Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome
Chinook har fået den lækreste udstillingsline i læder fra Hurtta

 

hurttaudstillingsline.jpg

Om ikke andet, så er han da pænt klædt på, når vi skal fjolle os igennem vores første udstilling på lørdag :oops: :blink:

 

Hvor er den fin! Og hehehh - elsker, at du siger "når vi skal fjolle os igennem vores første udstilling". :-D That´s the spirit - gåpåmod og humor! Krydser fingre for jer! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Joey-Salome

Så er Marx's ene terrier-bamse kommet - og man blev meeeget glad for den, se bare her.

 

"Iiiih, tak, søde tante!!"

403028_10150523086374586_565689585_8717331_1715491835_n.jpg

 

"Den er vel nok dejlig at mufle med - og sikke fine farver og lang pels, den har på benene. Det vil jeg også have igen!"

166936_10150523086749586_565689585_8717335_1571876565_n.jpg

 

Efter skøn leg og kasten og gnaven i bamsen kunne man jo så tage sig en lille lur og nutte hovedet op ad den. :lun:

392099_10150523086234586_565689585_8717330_84155033_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt et nyt halsbånd til Charlie

 

Bare et ganske neutralt Hunter rundsyet læderhalsbånd i brun.. Det gamle var blevet for småt, det kunne kun lukkes i det yderste hul og sad helt stramt.. Men er lidt i tvivl om jeg har købt det for stort :hmm: Synes det passede ok i butikken, men synes det er blevet større på hjemturen :genert:

 

Hvor meget plads må der være mellem hals og halbånd?

 

Det gamle, som var for småt er str. 32, det nye jeg er i tvivl om er str. 37.. Han skulle nok have haft 35, men det havde butikken ik, og synes som sagt den andet sad fint:stupid:

Og et par gnaveben blev det også til :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Marx's ene terrier-bamse kommet - og man blev meeeget glad for den, se bare her.

 

"Iiiih, tak, søde tante!!"

403028_10150523086374586_565689585_8717331_1715491835_n.jpg

 

"Den er vel nok dejlig at mufle med - og sikke fine farver og lang pels, den har på benene. Det vil jeg også have igen!"

166936_10150523086749586_565689585_8717335_1571876565_n.jpg

 

Efter skøn leg og kasten og gnaven i bamsen kunne man jo så tage sig en lille lur og nutte hovedet op ad den. :lun:

392099_10150523086234586_565689585_8717330_84155033_n.jpg

 

 

Hvor slutter Marx og hvor starter tæppet? Hi hi :slem: Han ser ud til at være faldet godt til den lille trold!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt et nyt halsbånd til Charlie

 

Bare et ganske neutralt Hunter rundsyet læderhalsbånd i brun.. Det gamle var blevet for småt, det kunne kun lukkes i det yderste hul og sad helt stramt.. Men er lidt i tvivl om jeg har købt det for stort :hmm: Synes det passede ok i butikken, men synes det er blevet større på hjemturen :genert:

 

Hvor meget plads må der være mellem hals og halbånd?

 

Det gamle, som var for småt er str. 32, det nye jeg er i tvivl om er str. 37.. Han skulle nok have haft 35, men det havde butikken ik, og synes som sagt den andet sad fint:stupid:

Og et par gnaveben blev det også til :lol:

 

Øv... Kan du ikke selv lave et ekstra hul?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg har lige fået købt Back on track net dækken til både Chili og Caia.

 

Caias sidder perfekt, Chilis er måske lige lidt for stort bag til.. Men ellers sider det rigtig fint.

 

Chili synes det er ihhh og åhh så dejligt at have på.. Caia ser lidt mere mistænksom ud, og synes det er lidt fjollet.

 

Men alt i alt tror jeg det er en super god invistering :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Chinook har fået den lækreste udstillingsline i læder fra Hurtta

 

hurttaudstillingsline.jpg

Om ikke andet, så er han da pænt klædt på, når vi skal fjolle os igennem vores første udstilling på lørdag :oops: :blink:

 

Kommer I til Nyborg? Vi kommer også - men skal dog ikke udstille - det er i lydighedsringen vi skal være. Kig efter hende, der er grøn i hovedet og måske kaster lidt op i et hjørne... det er så mig, der er ved at dø af nervøsitet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer I til Nyborg? Vi kommer også - men skal dog ikke udstille - det er i lydighedsringen vi skal være. Kig efter hende, der er grøn i hovedet og måske kaster lidt op i et hjørne... det er så mig, der er ved at dø af nervøsitet :blink:

 

Jeg vi skal stille i juniorklassen. Så hvis du ser en lige så grøn i hovedet som dig selv ved ring 1 og en hoppende hund, så er det mig :banan:

 

Jeg troede kun det var for bernere og sådan en har du da ikke?

 

Edit: Og nu ser jeg så at lydighed er åben for alle racer - det er udstillingen der kun er for bernere.

