Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Nu Charlie var helt sørgmodig over, at hans mor køber mange bamser til hundefætter Marx, og han ikke har fået nye på det sidste, så ... nu bliver han nok glad, for i dag kommer jeg hjem med en Alfons til ham og Buster. :mrgreen:

 

TEDDY-14973-1.jpg

 

(De havde den også i kæmpe - over 1 meter. Nøjjj, den var fin. Jeg stod lige og overvejede lidt, om man ikke bare skulle få sig sådan en i stedet for at få børn en dag, hahahah :lun:)

 

Det lyder som en plan! Hvor kan man købe ham? (Så kan jeg jo foreslå Thorbjørn at vi adopterer.. :engel:

)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Joey-Salome
Det lyder som en plan! Hvor kan man købe ham? (Så kan jeg jo foreslå Thorbjørn at vi adopterer.. :engel:)

 

Ja, ikke? Smart. Med Alfons VED man bare, at han aldrig vil sidde i Niholacyklen og hyle hysterisk hele vejen hjem, ikke griber fat i slikposer og plager i supermarkedet - og at han aldrig slås henne i skolen. Alfons slås ikke, det har Thomas jo læst højt om for os. Og han stjæler heller ikke småkager fra Bedstes øverste hylde eller noget. Han er bare god. :mrgreen:

Man kan få ham i "Prik" på Gl. Kongevej - de havde også fiiiine strikkede hundebamser og fugle med lyd og alt muligt. Jeg kunne have brugt en formue derinde :-D. Hoho, og damen i butikken har også en hund, som hedder Buster. Fnis.

 

Min Buster har i øvrigt lige ligget og krammet mini-Alfons inde i sengen - så han kan godt lide ham lidt alligevel. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ikke? Smart. Med Alfons VED man bare, at han aldrig vil sidde i Niholacyklen og hyle hysterisk hele vejen hjem, ikke griber fat i slikposer og plager i supermarkedet - og at han aldrig slås henne i skolen. Alfons slås ikke, det har Thomas jo læst højt om for os. Og han stjæler heller ikke småkager fra Bedstes øverste hylde eller noget. Han er bare god. :mrgreen:

Man kan få ham i "Prik" på Gl. Kongevej - de havde også fiiiine strikkede hundebamser og fugle med lyd og alt muligt. Jeg kunne have brugt en formue derinde :-D. Hoho, og damen i butikken har også en hund, som hedder Buster. Fnis.

 

Min Buster har i øvrigt lige ligget og krammet mini-Alfons inde i sengen - så han kan godt lide ham lidt alligevel. :lun:

 

Ham Alfons lyder som det perfekte barn! Og når nu Thorbjørn er skruk, så må han da være glad for sådan et artigt barn i stedet for en djævleunge fra helvede!

 

Det lyder som en hyggelig butik. Desværre tror jeg ikke Alfons ville overleve så længe herhjemme.. Og dog - Goofy har jo en stoffetisch, men han slæber bare rundt på tøj og dyner, han ødelægger det ikke.. Hmm store overvejelser! :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ham Alfons lyder som det perfekte barn! Og når nu Thorbjørn er skruk, så må han da være glad for sådan et artigt barn i stedet for en djævleunge fra helvede!

 

Det lyder som en hyggelig butik. Desværre tror jeg ikke Alfons ville overleve så længe herhjemme.. Og dog - Goofy har jo en stoffetisch, men han slæber bare rundt på tøj og dyner, han ødelægger det ikke.. Hmm store overvejelser! :hmm:

 

Hahaha, ja. Nåårh, kan lige forestille mig Goofster komme slæbende med en dyne. "Halløj ... rwaumrwhraum". :lun:

Buster har fuldstændigt overtaget Alfons nu, han er helt pjattet med ham - og jeg må med skam sige, at der faktisk er gået et lille hul i Alfons´ ene sko ... det var ikke med vilje, jeg er sikker på, at Buster KUN havde til hensigt at binde hans snørebånd. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha, ja. Nåårh, kan lige forestille mig Goofster komme slæbende med en dyne. "Halløj ... rwaumrwhraum". :lun:

Buster har fuldstændigt overtaget Alfons nu, han er helt pjattet med ham - og jeg må med skam sige, at der faktisk er gået et lille hul i Alfons´ ene sko ... det var ikke med vilje, jeg er sikker på, at Buster KUN havde til hensigt at binde hans snørebånd. :genert:

 

Saføli! Han er vist lidt pjevset ham Alfons, når det kommer til stykket! :o) Jeg prøver stadig at tage mig sammen til "rotte-turen"..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha, ja. Nåårh, kan lige forestille mig Goofster komme slæbende med en dyne. "Halløj ... rwaumrwhraum". :lun:

Buster har fuldstændigt overtaget Alfons nu, han er helt pjattet med ham - og jeg må med skam sige, at der faktisk er gået et lille hul i Alfons´ ene sko ... det var ikke med vilje, jeg er sikker på, at Buster KUN havde til hensigt at binde hans snørebånd. :genert:

 

Oh noes!!! Stakkels stakkels Alfons Å :skraek: Hvis man ikke behandler børneklassikere ordenligt, så sender Sigurd Barret et tæskehold. Jeg vil anbefale dig og Buster at holde lave profil.

