Hop til indhold

Teitur fortæller


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

Har fået en meget dygtig clavoriyant til at snakke med Teitur. Teitur har jo som mange har læst været meget syg.

For mig er det ikke underligt at få en til at tale med ham via telepati og har selv oplevet og brugt en før til mine heste. Jeg ser intet underligt eller overnaturligt i det. Men mange tænker nok at vi er helt fra den.

 

Dette er ikke til disskution om hvordan vi er bindegale eller ej. Jeg ville blot dele det med jer, for i har støttet mig så meget omkring Teitur og hans sygdom, så synes også i skal hører hvad Teitur har fortalt.

 

 

Jeg sendte et foto af Teitur, skrev hans alder , navn og fødselsdato, fortalte at jeg ønskede at hun snakkede med ham fordi han havde været meget syg, og fordi der var kommet hvalp i huset, og intet andet. Ikke hvordan vi boede, hvor gammel hvalpen var, hvordan, hvornår og hvorfor han havde været syg og hvad han fejlede. Dette vidste hun intet om.

 

 

 

 

Teitur fortæller at han har en skrækkelig kvalme hele tiden, han er egentlig sulten, men har ikke lyst til mad ( dette forklarer hvorfor han i timevis kan gå rundt med et tyggeben i munden, spytte kiks ud, og ofte kun ville spise hvis jeg sidder ved siden af ) han siger han får ondt i maven når han spiser ( muligvis derfor han stadig kaster op ). Han føler sig også meget tørstig ( han drikker rigtig meget, og er tidligere blevet testet negativ for sukkersyge ) og dette mener HUN at det skyldes hans krop er helt i ubalance efter den sværer sygdom. Han mangler salt og virker dehydreret.

 

 

Teitur fortæller han føler sig svimmel og skidt tilpas, og ville have jeg går bagved når vi går op af de mange trapper til min lejlighed, ligesom at han ville have jeg skal holde en hånd på hans ryg, når vi går op. ( han har længe ikke ville gå op af trapperne, fint nok ned, men tøver meget når han skal op, jeg har hele tiden troet han havde ondt i ryggen, som jeg fortalte om tidligere, pga hans trækken )

 

Han synes han oplever verden anderledes, at lugtende er anderledes, lydene og alting smager anderledes, det er han blevet meget forskrækket over. Han fortæller ligeledes at han føler han ikke kan styre sine ben og til tider er rigtig bange, for han føler han ikke har jordforbindelse og at hans sanser svækkes, hun spurtge om han havde epilepsi og dette kunne jeg jo kun bekræfte.

 

Han fortæller at han blev meget bange og chokret da han var syg og det er han ikke rigtig kommet sig over endnu ( det er jeg sådan set hellere ikke, kan stadig græde når jeg tænker på det, hvilket også påvirker ham )

 

han synes verden opleves anderledes end før han blev syg.

 

Han siger han er så træt og mest ville sove, fordi han føler sig så skidt. ( hvilket jo forklarer hvorfor han sover hele tiden ) han nævner flere gange at han ville ud at gå tur med mig alene. Han siger også at han har brug for at bruge mere tid om aften fordi han ikke føler han ser så godt i mørke længere ( forklare hvorfor jeg synes han er begyndt at gå utrolig langsom på vores aftenture, skal nogle gange næsten slæbe ham afsted, han går stille, næsten som på nåle, svært at forklare )

 

Han siger han bliver ked af det fordi han føler han ikke kan " følge med " i dagligdagen og at han bliver utilpas når der er for meget energi og indtryk omkring ham ( helt klart Tjalfe, bare tænkt på når han drøner tosset rundt i cirkler omkring Teitur )

 

han siger han savner det nære forbindelse vi havde før ( den kan jeg i høj grad selv mærke mangler efter Tjalfe er kommet til, og jeg savner den selv )

 

 

Han sagde ligledes at han holdt utrolig meget af mig ( pyha, det blev jeg meget glad for, tænkt hvis det var omvendt ) og havde meget brug for omsorg. Han sagde han blev bange når han kastede op og havde brug for at jeg sad lidt med ham bagefter. Han ville også gerne aes lidt mere blidt.

