 

Aslan, jeg må altså gi' de andre medhold - jeg kan heller ikke kende dig, som du formulerer dig for tiden... Ikke at jeg har skrevet meget sammen med dig før, men jeg har læst riiigtig meget af det du har skrevet. Og dét der er altså ikke ret pænt skrevet, og slet ikke Aslan-agtigt... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

men det ønsker anja jo netop ikke, hun ønsker at diskutere det herinde med folk hun kender, og med folk som f.eks. også bøvler med hund og barn sammen osv. jeg tror da hun er klar over, at hun kan finde et babyforum, hvis hun ønsker det.

 

 

jeg læser ingen steder, at de gravide/mødrene har nogen som helst forventning om, at alle mennesker herinde interesserer sig for deres børn? så langt fra, faktisk er de da ret hensynsfulde at henlægge deres diskussion i særligt indrettede tråde, med tydelige overskrifter, så man netop ikke er nødt til at læse det? og jeg læser altså heller ingen steder, at der er nogen der mener, at du ikke har ret til at ikke bruge tid på babytrådene, det ville da være totalt bizart :lol:

 

 

 

men hvad så hvis man logger på for at poste en eller anden musikvideo fra youtube? eller logger på for at spørge til gode kamera-objektiver? eller opskrifter på kager? eller for at beklage sig over sin boligsituation? generelt synes jeg, at det er rimeligt uklædeligt at gøre sig til dommer over hvad andre må og ikke må ønske at bruge forum til, helt ærligt, SÅ stort et problem kan jeg simpelthen ikke begribe, at det skulle være.

 

Det er dig der gør det til et problem; Jeg har sagt flere gange at jeg bare fravælger de tråde :lol: For min skyld behøves der ikke at blive ændret noget, men jeg VIL have ret til at synes det er synd at f.eks. Aslan ikke har så mange tråde mere omkring hunde, det savner jeg ekstremt meget, men vi kan jo heller ikke bare presse hende til at lave sine tråde, hvis der vitterligt ikke er noget at lave dem om; Men må jeg ikke gerne fortsat savne dem? Jovist er jeg da glad for at der er andet i hendes liv der fylder, og jeg er helt fantastisk glad på hendes vejne.. Men på mine egne små egoistiske vejne, ville jeg da ønske at Aslan havde lært at danse på tungen i stedet for, for jeg vil da, bund ærligt, hellere høre om Aslan end om baby..... Forstå mig igen ret! Det er ikke fordi jeg IKKE vil høre om hvordan det går, og jeg læser faktisk babytrådene engang imellem; Jeg siger bare at det i mine øjne bør være hundetrådene og hundefolkene der gør at man logger på!

 

Som jeg har skrevet et utal af gange har jeg INTET imod hyggesnakken, uden den ville forummet dø i løbet af ganske, ganske kort tid! Jeg bruger selv at lufte mine problemer og glæder med folk herinde, og det synes jeg alle bør gøre, og have ret til at gøre...

 

Der hvor jeg bliver ked af det er når der laves en "lille klub"... f.eks. "for os med heste", en tråd jeg aldrig har kigget i, for jeg har ikke hest... Så min pointe er at jeg faktisk hellere vil have 20 små tråde, hvor hver enkelt mor viser sin baby, frem for en stor lang tråd! Jeg kan nemlig LANGT nemmere følge med når jeg læser første post i tråden, og SÅ kan jeg se hvad der sker med Anjas baby, eller om Aslan nu har været til scanning osv... Men i en lang babytråd med 1000+ indlæg der kan jeg bare ikke følge med...

 

Hvis man fjernede hyggesnaken fra "dagens indlæg", og tråden om babyer, katte, og hest eog hvad ved jeg blev skilt ad i stedet for at være en lang tråd, så ville jeg klappe i mine små hånder, og være glad.. Så kunne jeg begynde at følge med i de folks liv jeg rent faktisk gerne ville følge med i, men jeg kunne slippe for at skulle læse 100 beskeder med "sikke en dejlig baby" før næste opdatering kom :)

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock:

 

Aslan, jeg må altså gi' de andre medhold - jeg kan heller ikke kende dig, som du formulerer dig for tiden... Ikke at jeg har skrevet meget sammen med dig før, men jeg har læst riiigtig meget af det du har skrevet. Og dét der er altså ikke ret pænt skrevet, og slet ikke Aslan-agtigt... :cry:

 

Men vil du hellere har de forsvandt, end satte en på ignore?

