Hop til indhold

En hund og hans bolde

Gæst Missing
 Share

Recommended Posts

Buzz er glad for bolde (ok faktisk er han glad for næsten alt andet end at komme ind i bilen) Her den anden dag, legede vi lidt med bold og kamera:

IMG_7502.jpg

IMG_7508.jpg

IMG_7509.jpg

IMG_7513.jpg

IMG_7515.jpg

IMG_7516.jpg

Og så et playbow :lol: Hvis nu bolden misforstår intentionerne

IMG_7551.jpg

Men ok, jeg ville også misforstå, hvis jeg var bold og dette skete...

løbe, løbe løbe

IMG_7572.jpg

ATTAAAAAAACK!

IMG_7573.jpg

Uh flere valgmuligheder?

IMG_7585.jpg

Jeg tager BEGGE!

IMG_7593.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig. Staklen har mange bolde i haven. Store og små (det var engang børnenes :lol:)

Faktisk kom jeg til at tænke på Johnna her den anden dag. Vi var i soveværelset, kunne høre Buzz gå i gangen...og så løøøøøøbe ned i stuen, Vi var ikke i tvivl om, at han havde fundet noget, han ikke skulle tage :lol: Det var så åbenlyst på måden han løb på. Kom til at tænke, at du også skrev det om Johnna :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig. Staklen har mange bolde i haven. Store og små (det var engang børnenes :lol:)

Jeg har prøvet at overbevise hende, men hun kan ikke læse og kræver billeddokumentation :mrgreen:

Faktisk kom jeg til at tænke på Johnna her den anden dag. Vi var i soveværelset, kunne høre Buzz gå i gangen...og så løøøøøøbe ned i stuen, Vi var ikke i tvivl om, at han havde fundet noget, han ikke skulle tage :lol: Det var så åbenlyst på måden han løb på. Kom til at tænke, at du også skrev det om Johnna :lun:

hihi :lol: det er utroligt som de evner at ødelægge deres success for dem selv, ved at spurte afsted i gyldig galop :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eeeej, hvor er han nuller!!! :hjerte: :hjerte: :hjerte: Det sidste billede, hvor han springer badut er bare så sødt og hvalpeagtigt. Århhh :lun:

Nu kan jeg se, han også godt kan lide sin 'store' bold. (Men han vil sikkert kunne lide alle bolde, for han virker utrolig legesyg). Men Smilla har jo en forkærlighed for KUN store bolde og helst større end Buzz's , som er helt umulige at have i lommen. (Så man kan vælge om man vi være gravid eller være Quasimodo :blink:). HAR prøvet at lave en masse sjov omkring de små bolde, men det giver bare ikke motivation på samme måde. Så nu er de droppet... hunden vælger jo.;-) Skulle jeg så bare aldrig have introduceret hende for store bolde, eller? Er det noget I andre tænker over, når I træner hund og vælger legetøj (at legetøjet skal være handy i lommen)?

Link til indlæg
Del på andre sites