Han sagde også at han ikke brød sig om at gå med halsbånd, han følte han fik mere kvalme af det. Han sagde ligeledes at han følte sig lidt svag i kroppen når der var koldt ude og gerne ville have sit vinterdækken på. Jeg gav ham det faktisk på forleden aften og Teitur så bedre tilpas ud.

 

 

 

Han sagde sjovt nok INTET om Tjalfe, og INTET om at han havde ondt i ryggen, skulder, nakken eller noget som helst. Underligt, det havde jeg forventet.

 

 

 

Hun forslog at jeg kontatkede dyrlægen og talte med hende om, om hans medicin evt kunne sættes lidt ned i dosis, da det evt kunne lindre hans syptomer på utilpashed, da det kunne være bivirkninger deraf. Han havde nemlig sagt han synes han havde det mere skidt om aften ( han får sin pille om aften ) end om dagen.

 

Derudover forslog hun at jeg varmede noget hønsekødssuppe, lod det køle af og lod ham drikke det, da var meget salt og hun mente der var stor ubalance i hans system.

 

Derfor anbefalede hun også at jeg kontaktede en der havde forstand på urter, vitamin tilskud mm til hunde, da hele hans krop arbejdede på højtryk og var i ubalance ligesom der var visse ting ( kan pt ikke huske hvad ) som han ikke kunne optage i kroppen, hvilket godt kunne give ham den kvalme hele tiden ) hans krop var generelt slet ikke kommet sig oven på hans slemme sygdom og der ville gå over et halvt år før hans krop kom mere i balance. Eller også kunne jeg hører dyrlægen ad om der fandes noget han kunne få i indsprøjtninger.

 

Hun sagde også at jeg hver dag skulle sætte mig ned, tage blidt i hans forpoter, klemme blidt mine hænder om dem, for at give ham mere jordforbindelse. Han følte sig trist og deprimeret og ked af det og bange over for den måde hans krop overførte sig på, som om han troede verden var på en måde, men efter han var blevet syg, oplevede han den helt anderledes. Hvilket havde chokeret ham.

 

 

 

 

Jeg talte med hende om at jeg havde Tjalfe og det var blevet langt værre efter han var kommet. Hun ville selvfølgelig ikke afgøre det, men mente at hvis Teitur skulle have lov at komme sig og i sit eget tempo, så ville det nok være bedst der kun var ham og mig. Men når han nu ikke havde nævnt ham, mente hun ikke at han ikke brød sig om ham, blot følte han sig dårlig og uden lyst og overskud.

 

 

 

Af helt andre årsager blev tiden hos kiroprateren aflyst, og nu tror jeg at jeg ville se om jeg kan finde en som kan hjælpe ham med at få hans krop i balance, om ikke andet kan jeg da starte hos dyrlægen.

 

 

 

Jeg elsker bare Teitur så højt og jeg håber jeg kan hjælpe ham så han får det bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 279
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er det vildt....... jeg er sådan ret målløs. Især fordi du kan forklare alt som hun har sagt med ting du ved og har lagt mærke til. Angående at få ham i balance, ville Gudrun jo nok være virkelig god for jer, men så vidt jeg ved, er hun desværre stadig sygemeldt.

 

Det er virkelig spændende, tak fordi du delte.

 

Vil du skrive hvem damen er? Eller er hun privat?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Okay, det ... jeg sidder og snifter og kigger op i loftet lige nu for at få tårerne til at løbe tilbage.

Søde Teitur :lun::megaked:. Jeg er på arbejde på dyreklinikken, og her er stille og ingen kunder lige nu (dyrlægen er i Thailand og arbejde med gadehunde i disse par uger, så vi holder skansen bare med butikken imens), så jeg tjekkede lige ind her, og kunne ikke vente med at se, hvad Teitur fortæller.

 

Hvor er det bare synd for ham at han skal døje sådan med sygdom ... det lyder rigtig væmmeligt med epilepsi for hunde, og de kan jo netop ikke forstå hvorfor de har det sådan. Stakkels, stakkels Teitur. Men hvor er det GODT at han har sådan en omsorgsfuld mor som dig, som passer så godt på ham og gør alt hvad du kan for at forstå ham og finde ud af det hele. :kys:

Mht. hans spisning så lyder det godt med suppen. Har du evt. prøvet at opbløde hans hypoallergenic foder i afkølet, kogt vand? Tænker bare det måske kunne hjælpe ham, når han spiser også. Årh, stakkels vaps.

 

Det er jo godt at han egentlig godt kan lide Tjalfe, men det er klart, at når han døjer med ubehag pga. sygdom og de ting, så er det svært for ham at overskue at der er en hvalp. Og når du er alene med dem, så er det jo svært at skille dem meget ad og have alenetid med begge.

Jeg synes, det er rigtig godt at du har fået de ting at vide, og det lyder til at være en kæmpe hjælp i at få mere klarhed på tingene. Også godt med hendes gode råd til hvad han gerne vil have - det skal man jo altid gætte sig til med ens hund, fordi de ikke kan sige det direkte til os i menneskesprog.

Jeg synes overhovedet ikke, der er det mindste skøre i det, tværtimod. Stor opbakning herfra. Og knus til jer, det er søreme ikke nemt. :ae:

 

Jeg ville også rigtig gerne, hvis du vil give en henvisning videre, evt. på pb, om hende den clairvoyante. Jeg tænker tit på Charlies historie, hvad han mon tænker om alt det, han oplevede før han kom her, og om der er mere jeg kan gøre for ham end jeg allerede gør. Det kunne sådan noget jo hjælpe til at finde ud af. Også nu hvor jeg får Buster, som også har en trist historie. Og det er en jungle derude, så jeg er mest tryg ved nogen, man har fået anbefalet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes det er vældigt spændende og sætter pris på du har gidet dele fortællingen.

 

Har endnu ikke fundet ud af, om jeg har fidus til clairvoyante, og tænker jeg en dag selv må lade det komme an på en prøve.

 

Hvad koster sådan en omgang? Og hvis du vil dele navnet på den der hjalp dig, så vil jeg også gerne have det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes det er vældigt spændende og sætter pris på du har gidet dele fortællingen.

 

Har endnu ikke fundet ud af, om jeg har fidus til clairvoyante, og tænker jeg en dag selv må lade det komme an på en prøve.

 

Hvad koster sådan en omgang? Og hvis du vil dele navnet på den der hjalp dig, så vil jeg også gerne have det.

 

Sidder med samme tanker:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved godt du skrev det ikke skulle blive en debat om hvorvidt dette er mærkeligt eller ikke, men bliver bare lige nødt til at fortælle at jeg blev rørt over denne tråd. I første omgang fordi jeg tænkte: "Det er løgn" og efter jeg havde læst dit indlæg fordi jeg tænke: "Hvem er hun, giv mig hendes nummer og email, nu, nu, nu, lige nu" :-D

Synes virkelig bare det lyder fantastisk, for om vores hund døjer med sygdom, angst eller intet synligt, er det jo altid der vores evner sætter grænsen - vi ved ikke hvad de tænker. Ej, hvor lydet det her bare som den helt rigtige metoder for jer, men også for alle os andre :banan:

Vil gerne have oplysninger om hende hvis det kan lade sig gøre.. Og gerne en pris?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også prøvet en sådan person. På min græske tæve Nana, der generelt ofte er meget sort/hvid i sit sind, og letterer nervøs. Det jeg fik at vide var så, at hun led af sin tidlige hvalpedom med den sygdom og sult, der var det første, hun oplevede i verden. At hun havde meget brug for mig og helst ville have mig for sig selv.At hun ikke have smerter eller ondt-kun i sindet.

