Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome
Ja, skal derud når de har fået dem hjem igen. De må være mega gode når de sådan er udsolgt, hehe, enda i begge farver :P

 

Ha, ja - det må simpelthen være supersporlinen over dem alle, fnis. Begge farver var også udsolgt i Næstved-butikken.

Men super, så håber vi på, at der er en line til os hver, når de er hjemme igen. :-D

 

Inde på Biltemas hjemmeside kan man tjekke, om de har den på lager i de forskellige butikker. Pt. er den kun på lager i Odense, de andre steder står der udsolgt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Joey-Salome

Jeg har lige købt 15 kg hundemad. Ikke til mine vovser, godt nok, men det er en gave fra Charlie og Buster til deres brødre og søstre på internatet i Spanien. Animal in Need har mistet deres faste foderleverandør, som er lukket pga. finanskrisen, så der er rød alarm. De kæmper for at skaffe en ny leverandør, fordi det er for dyrt og upraktisk at købe hundemad i supermarkeder eller andre butikker dernede - der skal meget til for at fodre ca. 500 hunde ...

En hollandsk organisation hjælper med at samle penge ind og får sendt hundemad derned. Puhhh ... det er så trist når det skal være sådan en kamp for dem. Så vores er en dråbe i havet, men hver dråbe hjælper da. Håber sådan de snart får en aftale i stand med en ny leverandør.

Hvis I vil hjælpe, så gå ind på www.animalinneed.com.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hej Joey,

 

Ih altså det der hollandske! Hvad skal man foretage sig, hvis man gerne vil give nogle poser foder til de stakkels vovser?

 

Du er en skat!! :kys: Tusind tak fordi du vil hjælpe, jeg bliver så glad. :-D:lun:

 

Og ja, det er så spassssss at det meste af sitet er på hollandsk, også selvom man klikker på det engelske flag øverst oppe - skulle have linket direkte til den engelske udgave, sorry. Her: Animalinneed.

Men forstår nu også godt, at de ikke bruger tid og penge på at få det hele oversat. Det er jo hollændere, der driver internatet, og hellere mere arbejde til hundene. Jeg sidder tit og prøver at få hoved og hale i Peters dagbog via google-oversæt, det er ret fjumset at prøve at læse den med det. Men nåja.

Når du går ind på forsiden, så er der ovre i højre side, hvis du scroller lidt nedad, en sådan en rød boks med en hvid hundepote, hvor der står "Donate", hvor man kan gå direkte til en paypal-overførsel. Og længere nede en, hvor overskriften er "Donation". Hvis du klikker i boksen under overskriften, så kommer der en ny rude frem, hvor du kan donere også via f.eks. paypal og andre onlineservices.

Oppe for oven til højre står deres IBAN-nummer dog også, hvis det skal gøres via bank.

 

Igen tak, du har sådan et stort hjerte. Og knus til Goofy og Yv - øh, Valhrona :kys:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ja lige præcis hvad jeg også tænker på ..

 

Di-dej-dum ... ups :genert:. Fandt lige noget peter-plys-bånd, som altså kunne være lidt spas at lave halsbånd med ... sommerhalsbånd. Hva? :mrgreen:

(Joey 6 år)

 

Winnie_The_Pooh_Friends_Satin_Ribbon_Green_Reel.jpg

 

$(KGrHqIOKo8E3s37wJGUBOF5mfWt6g~~_3.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ha, ja - det må simpelthen være supersporlinen over dem alle, fnis. Begge farver var også udsolgt i Næstved-butikken.

Men super, så håber vi på, at der er en line til os hver, når de er hjemme igen. :-D

 

Inde på Biltemas hjemmeside kan man tjekke, om de har den på lager i de forskellige butikker. Pt. er den kun på lager i Odense, de andre steder står der udsolgt.

 

Nå, syret. Min mor har lige været her - hun havde været på udflugt med deres hund til Herlufsholm og forbi Biltema i Næstved for også at kigge efter nogle campingstole. Og så havde de sørme sporlinen. Hurra! Så nu har jeg lige fået den.