 

 

Jeg tror problemet er NU VI ANGRIBER mig, at jeg som moderator ALTID har skullet formulere mig meget præcist, det har drejet som om 2 år hvor jeg gang på gang har skulle ligge en dæmper på mig.

Nu kan jeg sige min mening. Det har folk svært ved at acceptere. (trods at jeg faktisk formulere mig PÆNT, så vælger i at mistolke det som om jeg er en frygtelig person???? )

 

Min mening er, istedet for at man lader een bruger gå sig på nerverene, så hellere sætte denne på ignore og så hygge sig.

Jeg ønsker ikke at skippermor sider i en tråd og siger at hun har lyst fordi een siger "de hører ikke til her" for selvfølgelig hører hun til her, ligeså meget som dig, mig og folk der KUN interessere sig for hunde.

 

Forum er delt op, der er en off topic del, lad være med at åbne den.

 

Bruger man den der dagens indlægs dims, så bed admin om at sætte det op til en afstemning om hvor vidt off topic skal være i den dims.

 

Ligesom man gjorde da man flyttede karma fra højer hjørne og ned under billedet!

Redigeret af Aslan
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er dig der gør det til et problem; Jeg har sagt flere gange at jeg bare fravælger de tråde :lol: For min skyld behøves der ikke at blive ændret noget, men jeg VIL have ret til at synes det er synd at f.eks. Aslan ikke har så mange tråde mere omkring hunde, det savner jeg ekstremt meget, men vi kan jo heller ikke bare presse hende til at lave sine tråde, hvis der vitterligt ikke er noget at lave dem om; Men må jeg ikke gerne fortsat savne dem? Jovist er jeg da glad for at der er andet i hendes liv der fylder, og jeg er helt fantastisk glad på hendes vejne.. Men på mine egne små egoistiske vejne, ville jeg da ønske at Aslan havde lært at danse på tungen i stedet for, for jeg vil da, bund ærligt, hellere høre om Aslan end om baby..... Forstå mig igen ret! Det er ikke fordi jeg IKKE vil høre om hvordan det går, og jeg læser faktisk babytrådene engang imellem; Jeg siger bare at det i mine øjne bør være hundetrådene og hundefolkene der gør at man logger på!

 

så har jeg misforstået dig lidt, men jeg er vist ikke den eneste. du har udtalt dig temmeligt voldsomt problematiserende omkring de her ting, så er det da klart, at man tror, at du er imod dem. ellers er det bare modstand for diskussionens egen skyld? det er da at skabe dårlig stemning og splittelse uden grund. men fint nok, så synes jeg sådan set bare, at vi skal lade den ligge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil forresten bare lige påpege at Aslan bad "os om at skride" og så var det jo bare okay for var vi utilfredse kunne vi bare smutte... Og her taler vi altså "Os som vil have fokus tilbage på HUNDEFORUM".... Men siger man at de folk som kun vil snakke baby måske skulle overveje at finde et baby forum så bryder helvede løs :lol:

 

 

Vi kan vel godt blive enige om at der skal være plads til alle, og der er ingen der kan eller skal (udover admin) dømme hvilke emner der bliver bragt op! Pointen er at Ascha efterlyste at hyggesnakken ikke var så stor en del af forum som det ER, og at det f.eks. ikke kommer op i dagens indlæg, så lad dog være at gøre problemet større end det er...

 

Admin har allerede sagt han ville kigge på det, og at folk begynder at være så ondskabsfulde synes jeg bare er direkte barnligt!

 

Jeg påpeger btw lige at jeg IKKE er en af dem som har "kigget mig om efter et andet sted at være", og jeg ikke har nogen intention om at forlade HF pga. hyggesnakken! Men det ændre ikke på at man kan være enig eller uenig i nogle af de ting som bliver nævnt i tråden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil forresten bare lige påpege at Aslan bad "os om at skride" og så var det jo bare okay for var vi utilfredse kunne vi bare smutte... Og her taler vi altså "Os som vil have fokus tilbage på HUNDEFORUM".... Men siger man at de folk som kun vil snakke baby måske skulle overveje at finde et baby forum så bryder helvede løs :lol:

 

 

Vi kan vel godt blive enige om at der skal være plads til alle, og der er ingen der kan eller skal (udover admin) dømme hvilke emner der bliver bragt op! Pointen er at Ascha efterlyste at hyggesnakken ikke var så stor en del af forum som det ER, og at det f.eks. ikke kommer op i dagens indlæg, så lad dog være at gøre problemet større end det er...

 

Admin har allerede sagt han ville kigge på det, og at folk begynder at være så ondskabsfulde synes jeg bare er direkte barnligt!

 

Jeg påpeger btw lige at jeg IKKE er en af dem som har "kigget mig om efter et andet sted at være", og jeg ikke har nogen intention om at forlade HF pga. hyggesnakken! Men det ændre ikke på at man kan være enig eller uenig i nogle af de ting som bliver nævnt i tråden!

 

Du skal ikke lyve!!!!!!

 

Jeg har IKKE bedt nogle om at skride!!!

 

Jeg har en mening om at hvis EEN sektion på hunde forum, kan ødelægge det hele fordig, er det måske tid til en pause.

 

Så jeg vil gerne be dig om at omformulere din post!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil forresten bare lige påpege at Aslan bad "os om at skride" og så var det jo bare okay for var vi utilfredse kunne vi bare smutte... Og her taler vi altså "Os som vil have fokus tilbage på HUNDEFORUM".... Men siger man at de folk som kun vil snakke baby måske skulle overveje at finde et baby forum så bryder helvede løs :lol:

 

nej, det har du misforstået, det handler ikke om, om folk vil diskutere hund eller baby. det handler om, at folk som er utilfredse med forum, som det er nu, måske ikke befinder sig det rigtige sted. mens folk som er glade for forum, som det er nu, selvsagt har fundet sig et sted, som passer til dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man udbede sig en liste over acceptable OT emner, for der er tydeligvis nogle uskrevne regler jeg har misset :vedikke:

 

Det er tilsyneladende ok at starte tråde om: mad, musik, psykiske problemer, håndarbejde, rengøring, m.m. selvom der findes danske fora der dækker alle disse emner. Det er også ok at oprette tråde for at få en anden brugers opmærksomhed selvom mobiltelefonen og mailen nu engang er opfundet. Men gud forbyde at man skulle komme til at skrive om graviditet og børn, så kan man finde sig et andet forum :hmm:

 

Jeg er en af de få herinde (sammen med søster lagkage og Petrine) der rent faktisk læser mere eller mindre alt der bliver skrevet herinde :oops: og jeg svarer hvor jeg kan. Men hvis mine aktiviteter i 1-2 tråde er nok til at få folk til at overveje at smutte fra hf, ja så må jeg vist tage min aktivitet herinde op til revurdering. Og nej dette er IKKE et smæk med døren indlæg. For jeg er sgu glad for at være her!

 

Men jeg har en nem hund der ikke laver nogle spændende ting og jeg tager ikke gode billeder. Det er lidt begrænset hvor mange hundetråde jeg kan oprette for øjeblikket. Og jeg er ikke adfærds eller træner uddannet så der er mange tråde jeg ikke er kvalificeret til at svare i. Derfor læser jeg dem nu alligevel for at lære noget nyt, men jeg har ikke så meget at byde ind med :genert:

 

Der sker en del i mit privatliv for øjeblikket og det vil jeg gerne dele med andre der også står med hund og barn sammen. Er det virkelig så slemt at x antal brugere overvejer at smutte :vedikke:

 

Skipper, nu bliver du lidt brugt som "syndebuk" uden at du skal tage det alt for nært, men jeg synes at dit indlæg dækker ret godt over alle de forvrængninger og misforståelser denne tråd efterhånden er gennemsyret af, derfor har jeg valgt at quote dig :genert: Jeg tror ikke at der er nogen der mener at der ikke skal være OT snak på HF og som ikke selv føler eller ved at når man har skrevet sammen gennem lang tid, så kender man hinanden på en anden måde og derfor vil der være hyggesnak og heldigvis for det. At der så samtidig sidder mange med behov for at blive personligt fornærmede over eksempler (jeg har f.eks. hevet graviditets/barn/gæthvemdernuergravidellerbliverdetnæstegang-tråde frem som eksempler, IKKE som de eneste OT-tråde der fylder) er jo nok svært at gøre noget ved, så jeg pakker mine sydfrugter og smutter ud af denne tråd, for hver gang den er ved at komme tilbage på sporet, så kommer en ny som (måske med overlæg?) misforstår hvad der er skrevet og så kører møllen igen...