Og faktisk meget naturligt for en hvalp, der er reddet fra sultedøden og sygdom, hvilket mange græske jo er. Jeg gjorde dette af nysgerrighed og ville hører lidt mere og det var i forbindelse med hendes begyndene tævehad for fremmede tæver, ikke dem i huset.

Min din historie er mere spændende og udddybende.

Jeg fik senere Lone fra The touch til at tjecke Nana og hun fandt intet .

Jeg aner ikke om jeg tror på det, men har før hørt ganske rammende beskrivelser som vedkomne umuligt kunne vide om hundens fortid. Og desværre,. hvis denne person ved, der er flere hunde i hussstanden, så kommer det vist altid op, at den ældste føler sig tilsidesat.

Link til indlæg
Del på andre sites

For at hun ikke bliver bombaderet med mail, haha, så ville jeg lige nævne et par ting generelt omkring det.

 

Handler det om sygdom, ville hun ikke tale med dyret før dyret er blevet grundig undersøgt, alene af den grund at hun ikke er dyrlæge og altid mener at en dyrelæge skal kontaktes først. Så hvis man undre sig over hvorfor ens hund hoster lungerne op hver aften, så snakker hun ikke med hunden før den er undersøgt af en dyrlæge.

 

Ønsker man at få hende til at fortælle til ens hund at den ikke skal gø af fremmed og hoppe op, så bliver man slemt skuffet, for hun kan ikke ændre på dyrest instinkt, drifter, og umiddelbarehed. Det hun går ud fra er øjebliksbilleder.

 

Man kan hellere ikke forvente det svar man egentlig ønsker. Feks at ens dyr er glad for at være hos en, har det godt eller noget helt andet.

 

Man kan også opleve at ens dyr ikke ønsker at tale, feks måtte hun kontakte Teitur over 2 gange inden han ville sige noget.

 

 

Jeg har to kvinder jeg ville anbefale, har brugt dem begge. Den første er hende jeg brugte til Teitur, hun er billigere, hun koster 400 kr. Hun er rigtig dygtig og meget sød og nem at tale med, udtrykker sig klart og forstående. Telepati med dyr

 

Den anden hedder Winnie, hun er meget kendt og anbefalet af dyrlæger, hun har været i adskillige blade og tv udsendelser, hun er MEGET meget dygtig, men deraf og dyr og lange ventetider. Det koster fra 750 kr til 875 kr hos hende og man skal forvente over en måneds ventetid. Winnie taler også ofte lidt mere " flagernede" fortæller om mange tanker der osptår og det kan til tider være lidt svært at sortere i. Men ellers ufatteligt dygtig og utrolig hjertevarm kvinde. Hun har hjulpet mig tre gange, hun har mange forskellige kontakter hun kan henvise til.

Winn-healing

 

 

 

 

 

I øvrigt er det også godt at forholde sig lidt fornuftig til det, feks hvis hun fortæller at hunden elsker at bade, og man har en hund der afskyr vand, jamen så er der måske noget hun har misforstået eller tolket forkert.

 

Ligesom at visse ting ikke kan lade sig gøre. Feks havde Teitur sagt han ville have en sele hvor kabinehagen var løs og ikke sad helt fast til selen, sådan at den fuglte hans bevægelser bedre, men det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre, for så kan jeg ikke gå med ham pga hans trækken.

 

 

 

Men ellers kan jeg kun varm anbefale at få en til at tale med sit dyr. Man får en helt anden forståelse, kommer tættere på sit dyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville fortælle en af mine oplevelser med Winnie- også for at fortælle at man ikke altid får den besked man ønsker eller håber på.

 

 

 

Jeg købte en lille islandsk hest. Meget sød og lidt nervøs, men fin lille hoppe.