Håber du får fat på en i næste uge, HNP, jeg synes, den virker god :-D - omend jeg lige skal have syet den ene ende til et løkke-håndtag, for det har den ikke, der er bare sådan en læderdut. Og tusind tak for velviljen og hjælpen :kys:.

Uh, men nu skal vi ud og prøve at løbe langt, yay. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ja, skal derud når de har fået dem hjem igen. De må være mega gode når de sådan er udsolgt, hehe, enda i begge farver :P

 

Så har vi fået taget Biltema-linen i brug, og den kan jeg godt anbefale.

Jeg syede jo så lige en løkke for enden til håndtag, men det kan man lave også bare ved at binde en god knude. Jeg skiftede karabinhagen til en mindre, da den var lidt stor og tung, det var ingen sag. Men vi kunne nu godt have levet med den, der var i.

Selve linen er supergod, den filtrer ikke nemt sammen, den er nem at se, gummiet giver et godt greb i den og den glider alligevel fint i græsset. Så jeg er superglad for min - og Buster STORnød jo at drøne rundt med mere frihed og tralle og få rørt sig :banan:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi fået taget Biltema-linen i brug, og den kan jeg godt anbefale.

Jeg syede jo så lige en løkke for enden til håndtag, men det kan man lave også bare ved at binde en god knude. Jeg skiftede karabinhagen til en mindre, da den var lidt stor og tung, det var ingen sag. Men vi kunne nu godt have levet med den, der var i.

Selve linen er supergod, den filtrer ikke nemt sammen, den er nem at se, gummiet giver et godt greb i den og den glider alligevel fint i græsset. Så jeg er superglad for min - og Buster STORnød jo at drøne rundt med mere frihed og tralle og få rørt sig :banan:.

 

Sikke dejligt :5up: Jeg glæder mig også til at få min i næste uge :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Sikke dejligt :5up: Jeg glæder mig også til at få min i næste uge :mrgreen:

 

Ja, jeg troede jo sørme ikke de kom så hurtigt i Næstved-afdelingen igen, men så ringede min mutti og sagde de skulle derned og glo på havemøbler, og sørme. Igen tak for hjælpen, sætter pris på du ville hjælpe og var af sted efter dem til mig også. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Nye sangfugle med fugle-pippe-sang-lyd til Buster og Charlie. Sådan nogle er og bliver yndlingslegetøjet herhjemme :-D. Det er de eneste bamser, de decideret slider op, så de afgår ved døden efterhånden, haha.

 

(man kan ikke længere få dem med syede øjne, ævs, så er nødt til selv at lege bamsekirurg og fjerne glasøjnene, inden vapserne får dem)

 

$(KGrHqYOKioE5ezELRDtBO,RjGVPnQ~~60_12.JPG$(KGrHqIOKkQE5T+CGZN9BO,DW+Fio!~~60_12.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

furminator%20dry.jpgfurdry_instructions.jpg

 

Har købt dette furminator dry, et meget sugende 'håndklæde' som sættes fast på hunden, det virkede super godt, håber det fortsætter med det og ikke bare var fordi det var nyt og uvasket :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nye sangfugle med fugle-pippe-sang-lyd til Buster og Charlie. Sådan nogle er og bliver yndlingslegetøjet herhjemme :-D. Det er de eneste bamser, de decideret slider op, så de afgår ved døden efterhånden, haha.

 

(man kan ikke længere få dem med syede øjne, ævs, så er nødt til selv at lege bamsekirurg og fjerne glasøjnene, inden vapserne får dem)

 

 

Hvor køber du dem ? er 110 % sikker på Zita ville elske sådan en pipperfugl... for hun har helt klart ikke nok legetøj i forvejen :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hvor køber du dem ? er 110 % sikker på Zita ville elske sådan en pipperfugl... for hun har helt klart ikke nok legetøj i forvejen :rolleyes:

 

Haha, man kan aaaaldrig få for meget godt legetøj. Som sagt er de her det ultimative yndlings - og hundenes minibebseven Malou var også pjattet med sådan en fugl, ligesom vores store Basset-ven Manfred fik lov at låne fuglen, da vi mødte ham i dag på vores lange tur. Den var ret svær at få fra ham igen :mrgreen:.