Jeg ved at det ikke var det her Ascha havde i tankerne da hun oprettede tråden og jeg gider egentlig heller ikke at deltage længere, så jeg smutter ud i forummet til OT-tråde, hundetråde og hvad der ellers er at hygge mig med... a025.gif

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

så har jeg misforstået dig lidt, men jeg er vist ikke den eneste. du har udtalt dig temmeligt voldsomt problematiserende omkring de her ting, så er det da klart, at man tror, at du er imod dem. ellers er det bare modstand for diskussionens egen skyld? det er da at skabe dårlig stemning og splittelse uden grund. men fint nok, så synes jeg sådan set bare, at vi skal lade den ligge.

 

Dette er mit første indlæg i denne tråd:

 

Jeg vil til dels give dig ret...

Jeg synes det er fint at der er "løst snak", og at man fortæller om ting der foregår i sit liv osv...

Men jeg må indrømme at jeg også tager afstand fra katte, heste og baby tråde osv... Synes der er masser af fora hvor man kan stille spørgsmål omkring dette, og vise sine billeder osv... Jeg har intet imod at folk i alt og intet november tråden viser billeder af deres baby osv, den er i løst snak.. Men jeg synes ikke at man decideret bør have tråde KUN for et så specifict emne som baby, katte eller heste... Hvis folk vil være sammen om det, kan de jo altid skrive til hinanden omkring hvilket forum de bør lede efter det emne på...

 

Når det så er sagt gør de tråde ikke at jeg har mindre lyst til at være her, jeg går bare udenom de tråde.. Men jeg er helt enig i at de fylder ufatteligt meget, også så meget at man måske på et eller andet tidspunkt ville begynde at overveje om man skulle finde et mere hundeorienteret forum... Meeeen!

 

Jeg tror det er svært at sætte en grænse... For jeg synes også det er okay at snakke om andet end hunde... Jeg synes bare det er kommet en smule ud på et sidespor; But who am I to judge :)

---

 

I dette indlæg skriver jeg at

1. Jeg er DELVIS enig med TS

2. Jeg synes man bør finde et fora for det emne man stiller SPØRGSMÅL om

3. Jeg har intet imod at folk viser billeder af deres babyer, heste eller katte ect. i løst snak

4. Jeg fravælger disse tråde, og går udenom dem.

5. Jeg er enig i at de begynder at fylde mere og mere, dette er jo helt sikkert fordi folk begynder at kende hinanden bedre og bedre, møder hinaden osv. så det er HELT naturligt at den del vil fylde mere!

6. Jeg synes det er svært og at man ikke kan sætte en grænse, det er okay at snakke om andet end hunde, men det bør stadig fylde størstedelen

7. Who am I to judge; Jeg laver selv løst snak tråde, fordi jeg synes det er hyggeligt, og jeg mener at det høre til, selv på et hundeforum :-D

 

Altså alt det du siger du synes jeg ikke har sagt, er det jeg har skrevet allerede på side et... At folk fravælger at læse side et og først hoppe ind på sidste side, kan jeg virkelig ikke gøre for... Det kan ikke passe at man skal sidde og huske folk på at man på side et gjorde opmærksom på en ting, og at folk skal huske blah blah blah... Så må folk altså læse hele træde igennem før de begynder at skyde folk ned!

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ikke lyve!!!!!!

 

Jeg har IKKE bedt nogle om at skride!!!

 

Jeg har en mening om at hvis EEN sektion på hunde forum, kan ødelægge det hele fordig, er det måske tid til en pause.

 

Så jeg vil gerne be dig om at omformulere din post!!!