 

En dag på folden hvor jeg skal hente hende ind, går to af dem hun går på fold med amok, de trænger hende op i et hjørne og sparker løs på hende, min lille hest skriger ( jo hun skriger faktiks ) og bliver sparket ud gennem hegnet. Jeg tæsker løs på møgkrikkerne, men der gør lang tid før de stopper. Jeg får min hest op at stå og hun kan ikke gå på sit venstre forben. Dyrlægen kontaktes, benet køles ned og dyrlægen mener det blot er slaget. Der går også kun et par dage så stopper hun med at halte.

 

Der går nogle måneder, så synes jeg hun ændre adfærd, kun løber på tur i skoven, hun hopper frem når man skal sidde op, hun kan ikke holde balancen og hun er bange inde i boksen.

 

Jeg hører så for første gang om telepati og får anbefalet Winnie.

 

 

Jeg er ærlig talt lidt skeptis, også fordi at hun blot ville gøre det over et billede. Jeg dropper det og kontakter i stedet dyrlægen som også er kiroprakter, hun får lidt behandlinger for ømhed i ryggen, men ellers finder hun ikke noget.

 

Der går lidt tid og min hest opfører sig helt tosset. En sommeraften skal jeg ud at ride med en veninde, og jeg får dårligt foden i stibøjlen, før hun tæsker afsted med det hvide ud af øjene.

 

Dagen efter kontakter jeg winnie, sender et foto, betaler, sætter hesten på fold og venter omkring 14 dage.

 

 

Så ringer hun tilbage. Min hest havde meget ondt i sit venstre ben, lige under knæet. Winnie sagde det skulle scannes og ikke røngtenfotograferes, da man ikke ville kunne se det på røngten. Hun sagde også at min lille hest ikke synes jeg var rar at være sammen med, da hun synes jeg var for ivrig og voldsom.

HUn fotæller en hel masse andet, men det vigtigste er at jeg kontakter dyrlægen.

 

 

Dyrlægen synes jeg var underlig, og jeg kunne jo ikke sige at jeg havde fået en kvinde der via telepati havde sagt hun skulle scannes, så måtte lyve og sige hun havde været meget halt de sidste uger, så jeg ville have hende scannet. Dyrlægen mente det var spild og at røngten var bedre, så jeg måtte skrue tykt på, selvom jeg ærlig talt tænkte at det ville blive dybt pinligt hvis der ikke var noget.

 

Nå men dyrlægen kom med hele sit mobile apparatur. Han scannede hende under knæet og gjorde store øjne, scannede igen, mens jeg blev mere og mere nervøs. Han sagde at hun havde en gammel gaffelbåndsskade og seneskade. :shock::shock: han var meget forbløffet og kunne slet ikke forstå at hesten ikke havde vist halthed noget før. Skaden kun faktisk kun være sket den dag på folden hvor hun blev sparket synder og sammen.

 

 

Dyrlægen øjnede ikke mange chancer, hun fik smertstillede og skulle gå et halvt år på folden, og så se tiden an.

 

 

Efter en måned på folden ville min hest ikke spise længere, hun stod bare i et hjørne og hang.

 

Jeg kontaktede Winnie igen der måtte komme med den sørgelige besked at min hest ønskede at få fred pga smerter. :megaked: Hun ønskede at gå en lille tur med mig i skoven og spise grønne æbler ( der var sådan en træ vi nogle gange havde redet forbi med æbler ) så sådan endte vores sidst dag sammen, smertestillende, en masse æbler, jeg holdte hende indtil hun faldt til jorden med et brag, jeg sad hos hende til hun sov helt og klippede så et stykke af hendes man.

 

 

 

Nogle uger efter følte jeg pludselig en pusten/ blød mule ved mit ansigt. Jeg kontaktede winnie igen som fortalte at hun kunne se at min hest havde været nede og sige tak til mig, og puffede blidt med mulen.

