Hop til indhold

Brokketråden


Juelsgaard
 Share

Recommended Posts

Vil gerne brokke mig over at "o" på mit tastatur er gevaldigt forkølet.. F*ck, hvor bliver jeg hidsig over, at hvert eneste indlæg jeg skriver, skal der lige hamres o'er ind, bagefter:roll:

 

Og over den total uduelige radiator i min bolig.. Bliver kun varm, hvis den står på 5, og så bliver her heeeeedt - og den er vuffe ikk med på.. Så må leve i kulde:roll:

 

og vil egentlig gerne brokke mig over at det er december.. Måneden går alt for hurtigt, kan sgu ikk følge med, får herre stress over alle de ting jeg ikke har fået gjort endnu.. Og jeg gider ikke gøre dem... Baaahh..

 

Og over det pisvejr:evil: Når jeg bliver rig, så køber jeg fame en ø et eller andet varmt og solrigt sted og bor der oktober - april! Basta

 

Og over min stædighed! Er sgu ved at være rigtig godt træt af at computeren kun kan stå et sted i hele bolig, og self det mest upraktiske af dem alle.. Men nægter fame at gå ud og købe en længere ledning / trådløs dims, når den der far sagde at det skulle jeg ikke investere i, det ville han sørge for.. Det er så 8 måneder siden g jeg sidder stadig med det bæ-kabel på 1 meter trods jeg minder ham om det i ny og næ.. Æj altså, er jo åndsvag, men vil ikk give mig!

 

Og sidst men ikke mindst, vil jeg gerne brokke mig over at jeg er sådan en kæmpe brokrøv lige nu.. Man går jo helt i selvsving:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Splejserør? Til at splejse tovværk med = Mergelspir?

 

Ja til at splejse tovværk, mergelspir er fanme et fedt ord. Har godt fundet dem på nettet, ville bare hellere spare porto nu jeg alligevel skulle i nærheden af en skibsbutik.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja til at splejse tovværk, mergelspir er fanme et fedt ord. Har godt fundet dem på nettet, ville bare hellere spare porto nu jeg alligevel skulle i nærheden af en skibsbutik.

 

En tyk strikkepind, et halvstort søm man lige sliber graterne af først, eller for den sags skyld en stump jernstang man lige sliber spids og glat, fungerer akkurat lige så godt til almindelige rebtykkelser. Hvis det er fortøjningstrosser o.l. så er et ordentligt mergelspir bestemt at foretrække.

Link til indlæg
Del på andre sites

En tyk strikkepind, et halvstort søm man lige sliber graterne af først, eller for den sags skyld en stump jernstang man lige sliber spids og glat, fungerer akkurat lige så godt til almindelige rebtykkelser. Hvis det er fortøjningstrosser o.l. så er et ordentligt mergelspir bestemt at foretrække.

 

Optur! Det må jeg prøve i morgen - det er bare til at lave mine egne hundesnore, huset står endnu trods blæsevejr (høhø)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne brokke mig over den kommende amerikanske udgave af "mæn der hader kvinder"... den ser bare så ringe ud, og hvorfor skal de prøve at leve på den oprindelige films succes, argh kan slet ikke have det...

 

Og så vil jeg gerne brokke mig over alt det gran og andet grønt der absolut skal indenfor her i julemånederne... Lever hver dag på antihistamin for at kunne holde det nogenlunde ud :(

 

Og snot... hvorfor er det, at depotet i næsen ikke kan tømmes, men bare bliver ved med at producere... ligner sq Rudolf :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg slet ikke er i julestemning. vræl!

 

Jeg har siddet i min pyjamas og set kiksede amerikanske julefilm hele eftermiddagen, så julestemningen er så småt på vej her! :mrgreen: Har "desværre" ikke kunne lave for meget, for Martin har sovet, og border collien slapper bedst af når der ikke sker for meget :engel: (han jagter skygger/lys/julepynt i loftet :stupid:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne brokke mig over de udgifter der er forbundet med mine hunde for tiden! Du godeste altså. Røntgen, blodprøver, hoste, flere blodprøver og nu ligner huset et slagtehus..= skåret trædepude! Ih altså hunde - tag jer sammen!

 

Jeg vil gerne brokke mig mere! Nu vil jeg nemlig gerne brokke mig over, at min haltfrie hund med sår i trædepuden pludselig er blevet stokhalt. Jeg har lagt en fin, let forbinding - endda med vetflex med små hjerter. Og nu er benet blevet helt dårligt - faktisk kan Spot næsten ikke støtte på det, når der er bandage på.... :roll: Dåmme hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne brokke mig mere! Nu vil jeg nemlig gerne brokke mig over, at min haltfrie hund med sår i trædepuden pludselig er blevet stokhalt. Jeg har lagt en fin, let forbinding - endda med vetflex med små hjerter. Og nu er benet blevet helt dårligt - faktisk kan Spot næsten ikke støtte på det, når der er bandage på.... :roll: Dåmme hund!

 

Det er hjerterne... Du kan da ikke lægge en pige-bandage på en hanhund..!! :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...