 

Derfor står det i " :) Hvis du føler dig ramt er jeg ked af det, men det var den følelse folk fik af det du skrev :)

Link til indlæg
Del på andre sites

som sagt synes jeg, at vi skal lade den ligge, når du ikke har nogen reel modstand mod forum som det er nu. så gider jeg ærligt talt ikke bruge tid på at hidse mig op over dine (åbenbart udelukkende principielle) problematiseringer. og jeg har læst alle posts, har også deltaget fra starten, men det er klart, at jeg tager hver enkel post til indtægt, og ikke krydsrefererer med tidligere indlæg, det ville altså være lige rigeligt bøvlet, selv for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper, nu bliver du lidt brugt som "syndebuk" uden at du skal tage det alt for nært, men jeg synes at dit indlæg dækker ret godt over alle de forvrængninger og misforståelser denne tråd efterhånden er gennemsyret af, derfor har jeg valgt at quote dig :genert: Jeg tror ikke at der er nogen der mener at der ikke skal være OT snak på HF og som ikke selv føler eller ved at når man har skrevet sammen gennem lang tid, så kender man hinanden på en anden måde og derfor vil der være hyggesnak og heldigvis for det. At der så samtidig sidder mange med behov for at blive personligt fornærmede over eksempler (jeg har f.eks. hevet graviditets/barn/gæthvemdernuergravidellerbliverdetnæstegang-tråde frem som eksempler, IKKE som de eneste OT-tråde der fylder) er jo nok svært at gøre noget ved, så jeg pakker mine sydfrugter og smutter ud af denne tråd, for hver gang den er ved at komme tilbage på sporet, så kommer en ny som (måske med overlæg?) misforstår hvad der er skrevet og så kører møllen igen...

Jeg ved at det ikke var det her Ascha havde i tankerne da hun oprettede tråden og jeg gider egentlig heller ikke at deltage længere, så jeg smutter ud i forummet til OT-tråde, hundetråde og hvad der ellers er at hygge mig med... a025.gif

 

jeg ved godt at du nok ikke svarer mig. Og mit indlæg var ikke specifikt henvendt til ts eller dig. Mere nogle af de indlæg fra brugere som selv flittigt benytter sig af løst snak, men som samtidig mener at os med børn bør finde et andet forum. Jeg har det bare virkeligt svært med dobbeltmoral.

 

Jeg står stadig ved mit forslag i går om at hvis det er teknisk muligt så skal der laves 2 knapper med dagens indlæg, en med og en uden løst snak. Jeg tager selv gerne det hele med, men jeg respekterer at folk synes det er generende på oversigten og gerne vil slippe for at vide hvad der foregår i løst snak

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lone hansen

Jeg er helt ny her. Og jeg vil give dig ret. Jeg har længe været med på en kigger, og jeg syens at det har været meget svært at sortere fra og finde rundt. I forvejen er det ikke det nemmeste forum at finde rundt i, og slet ikke efter det er blevet ændret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt ny her. Og jeg vil give dig ret. Jeg har længe været med på en kigger, og jeg syens at det har været meget svært at sortere fra og finde rundt. I forvejen er det ikke det nemmeste forum at finde rundt i, og slet ikke efter det er blevet ændret.

 

Jeg er ikke ny, men oplever det samme som du. Efter opdateringen synes jeg det er blevet langsomt, uoverskueligt og besværligt. Editoren til besvarelser er nærmest ubrugelig. Før brugte jeg HF fordi det var sjovt. Nu gør jeg det kun når det er nødvendigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Derfor står det i " :) Hvis du føler dig ramt er jeg ked af det, men det var den følelse folk fik af det du skrev :)

 

Jeg føler mig ikke ramt, slet ikke på et forum, det er spild af energi, men ret skal være ret, jeg har ikke bedt nogle om at skride.

Jeg har ikke bedt nogen om at forlade forum, jeg har foreslået at det måske var tid til at holde en pause.

 

Så ergo, du sider og lyver om mig, hvilket er total dårlig stil!

 

Jeg kan ikke kontrolere at folk vælger at mistolke mine indlæg, det er på deres egen regning!

Men igen, er det jo sjovt at nogle må have en mening, andre må ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke ny, men oplever det samme som du. Efter opdateringen synes jeg det er blevet langsomt, uoverskueligt og besværligt. Editoren til besvarelser er nærmest ubrugelig. Før brugte jeg HF fordi det var sjovt. Nu gør jeg det kun når det er nødvendigt.

editoren kan du selv ændre, heldigvis.

Jeg synes det er blevet lanagsommere, mere. Det kan dog være kravene til ens forbindelse/pc/browser er optimeret mht. sikkerhed ?

Uoverskueligt er nok bare tilvænning :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...