 

 

 

 

 

 

 

Ingen der ikke har prøvet det ville nogensinde tro på det eller fatte det, men jeg skal love for jeg lærte meget og fik øjenene op for hvordan verden også kan være og at der er langt mere mellem himmmel og jord vi lige så godt kan opgive at forklare på forhånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puh nej det var ikke sjovt med hesten... :ae: Jeg tror godt på at nogle kan få indtryk som vi andre ikke kan, en ting er så at få billederne eller følelserne, den anden er at omsætte det til "dansk". Det kan jeg næsten ikke få ind i hovedet hvordan de gør. Eller også er det bare fordi min tanke om hvad man modtager, er helt forkert :lol: Og det er den garanteret.

 

Jeg kom til at tænke på at en anden jeg har læst bruger noget med urter, mener jeg er Artemis.dk i København. Ved ikke om du på nogen måde har mulighed for at komme herover, ellers kunne det MÅSKE måske lade sig gøre at kontakte hende via telefon? Men nu du kender flere alternative, kender du måske selv en som kan noget med urter. Men tror du (og damen) har ret i en justering af medicinen nok er en god ide. Måske kan dyrlægen også svare på hvordan salt/væskebalancen kan komme i orden?

 

Bliver lidt rørt over Teiturs tilknytning til dig. Han søger dig meget, kan huske du skrev om at du holdt ham om natten da han var vildt syg. Jeg tror på at du kan hjælpe ham, helt bestemt. Nu har du i det mindste noget at gå ud fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puh nej det var ikke sjovt med hesten... :ae: Jeg tror godt på at nogle kan få indtryk som vi andre ikke kan, en ting er så at få billederne eller følelserne, den anden er at omsætte det til "dansk". Det kan jeg næsten ikke få ind i hovedet hvordan de gør. Eller også er det bare fordi min tanke om hvad man modtager, er helt forkert :lol: Og det er den garanteret.

 

Jeg kom til at tænke på at en anden jeg har læst bruger noget med urter, mener jeg er Artemis.dk i København. Ved ikke om du på nogen måde har mulighed for at komme herover, ellers kunne det MÅSKE måske lade sig gøre at kontakte hende via telefon? Men nu du kender flere alternative, kender du måske selv en som kan noget med urter. Men tror du (og damen) har ret i en justering af medicinen nok er en god ide. Måske kan dyrlægen også svare på hvordan salt/væskebalancen kan komme i orden?

 

Bliver lidt rørt over Teiturs tilknytning til dig. Han søger dig meget, kan huske du skrev om at du holdt ham om natten da han var vildt syg. Jeg tror på at du kan hjælpe ham, helt bestemt. Nu har du i det mindste noget at gå ud fra.

 

 

Jeg bliver selv stadig rørt over dengang han var så syg. Den nat jeg troede jeg skulle dø, hvor han kom med mig hjem, fordi dyrlægen mente det var det bedste hvis han gik bort, selvom hun synes det var det mest PRAKTISKE hvis han blev natten over, men jeg vidste bare at hvis jeg tog fra ham og lod ham lille natten over, så ville han give op. Han vred sig jo i smerter og jeg lå vågen hele natten, mens han lå tæt op af mig i min seng, selvom hele sengen nærmeste var smurt ind i betændelse fra hans mund. Krammede ham, viskede jeg elskede ham ,at han skule blive hos mig, at vi havde så meget vi skulle nå at opleve sammen osv. Det der skete den nat, den følelse, jeg kan ikke beskrive det. Græder stadig når jeg tænker på det. Men ja, han er bare noget helt særlig, han betyder simpelthen alt for mig.

 

 

Engang hvor jeg var meget syg i sindet, dybt ulykkelig, lå han hos mig i flere timer og veg ikke fra min side, skiftevis, puttede hovedet ind til mig, slikkede mig på kinden osv. Min veninde kom hjem til mig hos mig om natten, til trods for hun sad der, flyttede Teitur sig efter, først efter flere timer og min veninde lagde sig ned ved siden af mig og aede mit hår, slap Teitur sit " ansvar " og lod søvnen overmande ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nej jeg kender faktisk ikke rigtig nogen der har forstand på tilskud og vitaminer og urter osv, så forslag modtages gerne.

