Gæst Missing Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Buzz er glad for bolde (ok faktisk er han glad for næsten alt andet end at komme ind i bilen) Her den anden dag, legede vi lidt med bold og kamera: Og så et playbow Hvis nu bolden misforstår intentionerne Men ok, jeg ville også misforstå, hvis jeg var bold og dette skete... løbe, løbe løbe ATTAAAAAAACK! Uh flere valgmuligheder? Jeg tager BEGGE! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 Hihi han er for nuser:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 Hvor han bare dejlig:lun::lun: Øv at I bor så langt væk - alle de krøller ville jeg gerne nusse:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 Han ER altså for skøn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 uuuuuuuhhh, han er kær! jeg glæder mig SÅ meget til at møde ham i egen høje person! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 Tak ja, han er bare en nussegøj Han elsker at blive kælet. Lagkage: Ligesom jeg glæder mig til at møde lille Halfemand :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 Dejlige billeder af krøllebøllen Men... Karla siger, at han har alt for få bolde... reglen siger: minimum 1 bold pr. kvadratmeter have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 Bare rolig. Staklen har mange bolde i haven. Store og små (det var engang børnenes ) Faktisk kom jeg til at tænke på Johnna her den anden dag. Vi var i soveværelset, kunne høre Buzz gå i gangen...og så løøøøøøbe ned i stuen, Vi var ikke i tvivl om, at han havde fundet noget, han ikke skulle tage Det var så åbenlyst på måden han løb på. Kom til at tænke, at du også skrev det om Johnna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 Bare rolig. Staklen har mange bolde i haven. Store og små (det var engang børnenes ) Jeg har prøvet at overbevise hende, men hun kan ikke læse og kræver billeddokumentation Faktisk kom jeg til at tænke på Johnna her den anden dag. Vi var i soveværelset, kunne høre Buzz gå i gangen...og så løøøøøøbe ned i stuen, Vi var ikke i tvivl om, at han havde fundet noget, han ikke skulle tage Det var så åbenlyst på måden han løb på. Kom til at tænke, at du også skrev det om Johnna hihi det er utroligt som de evner at ødelægge deres success for dem selv, ved at spurte afsted i gyldig galop Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 hihi han har da en fest den lille krøltop :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 Skøn skøn billedserie - og kommentarer :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 Eeeej, hvor er han nuller!!! :hjerte: :hjerte: :hjerte: Det sidste billede, hvor han springer badut er bare så sødt og hvalpeagtigt. Århhh Nu kan jeg se, han også godt kan lide sin 'store' bold. (Men han vil sikkert kunne lide alle bolde, for han virker utrolig legesyg). Men Smilla har jo en forkærlighed for KUN store bolde og helst større end Buzz's , som er helt umulige at have i lommen. (Så man kan vælge om man vi være gravid eller være Quasimodo :blink:). HAR prøvet at lave en masse sjov omkring de små bolde, men det giver bare ikke motivation på samme måde. Så nu er de droppet... hunden vælger jo. Skulle jeg så bare aldrig have introduceret hende for store bolde, eller? Er det noget I andre tænker over, når I træner hund og vælger legetøj (at legetøjet skal være handy i lommen)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 han er da bare skøn - han ser ud til at have en kæmpe fest med sine bolde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret November 14, 2011 Rapporter Share Besvaret November 14, 2011 Ih, hvor er han lækker!!! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret November 14, 2011 Rapporter Share Besvaret November 14, 2011 hvor er han skøn! sikke der bliver leget! men *fnis* han ligner lidt en fraggle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts