Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Joey-Salome

Det der får vil jeg overhovedet ikke anbefale. Det har bare almindeligt piv i, øvvv. Og så noget raslenoget, som ikke siger hundene noget. Det lød meget sjovere på hjemmesiden, der har de gjort noget ved lyden. Snyd. Buster gad det i fem minutter, Charlie ti, så var de færdige med det og nu ligger det bare. Øv. Trixies ting plejer ellers at være et hit. Det her giver vi vist videre til nogle andre vapser, som måske finder det sjovere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Nå. Taiki har ikke været imponeret af sin hundeseng, han kunne ikke lide at den bevægede sig under hans poter.

 

Jeg byttede den til en anden hundeseng med en fast pude i bunden og høje, faste sider som dog er bløde. Den er ikke fantastisk køn.... men han har allerede taget den i brug og virker meget tilfreds, så mine stilkvaler må vige. :rolleyes:

 

mms_img-2141033848.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå. Taiki har ikke været imponeret af sin hundeseng, han kunne ikke lide at den bevægede sig under hans poter.

 

Jeg byttede den til en anden hundeseng med en fast pude i bunden og høje, faste sider som dog er bløde. Den er ikke fantastisk køn.... men han har allerede taget den i brug og virker meget tilfreds, så mine stilkvaler må vige. :rolleyes:

 

[ATTACH=CONFIG]81586[/ATTACH]

 

Sådan er det også hjemme hos os! De der Krøyer-kugler er ikke noget hit for herskabet! Men den du har købt i stedet ser da fin ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Nå. Taiki har ikke været imponeret af sin hundeseng, han kunne ikke lide at den bevægede sig under hans poter.

 

Jeg byttede den til en anden hundeseng med en fast pude i bunden og høje, faste sider som dog er bløde. Den er ikke fantastisk køn.... men han har allerede taget den i brug og virker meget tilfreds, så mine stilkvaler må vige. :rolleyes:

 

[ATTACH=CONFIG]81586[/ATTACH]

 

Mine hunde kan heller ikke lide krøyerkugle-konceptet. Det bevæger sig og de kan ikke lide, at de synker ned på kviksandsmåden, når de prøver at træde rundt i det.

Er det læder eller noget fake-noget? Den ser sådan lidt blank ud på ydersiden. Hvis han ender med at overelske den, så kan det jo være, du en dag skal have lavet et smart, aftageligt Joey-specialbetræk til den. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Jaja. I må godt grine og kalde mig lame. Men både i weekenden og den anden dag i Ørstedsparken og her og der, der fik jeg snask og vådt i min taske af hundenes transportable vandskål og godbidder, der røg ud af posen og snavs fra en frisbee, som havde været tværet i jorden og adrk, mine stakkels dametasker.

Så nu gider jeg ikke det mere, og jeg får spat af det net, jeg af og til har brugt af samme årsag, når vi har været på længere tur. Så NU får vapserne altså deres egen taske til deres tur-ting. Så kan man lige så godt gå all in og købe en rigtig fjollet slags i stedet for en eller anden kedelig, brun, praktisk Spejder-sport-agtig én. Tadaaa - Charlie og Busters egen turtaske, som passer perfekt i størrelsen til at der lige kan være vandflaske, skål, frisbee, hapser og sådan. Med Bibombl-hund på og det hele. Så kan de grisse i den med jord, vand og godbidskrummefedt. :mrgreen::genert:

 

$(KGrHqR,!k4E75KQ0EC7BPOSzBCe5Q~~60_12.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaja. I må godt grine og kalde mig lame. Men både i weekenden og den anden dag i Ørstedsparken og her og der, der fik jeg snask og vådt i min taske af hundenes transportable vandskål og godbidder, der røg ud af posen og snavs fra en frisbee, som havde været tværet i jorden og adrk, mine stakkels dametasker.

Så nu gider jeg ikke det mere, og jeg får spat af det net, jeg af og til har brugt af samme årsag, når vi har været på længere tur. Så NU får vapserne altså deres egen taske til deres tur-ting. Så kan man lige så godt gå all in og købe en rigtig fjollet slags i stedet for en eller anden kedelig, brun, praktisk Spejder-sport-agtig én. Tadaaa - Charlie og Busters egen turtaske, som passer perfekt i størrelsen til at der lige kan være vandflaske, skål, frisbee, hapser og sådan. Med Bibombl-hund på og det hele. Så kan de grisse i den med jord, vand og godbidskrummefedt. :mrgreen::genert:

 

$(KGrHqR,!k4E75KQ0EC7BPOSzBCe5Q~~60_12.JPG

 

Haha den er da sød!:hjerte:

- Og en dag du skal til fin fin middagsselskab, eller på date - og har mega travlt - så får du lige hevet den med ud af døren.:slem::mrgreen:

 