Kaya pillede indvoldene ud af Æseldyret i sidste uge :scared: Har kontaktet PET, vi vil nemlig gerne bestille ny identitet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Oh noes!!! Stakkels stakkels Alfons Å :skraek: Hvis man ikke behandler børneklassikere ordenligt, så sender Sigurd Barret et tæskehold. Jeg vil anbefale dig og Buster at holde lave profil.

Kaya pillede indvoldene ud af Æseldyret i sidste uge :scared: Har kontaktet PET, vi vil nemlig gerne bestille ny identitet.

 

Argh!! Stakkels Æsel ... han har det også altid så hårdt. Charlie og Buster har faktisk også et Æsel - den lever dog i bedste velgående. Og jeg har en stooor Æsel, som også har det fint. Du har ret, man må passe på børneklassikerne. Vi er onde. På den anden side - de slap da for at bo hos et eller andet klamt barn, som gylper på dem. :mrgreen:

Jeg har pustet på Alfons's kapokfod, og så må vi lige reparere skoen. Så tror jeg, vi undgår Sigurd og gorillaerne. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Fandt lige ælling i genbrug til 20 kr - super fund og glad Freja -pige

 

[ATTACH=CONFIG]78147[/ATTACH]

 

Nåårh - hæhæ, jeg håber, hun får masser af sjov og rusker og myrder Ælling rigtig meget. Har altid hadet den. Fnis. :mrgreen:

 

(og hvorfor har de egentlig aldrig lavet en Forlæns-og-Baglæns-bamse?? :lun: Det ville sgu da være federe end retarderede Ælling!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåårh - hæhæ, jeg håber, hun får masser af sjov og rusker og myrder Ælling rigtig meget. Har altid hadet den. Fnis. :mrgreen:

 

(og hvorfor har de egentlig aldrig lavet en Forlæns-og-Baglæns-bamse?? :lun: Det ville sgu da være federe end retarderede Ælling!)

 

Ælling er ikke retarderet, den er bare ikke ret gammel.:-) Det fortalte ham der har været inde i Bamse engang i "Natholdet". Bamse, Kylling og Ælling er på hver deres alderstrin svarende til børn. Jeg kan dog ikke huske hvor gamle de skal forestille at være

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ælling er ikke retarderet, den er bare ikke ret gammel.:-) Det fortalte ham der har været inde i Bamse engang i "Natholdet". Bamse, Kylling og Ælling er på hver deres alderstrin svarende til børn. Jeg kan dog ikke huske hvor gamle de skal forestille at være

 

Jeg har seriøst snakket med en del spædbørn, som var en del kvikkere end Ælling. Så for mig at se er den så en retarderet baby. Fnis.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aktivitet bold med lyd til hund, hundelegetøj. - Kirstens DyrebutikKøbte sådan én her idag i Netto til 5 kr! Smilla er fuldstændig gået ud af sit gode skind over den. Hun gøer og gøer fordi hun synes den 'driller' hende, når den siger sjove lyde. Hun har en fest med den.

Når hun nu ikke har lyst til at lege med andre hunde, så er det da godt hun kan tumle rundt med sådan én og lave søde krumspring. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Joey-Salome

Tøjræv til min mors foxterrier Marx (den store af dem):

 

!C!)fb1Q!2k~$(KGrHqIOKjYEzmRmHvuZBNEdl3NMug~~_12.JPG

 

Sweater til Buster nu foråret er på vej og hans dækken snart er for varmt, men det stadig nogle dage er for koldt uden dækken:

 

312989168_tp.jpg

 

Tennisbold-tingest også til Marx:

 

!B8L4p!!!Wk~$(KGrHqYOKpYEy+jCzKnEBM2Wqbvhn!~~0_35.JPG

 

Snore i samme tern som Busters halsbånd - for den lille udbryderkonge har igen hevet sig ud af sit halsbånd, selvom det var strammet, og strammer jeg det mere, så er det ikke behageligt for ham. Så nu må jeg lave en sele til ham ud af snorene (jeg er skrædder, så no prob, laver en god y-sele). For som den pernitne tosse jeg er, magter jeg ikke at han skal rende rundt med en grim sele, som ikke matcher halsbåndet.

 

dsp_argyle_set_1304641900.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Puh, 5 pakker på vej fra Zooplus, af 22-26 kg stykket :oops: det meste er fornuftige ting som dåsemad og gnaveben, men en enkelt bamse blev det dog til! Købte engang sådan noget bison-skind (ægte), som dufter rigtigt lækkert, nogen der ved, hvor det mon var? Kan selvfølgelig ikke finde / huske hvor det var og bison-biden er snart splittet i atomer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puh, 5 pakker på vej fra Zooplus, af 22-26 kg stykket :oops: det meste er fornuftige ting som dåsemad og gnaveben, men en enkelt bamse blev det dog til! Købte engang sådan noget bison-skind (ægte), som dufter rigtigt lækkert, nogen der ved, hvor det mon var? Kan selvfølgelig ikke finde / huske hvor det var og bison-biden er snart splittet i atomer.

 

 

Smilla har den her lavet af bison. Er det sådan én du mener? Bison Tail

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Hov, jeg fik aldrig postet Busters anden trøje - han fryser stadig i det danske klima, men nu er det tykke termodækken til vinteren for meget. Det er den her, (yæs, I know, men trendy mænd kan godt bruge lyserød, og den passer til hans halsbånd, er lun og sidder rigtig godt) - han har glad taget den i brug:

 

429307_10150659084684586_565689585_9126350_529294358_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...