 

Og ja Budda, håber meget han bliver bedre, han skal have et godt liv. Jeg håber vi kan gøre noget så han kan få det bedre. Men det kræver også alt af mig også økonomisk, så håber bare det kan lykkes det hele. Så vi alle 3 får det godt, uanset hvordan det hele falder ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Tusind tak for alt det du giver videre, Stella. Sikke en forfærdeligt trist, men alligevel fantastisk historie med hesten. Og nej, det er jo ikke sjovt at få den besked, men det vigtigste er jo at man forstår sit dyr og kan gøre det bedste for det. Uanset hvad det så er. :ae:

Sådan som du skriver om dit forhold til Teitur, der er jeg igen ved at tude. Det er utroligt, så megen ømhed man har for dem - og oplever fra dem og til en selv også. Det er ikke sjovt at gennemgå sygdom eller andet svært, men man får et meget specielt bånd. Det føler jeg jo også, at Charlie og jeg har, fordi han har haft det så svært, og han kom over sin frygt for mennesker mens han har boet her hos mig. Kan kun sende jer alle mine kærligste tanker. Ønsker jer virkelig alt det bedste, håber sådan I kan finde mere, som kan komme Teitur til gode så han får det nemmere med sin sygdom. :ae:

 

Jeg har selv haft meget store oplevelser med clairvoyante, som også var meget dygtige, og som jeg havde fået anbefalet. Så jeg kan sagtens se det logiske i at nogle også kan noget særligt med dyr. Det er jo netop en anden måde at kommunikere på, et sprog som ligger udover vores talesprog og det, vi almindeligvis kan høre eller tage og føle på. Ligesom med aføde, man taler jo med "sjælen" eller hvad man skal kalde det. Det sprog, de kan med dyr, er jo også det, som er på dyrenes betingelser, det, de kan give videre, som vi ikke almindeligvis kan få ord på.

 

Jeg tror, jeg vil holde den in mente og gemme hendes side og så se, hvad der sker, når Buster kommer. Charlie er jo meget harmonisk og nem og glad, men pga. alt det han har været igennem er jeg bare af og til så nervøs for, om der er noget, jeg overser, eller noget, han i virkeligheden stadig er plaget af eller har det svært med. Og nu kommer Buster, som også har haft et hårdt liv. Jeg kan se at hende, der har talt med Teitur er her på Sjælland, så måske kan hun, hvis jeg finder det nødvendigt, komme og tale lidt med begge hunde, når Buster er ankommet og faldet lidt til. Det tror jeg kunne være en hjælp for os alle som familie. Jeg kender jo heller ikke deres helt præcise alder, kun en cirkaanslået alder ud fra tænder og sådan. Tak for anbefalingen. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Teitur har nu fået hønsekødssuppe nogle gange og kan fint tåle det og har slupret det i sig med stort velbehag.

Kunne ikke finde nogle der har forstand på urter og min forsikring dækker ikke, selvom vedkommende er dyrlæge, øv. Nå men ringede så til min dyrlæge i dag, som henviste til en dyrlæge som åbenbart havde meget forstand på det med " vitaminer og underskud " eller hvad man nu kan kalde det. Så på mandag skal vi atter til dyrlægen og så er jeg ret spændt på hvad der skal ske. Forstiller mig noget med indsprøjtninger med vitaminer og noget med noget salt ala saltbalance og evt blodprøver og urinprøver. Håber meget de kan finde ud af noget og ikke bare en sludder for en sladder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