 

I en biks på Ebay ... her: plush, birds items in plush bird store on eBay!

 

Og ellers er der flere på hele Ebay, hvis man søger på "plush bird sound". :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, man kan aaaaldrig få for meget godt legetøj. Som sagt er de her det ultimative yndlings - og hundenes minibebseven Malou var også pjattet med sådan en fugl, ligesom vores store Basset-ven Manfred fik lov at låne fuglen, da vi mødte ham i dag på vores lange tur. Den var ret svær at få fra ham igen :mrgreen:.

 

I en biks på Ebay ... her: plush, birds items in plush bird store on eBay!

 

Og ellers er der flere på hele Ebay, hvis man søger på "plush bird sound". :-D

 

Hehe..Nej man kan bestemt aldrig få for meget legetøj ;)

 

Jamen de ser også gode ud også de faktisk ret yndige :lun:...Zita elsker legetøj især vis det kan sige sjove lyde ;)

 

Tak! tænkte nok det var ebay men havde ikke lige nogle ide om hvad jeg skulle søge på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hehe..Nej man kan bestemt aldrig få for meget legetøj ;)

 

Jamen de ser også gode ud også de faktisk ret yndige :lun:...Zita elsker legetøj især vis det kan sige sjove lyde ;)

 

Tak! tænkte nok det var ebay men havde ikke lige nogle ide om hvad jeg skulle søge på :-D

 

Charlie har fået slidt nogle stykker op efterhånden ... engang kunne man få dem hos Trixie, hvor de havde syede øjne, men så udgik de, darn. Så fandt jeg nogle tilsvarende på ebay fra forskellige firmaer, og de er lige så gode, der skal man bare lige have besværet med at fjerne øjnene, så de ikke bider dem af og kommer til at sluge dem.

Her er Charlie fra i dag, hvor vi havde en fugl med i parken - når man nu ikke kan fange de rigtige fugle, når man er der, så er det jo godt, man kan få afløb og ruske sin tøjfugl lidt, hehehe :-D.

 

156152_10150759846589586_565689585_9469183_2028851896_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi fået taget Biltema-linen i brug, og den kan jeg godt anbefale.

Jeg syede jo så lige en løkke for enden til håndtag, men det kan man lave også bare ved at binde en god knude. Jeg skiftede karabinhagen til en mindre, da den var lidt stor og tung, det var ingen sag. Men vi kunne nu godt have levet med den, der var i.

Selve linen er supergod, den filtrer ikke nemt sammen, den er nem at se, gummiet giver et godt greb i den og den glider alligevel fint i græsset. Så jeg er superglad for min - og Buster STORnød jo at drøne rundt med mere frihed og tralle og få rørt sig :banan:.

Hvem der bare boede tæt på biltema. Jeg prøvede endda at høre dem om man kunne få den sendt, men det kan man ikke.

Såfremt der er nogen der skal forbi biltema i nærmeste fremtid vil jeg meget gerne have en Line med... Betaler selvfølgelig alle omkostninger:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hvem der bare boede tæt på biltema. Jeg prøvede endda at høre dem om man kunne få den sendt, men det kan man ikke.

Såfremt der er nogen der skal forbi biltema i nærmeste fremtid vil jeg meget gerne have en Line med... Betaler selvfølgelig alle omkostninger:-)

 

Måske HNP kan få en med til dig, hun skal i Biltema og skulle have haft en med til mig? Jeg bor jo heller ikke i nærheden, det var bare forellerne, der var på udflugt. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Tæppe til Niholaen og to puder, så han ligger blødt når han rumler rundt. Det er et hit!

 

Ønsker mig bare en ny kaleche i mørkeblå, i stedet for army'en.

 

 

[ATTACH=CONFIG]83215[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]83216[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]83217[/ATTACH]

 

Orv, den er stor, whau! Min mors er den med den mindste, helt runde tromle, og den synes jeg er stor. Nåmmen, så hopper jeg bare op i den der med Taiki, Buster og Charlie, og så kører du os til stranden, ja? :pift: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...