Jeg har en hundejakke, som jeg altid har på i skoven osv. Jeg er så vant til at det er den jeg skal hive ned af bøjlen, så som regel har jeg den på i byen også ud over kjole og hvad ved jeg (fyldt med hundehår!)... :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Haha den er da sød!:hjerte:

- Og en dag du skal til fin fin middagsselskab, eller på date - og har mega travlt - så får du lige hevet den med ud af døren.:slem::mrgreen:

 

Jeg har en hundejakke, som jeg altid har på i skoven osv. Jeg er så vant til at det er den jeg skal hive ned af bøjlen, så som regel har jeg den på i byen også ud over kjole og hvad ved jeg (fyldt med hundehår!)... :cool:

 

Hehehe, fikst. :-D

Jeg eeeeelsker den hund, Bibombl :lun:. Men jeg kan godt love dig, at den taske kommer ingen steder med mindre hundene er med. Jeg kan godt lide at være barnlig og fjollet, men lige med sådan noget der som tøj og accessories, der skal jeg have en lidt god undskyldning/grund. Ellers kommer det til at virke mærkeligt for mig. Jeg fattede f.eks. heller aldrig, hvorfor voksne kvinder skulle have undertøj og nattøj fra H&M med Hello Kitty eller Nuser. Wut? Not sexy.

Så skal det være barnligt, så skal det ud på et mere fjollet overdrev for mig, hvor det virkelig er for sjov og pinligt. Som f.eks. ... nåja, apropos det her, så dengang, jeg havde købt en Bibombl-plysbamse med halstørklæde og ørevarmere på til mig selv i Toys r Us, fordi jeg var syg med halsbetændelse og var blevet slæbt med i Field's alligevel af min gode ven, som åbenbart mente, det ville gøre mig rask at shoppe i kædebutikker :shock: - og så rendte jeg i protest rundt i hele Field's og ikke mindst Bilka med den siddende i hætten på min frakke, mens vi købte ind. Jaja, mødre ... træk hellere jeres børn væk fra den underlige, hostende, blege dame med en tøjhund i hætten. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var en tur forbi BILTEMA i dag, hvor jeg købte 2 af disse klikkere til en sølle pris af 8,90. Så billigt har jeg ligegodt aldrig set dem, slet ikke denne model, der gerne koster 40-50 kr..

Og BILTEMA er altså en løjerlig butik i sammensætningen af deres varesortiment, og det er svært at finde rundt der, men de har meget godt til billige penge

 

Klicker til hund - Biltema

Og der er endda en beskrivelse af hvordan man introducerer hunden for klikkeren. Ekspedienten spurgte mig eller hvad pokker det var for en dims.:-D

47-069_l.jpg

 

Og så købte jeg en negleklipper til 24,90 kr - det var egentlig den jeg kom efter. Min anden negleklipper er lidt for lille og har tendens til at flække Gracies klæer. Denne er større.

Klotang - Biltema

47-219_l.jpg

 

I Plantorama købte jeg 3 poser kalveører med 20 stk i hver til 700 kr, normalpris for en pose er 80 kr

Synes jeg har gjort nogle gode handler i dag.:banan:

5705833211214.jpg&width=344&height=258

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Joey-Salome - Du har da vist hundetingsshopaholic.:mrsgreen:

 

Altid spændende at komme ind i tråden og se hvad du NU har fundet på.:-D

 

Hahaha :kys: - jeg er vist bare lidt for god til at shoppe i det hele taget. Men jeg kan jo ikke så godt flashe kjoler og stiletter og andet krimskrams herinde ... så her er det kun hundetingene. :genert:

 

Blev lige forvirret over det med kalveørerne ... har du købt for 70 eller 700 kr. af dem? Lyder alligevel lidt vildt at have tørrede kalveører for 700 kr i køkkenet :shock:. Okay, Charlie og Buster synes så bare, det lyder som en fest, og meget federe end en spasset taske, de ikke kan æde eller ruske. De vil gerne komme og lege Joakim Von And-bad i kalveører sammen med Gracie. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var en tur forbi BILTEMA i dag, hvor jeg købte 2 af disse klikkere til en sølle pris af 8,90. Så billigt har jeg ligegodt aldrig set dem, slet ikke denne model, der gerne koster 40-50 kr..

Og BILTEMA er altså en løjerlig butik i sammensætningen af deres varesortiment, og det er svært at finde rundt der, men de har meget godt til billige penge

 

Klicker til hund - Biltema

Og der er endda en beskrivelse af hvordan man introducerer hunden for klikkeren. Ekspedienten spurgte mig eller hvad pokker det var for en dims.:-D

[ATTACH=CONFIG]81591[/ATTACH]

 

Og så købte jeg en negleklipper til 24,90 kr - det var egentlig den jeg kom efter. Min anden negleklipper er lidt for lille og har tendens til at flække Gracies klæer. Denne er større.