Hvor spændende :-D Hvem stiller du med?

Redigeret af * Laila *
Tilføjelse, fordi jeg blev klogere :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vi skal stille i juniorklassen. Så hvis du ser en lige så grøn i hovedet som dig selv ved ring 1 og en hoppende hund, så er det mig :banan:

 

Jeg troede kun det var for bernere og sådan en har du da ikke?

 

Edit: Og nu ser jeg så at lydighed er åben for alle racer - det er udstillingen der kun er for bernere.

Hvor spændende :-D Hvem stiller du med?

 

Jojo, der er skam lydighed også for os outsidere :blink:

Jeg stiller op med Spot og det er hans første prøve.. Så jeg er tæt på at dø.. Får kvalme bare ved tanken om lørdag :shock: men vi skal bare have det sjovt og have en god oplevelse - det er det vigtigste!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hvor slutter Marx og hvor starter tæppet? Hi hi :slem: Han ser ud til at være faldet godt til den lille trold!

 

Hahahahh, ja, han elsker at ligge i det tæppe - og han er godt camoufleret, når han er der. Fnis. :roll:

Men ja, faldet til er han ... han ter sig, som om han bare altid har boet hos mine forældre. Det er dejligt. Og han og Charlie og Buster er så småt ved at blive venner :-D. Vi mødes stadig neutralt på ture, men han er bare glad for dem - ikke det mindste hanhundesur. De synes så, han er liiiiiidt anmassende. Men det skal nok gå, så de kan hænge ud sammen, de tre balladegøjer. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jojo, der er skam lydighed også for os outsidere :blink:

Jeg stiller op med Spot og det er hans første prøve.. Så jeg er tæt på at dø.. Får kvalme bare ved tanken om lørdag :shock: men vi skal bare have det sjovt og have en god oplevelse - det er det vigtigste!

 

Det er også der jeg er med Chinook og udstillingen - vi skal bare have det sjovt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Kom lige til at købe nyt halsbånd til prinsessen igen...

 

 

wiggles-flowerpuff.jpg

 

Nuijjj, hvor er det fint. Chokoladebamsefrøknen bliver såååå fin. :lun:

 

Da min mor og stedfar var med mig på dyreklinikken og shoppe til Marx og skulle købe halsbånd, så var søde Michael, som er anæstesisygeplejerske dernede, i butikken. Min mor vaklede lidt mellem det sorte med "Rules don't apply to me" og et rødt læderhalsbånd. Så sagde Michael: "Jamen, DET er jo intet problem. Mine hunde har da hverdagshalsbånd - og så har de festhalsbånd! Det skal de da have ... mindst to!" :-D

Hehehehe - but of course. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har købt nyt halsbånd, nyt hundetegn, ny sele og en ny snor til Ricko ;-) Så er han også klædt fint på :-)[ATTACH=CONFIG]75796[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]75797[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]75798[/ATTACH]

 

Mvh. Tanja.

 

Hvordan er selen? Goofy skal nemlig have en ny snart og vi vil gerne have en, som "holder lidt mere" på ham..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuijjj, hvor er det fint. Chokoladebamsefrøknen bliver såååå fin. :lun:

 

Da min mor og stedfar var med mig på dyreklinikken og shoppe til Marx og skulle købe halsbånd, så var søde Michael, som er anæstesisygeplejerske dernede, i butikken. Min mor vaklede lidt mellem det sorte med "Rules don't apply to me" og et rødt læderhalsbånd. Så sagde Michael: "Jamen, DET er jo intet problem. Mine hunde har da hverdagshalsbånd - og så har de festhalsbånd! Det skal de da have ... mindst to!" :-D

Hehehehe - but of course. :cool:

 

Ja da mindre kan ikke gøre det! De skal jo også vaskes af og til. 2HoundsDesign laver også julehalsbånd, halloween halsbånd osv, så der er noget til enhver smag! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ja da mindre kan ikke gøre det! De skal jo også vaskes af og til. 2HoundsDesign laver også julehalsbånd, halloween halsbånd osv, så der er noget til enhver smag! :-D

 

Ja, de har mange flotte. Til jul fik mine jo så sløjfer i stedet for halsbånd.

Vi er jo ret meget skabs-irere herhjemme, så jeg overvejer, om de skal have Skt. Patricks Day-halsbånd her ... :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Maggie fik det her

http://www.bigbullies.dk/Shop/hundehalsbaand/stof-og-nylon/breeders-neopren-sort-halsbaand-med-halvkvael-8-st.aspx

 

Og Liva i army

http://www.bigbullies.dk/Shop/hundehalsbaand/stof-og-nylon/breeders-neopren-army-halsbaand-med-halvkvael.aspx

 

Maggie manglede et halsbånd, som passer nu. Jeg har et nome, som liiige er lidt for stort lige nu - og Liva skal ikke snydes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...