puha sidder virkelig og tuder... og havde jeg en masse penge ville jeg helt klart lade en snakke med Qvarko for han har ikke haft en nem start på livet (hos sin første ejer) og han er hunderad for fyrværkeri samt bla. papkasser :hmm: men han er blevet meget bedre... en anden ting er at hans muskel masse på venstre bagben er mindre end på højre og derfor trækker han hurtigt på venstre bagben hvis han har været ude og lege :???: så tør virkelig ikke gå til AG med ham som jeg ellers rigtig gerne ville have gjort for synes det er sjovt og det kunne have været sjovt for ham. men han er bange for nye ting og vil ikke ødelægge hans bagben... men kunne være vi en dag skulle kontakte sådan en dame som måske kunne hjælpe med at give svar på hans sind... men manden tror slet slet ikke på det overnaturlige og synes det er noget pjat :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op... :megaked: Det gør ondt helt ind i hjertet. Stakkels Teitur, godt han har dig :lun: Det er virkelig vildt at hun kan sige så meget.

Jeg tror da også nok at forholdet skal blive bedre mellem ham og Tjalfe, når han får det bedre. Vi andre har jo også en kort lunte når vi har det skidt og ikke har overskud.

Jeg kunne virkelig også godt tænke mig at høre hvad mine hundepiger har at sige, men bliver helt bange for at de siger de ikke kan lide mig eller at de har smadder ondt eller sådan noget. Men hvis jeg havde pengene til det, så gjorde jeg det også.

 

Sikke en helt utrolig historie med hesten. Sådan noget giver virkelig stof til eftertanke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Teitur er livet helt utrolig op efter Tjalfe ikke er her længere. Han tonser rundt, logre uafbrudt med halen og ville lege hele tiden. bliver vækket kl 9 hver morgen med en bamse op i mit ansigt.

 

I dag var jeg ude at handle og havde købt en bold med pivedyr og lagt den på fryseren. Så gik jeg i bad, men mens jeg var i bad lød der en masse piv inde fra stuen og jeg tænke at det må være en af hans bamser med piv i. da jeg kommer ud en halv time senere, var han helt træt, han var hoppet op på fryseren havde hevet bolden ned og ellers bare leget helt tosset med den, hele min seng var rodet til og han havde virkelig hygget. Selvom han ikke må hoppe op på fryseren, så var jeg så glad for at se det. Han har rendt bagefter mig hele eftermiddagen for at lege. Han er så glad så glad. Det er helt fantastisk.

 

Så nu er jeg egentlig lidt spændt på hvad dyrlægen siger i morgen. Han har fået hønsekøds suppe næsten dagligt, ligesom han har fået omega 3 og 6 fedtsyre hver dag i sin mad. Så er spændt på om dyrlægen kan gøre noget, om hans glæde forsætter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Teitur er livet helt utrolig op efter Tjalfe ikke er her længere. Han tonser rundt, logre uafbrudt med halen og ville lege hele tiden. bliver vækket kl 9 hver morgen med en bamse op i mit ansigt.

 

I dag var jeg ude at handle og havde købt en bold med pivedyr og lagt den på fryseren. Så gik jeg i bad, men mens jeg var i bad lød der en masse piv inde fra stuen og jeg tænke at det må være en af hans bamser med piv i. da jeg kommer ud en halv time senere, var han helt træt, han var hoppet op på fryseren havde hevet bolden ned og ellers bare leget helt tosset med den, hele min seng var rodet til og han havde virkelig hygget. Selvom han ikke må hoppe op på fryseren, så var jeg så glad for at se det. Han har rendt bagefter mig hele eftermiddagen for at lege. Han er så glad så glad. Det er helt fantastisk.

 

Så nu er jeg egentlig lidt spændt på hvad dyrlægen siger i morgen. Han har fået hønsekøds suppe næsten dagligt, ligesom han har fået omega 3 og 6 fedtsyre hver dag i sin mad. Så er spændt på om dyrlægen kan gøre noget, om hans glæde forsætter.

 

 

Hvor er det dejligt at høre at han er så glad og livlig:5up::-D Så må det også give dig en form for ro, at vide det var den rigtige beslutning du tog, da du valgte at omplacere Tjalfe selvom om det var/er hårdt

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...