Klotang - Biltema

[ATTACH=CONFIG]81590[/ATTACH]

 

I Plantorama købte jeg 3 poser kalveører med 20 stk i hver til 700 kr, normalpris for en pose er 80 kr

Synes jeg har gjort nogle gode handler i dag.:banan:

5705833211214.jpg&width=344&height=258

 

 

Her håber jeg at du har skrevet forkert, ellers er det da et jævnt dårlig køb:vedikke::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86
Mine hunde kan heller ikke lide krøyerkugle-konceptet. Det bevæger sig og de kan ikke lide, at de synker ned på kviksandsmåden, når de prøver at træde rundt i det.

Er det læder eller noget fake-noget? Den ser sådan lidt blank ud på ydersiden. Hvis han ender med at overelske den, så kan det jo være, du en dag skal have lavet et smart, aftageligt Joey-specialbetræk til den. :-D

 

Det er jeg næsten allerede interesset i nu. For den er simpelthen såååå 80'er på den ufede måde. Dårlige minder om min tidlige barndom. Uf.

 

Ydersiden er ægte plastik! :cool:

 

Indersiden er let pelset i en meget lortebrun farve. Tænk at man ikke lige har valgt en tone mørkere, så det ikke ser så afførings-agtigt ud, haha! Men det var den eneste i størrelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha :kys: - jeg er vist bare lidt for god til at shoppe i det hele taget. Men jeg kan jo ikke så godt flashe kjoler og stiletter og andet krimskrams herinde ... så her er det kun hundetingene. :genert:

 

Blev lige forvirret over det med kalveørerne ... har du købt for 70 eller 700 kr. af dem? Lyder alligevel lidt vildt at have tørrede kalveører for 700 kr i køkkenet :shock:. Okay, Charlie og Buster synes så bare, det lyder som en fest, og meget federe end en spasset taske, de ikke kan æde eller ruske. De vil gerne komme og lege Joakim Von And-bad i kalveører sammen med Gracie. :banan:

 

Wow! Ja sikke da en god handel jeg har gjort - én pose kalveører for 80 kr og TRE poser for 700 kr.:sjov:

Ej, der var 3 poser for 100 kr, og sådanne 3 poser fik Gracie, dvs. 60 ører har hun og bade i - hvis hun altsså fik lov.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt den her: http://www.alttilhundogkat.dk/herognutilbud.6?/HER%20OG%20NU%20TILBUD/28862%20Dog%20Activity%20rygs%E6k%20til%20hundef%F8re%20SPAR%2050%20%/&showitem=7723

 

Rigtig lækker, og med mange gode funktioner og rum :-D Og nu har jeg lige købt et værdibevis til alttilhundogkat.dk på 400 kr. så der skal snart shoppes igennem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Det er jeg næsten allerede interesset i nu. For den er simpelthen såååå 80'er på den ufede måde. Dårlige minder om min tidlige barndom. Uf.

 

Ydersiden er ægte plastik! :cool:

 

Indersiden er let pelset i en meget lortebrun farve. Tænk at man ikke lige har valgt en tone mørkere, så det ikke ser så afførings-agtigt ud, haha! Men det var den eneste i størrelsen.

 

Jeg kan jo lige se den "live", når vi kommer og hygger i morgen, så :-D. Skulle nok være muligt at fikse noget, selvom jeg stadig er lidt på pause med at lave hundesenge. Var det fordi du skulle bytte dig til noget i den butik, hvor krøyer-puden var fra, at det var det eneste?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jeg har købt den her: http://www.alttilhundogkat.dk/herognutilbud.6?/HER%20OG%20NU%20TILBUD/28862%20Dog%20Activity%20rygs%E6k%20til%20hundef%F8re%20SPAR%2050%20%/&showitem=7723

 

Rigtig lækker, og med mange gode funktioner og rum :-D Og nu har jeg lige købt et værdibevis til alttilhundogkat.dk på 400 kr. så der skal snart shoppes igennem :mrgreen:

 

Yes - der har vi så den voksne og ordentlige udgave af min åndede hundeturstaske. :klap:

Hej, jeg hedder Joey og jeg er 8 år gammel. Eller bare ude af stand til at købe noget til mine hunde, som ikke er befængt med plys eller pangfarver eller bling. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Er helt trist, mine har bare en fjælræv-taske, totalt kedelig 'pædagog med lille-ble' - må finde en 7-årig-agtig, for din er da bare fin!

 

:kys: - hahaha, tak, hvor er du sød. Er ellers helt beundringsagtig over den der totalt solide og gode "dog activity"-taske. Med special-linetræks-funktion og sund for ryggen og smarte lommer og dit og dat. Jeg kommer jo til at skulle gå og svinge med den der i hånden eller på skulderen :roll:.

Syns godt Disney eller Diddl-Bibombl eller en eller anden kunne lave en større aftale med en hunde-spejder-sport-tjekket-funktionel-designer. Det er næsten altid ENTEN praktisk eller nuttet. Suk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...