Hop til indhold

Bekymret for Sadie


Doberfan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 251
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ENDELIG!!!! :-D

 

Kl. 18.30 blev jeg ringet op af kirurgen. Det hele er gået fint. Udover korsbåndet var der også skade på menisken, men der er "ryddet op" derinde nu, og alt gik efter planen. Han lød nærmest som om det var ren rutine (det er det vel egentlig også for ham). Hun havde fået en epidural, så lige nu har hun ingen smerter, hun har været vågen men sover igen nu og bliver overvåget hele natten.

 

Skal ringe kl. 10 fredag og hvis alt stadig er fint, aftaler vi et tidspunkt hvor jeg kan hente hende og få endnu flere instruktioner om hvordan de næste dage og uger skal gå.

 

Pyha, har fået sat "indhegning" op til hende i stuen, samlet et reolsæt og ryddet op i et skab, bare for at få noget andet at tænke på. :lol:

 

Takker igen for alle jeres krydsede fingre og gode tanker. :kys:

 

Jeg skal nok opdatere, så snart jeg kan. Kan SLET ikke vente med at få min lille pige hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, nu sover alle vel sødt.......

Og jeg kan stille og roligt sidde og læse de gode nyheder.

 

---Meget godt med lidt arbejdsfordeling...:mrgreen: Jeg er ikke god til at være længe oppe....

 

Men tillykke til Doberfan og Sadie med, at alt er gået så fint. Så skal der bare genoptrænes, når den smukke dame har fået sin skønhedssøvn (og lidt til)..

 

Og SÅ... :banan:skal livet leves! med ruskelege og bolde og masser af skønne traveture. Og billeder......:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror Doberfan er afsted for at hente hende :banan: Og man må ikke hf'e når man kører bil (og hun skal høre hvad dyrlægen siger, så der kan hun heller ikke stå og taste - og derefter skal hun køre hjem med dyrebar vægt, som hun lige skal have nussetid med).

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddha havde ret, jeg var på vej til min egen skulder-kirurg da jeg endelig kunne ringe og høre om Sadie - alt var fint og hun var klar til at blive hentet. Så måtte jeg lige vente 2,5 time hos dumme skulder-kirurg før jeg kunne hente Sadie. Brugte så også meget tid på at få forklaret om det videre forløb, og da vi endelig kom hjem, måtte jeg jo lægge mig ind i indhegningen med hende og forsikre hende om at alt nok skulle blive godt. Hun er noget sølle og jeg bruger meget tid på at holde øje med hende så hun ikke skal have den forbandede skærm på. Har bestilt en oppustelig krave som skullle komme på mandag.

 

DSCN0019.jpg

 

Det der på hendes side er en morfin-patch som skulle virke i ca. fire dage. Det er HELVEDE at se sin hund sådan men når det eneste alternativ er aflivning, så er jeg villig til at give det en chance.

DSCN0018.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...